Skocz do zawartości

Lampy tył poliftowe do wersji przedliftowej


mar0100

Rekomendowane odpowiedzi

No tak Panowie ale nie dostałem odpowiedzi czy słabo działajace kierunki/ledy to nieprawidłowo działające światła czy może nieprawidłowo podpięte kostki. Mam jeszcze inne pytanie otóż bez zakładania jakichkolwiek złączy przewodów/przejściówek bez problemu podpiąłem zakupione lampy poliftowe i poza niedziałającymi wszystkimi światłami, ogólnie wszystko działało. Proszę o pomoc, chciałbym wyszykować autko przed świętami :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 230
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie do końca cie rozumiem ale napisze jak to u mnie było zakładasz lift (koniecznie rób to przy odłączonym akumulatorze unikniesz błędów) bęndzie tylko błąd spalonych kierunków wszytko działa ildanie tylko kierunki szybciej tykają
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobilem wszystko nie majac FRM z LCI. Mam osobiscie FRM2 XE z 12/2007

 

Konieczne sa kable

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/268/img0546wg.jpg

Ktore wpinamy w FRM i ciagniemy do Swiatel, zeby dzialaly diody SIDEmarkery.

 

Konieczna bedzie takze zmiana pinow w FRM, dokladne dopisze jak znajde.

Bedzie trzeba jescze zmienic pin w tylnych lampach z LCI. Tez dopisze jeszcze.

I na koniec kodujemy w FA +MUEG. I zmieniamy potym jak konieczne jeszcze na kalt/Warm ueberwachung.

 

W najbliszym czasie jestem we Wrocławiu, moge pomoc.

 

Nie pisze poprawnie gramatycznie wiem, staralem sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie już założyłem lampeczki, klapę LCI i muszę przyznać że prezentuje sie extra. Są jednak pewne sprawy do naprawienia. Otóż kierunek świeci mi szybciej niż do tej pory - rozumiem że trzeba kierunki właśnie przeprogramować? Czy ktoś z Krakowa byłby chętny pomóc koledze, oczywiście się zrewanżuję.

Druga sprawa jest taka że światło pozycyjne w prawej stronie klapy świeci dwukrotnie mocniej niż normalnie tak jakby przeciwmgielne cały czas chodziły. Oczywiście świateł cofania wcale nie mam.

Trzecia spraw jest taka że poprzednio nie łączyła mi wiązka lewych świateł w klapie. Więc pytanie czy już ktoś to przerabiał. Wygląda na to że jakby jeden kabelek nie łączy i w związku z tym lewe światła z klapy wcale nie działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba dobrze że temat odpuściłem (tak wiem, wygląd LCI jest zdecydowanie lepszy), ale poszedłem na kompromis i kupiłem lampy black line. Moim zdaniem robiąc tył LCi to wypada to samo zrobić z przodu, a co za tym idzie wymiana maski, zderzaka, lamp + moduł FRM i kodowanie. Nie wiem czy jest sens robienia "na siłę" LCI :)

 

Ja natomiast cały czas zastanawiam się doposażyć w xenony, ale tutaj też bym poszedł w stronę preLCI (podobno da się je zakodować na tym module co mam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi to ocenić, ale nawet moja żona która totalnie nie interesuje się samochodami, jak widzi na ulicy wersję LCI to mówi "że ten taki ładniejszy od naszego, takie ma fajne przetłoczenia na masce, itd.", natomiast totalnie nie widzi różnicy między wersją zwykłą a m-pakietem. Pokazałem jej raz na zdjęciach i mówię "zobacz, tak chciałbym zmienić w naszym aucie", po czym reakcja była "przecież to to samo.." :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi to ocenić, ale nawet moja żona która totalnie nie interesuje się samochodami, jak widzi na ulicy wersję LCI to mówi "że ten taki ładniejszy od naszego, takie ma fajne przetłoczenia na masce, itd.", natomiast totalnie nie widzi różnicy między wersją zwykłą a m-pakietem. Pokazałem jej raz na zdjęciach i mówię "zobacz, tak chciałbym zmienić w naszym aucie", po czym reakcja była "przecież to to samo.." :)

 

kobiety sa bardziewj odporne na podstawowy marketing... jak by ci przedstawili ze mpakiet to seria a seria to mpakiet na poczatku to bys uwarzal ze seria jest ladniejsza. M pakiet to zderzak tylny ze spoilerem, progi sa.... :| zderzak przedni anonimowy... tylko prosze nie po glowie... tylko nie po glowie :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie o gustach się nie dyskutuje. Jednemu się podoba to innemu to drugie. Zawsze uważałem że oryginał w samochodach to podstawa a tuning należy robić tylko z gustem i umiarem. Muszę niestety jednak przyznać że lampy tylne PreLCi są naprawdę brzydkie-brakuję im tego zacięcia typowego dla BMW. Widać wyraźnie że inżynierowie BMW chcieli naprawić ten błąd zmieniając zupełnie ten tył przy liftingu. Dlatego też pomimo tego jak bardzo podoba mi się E90 to zaraz po kupnie chciałem zmienić jej tył. Z przodu ograniczyłem się do założenia dobrze świecących ledów w ringi i na tym poprzestałem. Oczywiście klapa LCI tez jest bardziej nowoczesna i rasowa ale nie chciałem już kombinować z przodem zwłaszcza że stary jest równie ładny jak ten LCI. Dlatego też nigdy nie znajdzie się złotego środka i jest tyle koncepcji co osób na tym forum :)

 

W związku z tym proszę Was bardziej doświadczonych osób o pomoc co mam zrobić i kto mógłby mi w Krakowie przekodować to sprawdzanie świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kobiety sa bardziewj odporne na podstawowy marketing... jak by ci przedstawili ze mpakiet to seria a seria to mpakiet na poczatku to bys uwarzal ze seria jest ladniejsza. M pakiet to zderzak tylny ze spoilerem, progi sa.... :| zderzak przedni anonimowy... tylko prosze nie po glowie... tylko nie po glowie :norty:

 

Pewnie jest tak jak piszesz :) Pamiętam jeszcze jak kilkanaście lat temu "czarny plastik" na zderzaku oznaczał "biedną wersję", a te całe w kolorze nadwozia były "na bogato", teraz natomiast większości bardziej podoba się wersja m-pakietowa z czarnym plastikowym dyfuzorem, a zwykła wersja "cała w kolorze" wygląda gorzej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie, marekting to maszyna do ksztaltowania twoich potrzeb... chyba widzialem twoj woz na korekcie lakieru u Kri35,

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oo jezuu sorry ale ile mozna posylac te same swiatla albo zaklejone to folia z allegro czarna cale black line jest tak 95% ludzi uwaza ze lift jest udany niektorzy wymieniaja lampy bo jest to sekunda roboty bo uciekaja od lamp lanosa...jak do mnie lampy ktore poslales nada sa 100 lat za murznami w porownaniu z tymi po lifcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem moze kwestia gustu na tym zdjeciu co wyslalem akurat mi sie podoba :cool2:

 

Oczywiscie ze to kwestia dobrego gustu. Popularnosc danego wytworu a jego piekno to dwie odrebne sprawy. Dlatego ze 95% spoleczenstwa lubi polift to nie znaczy ze na pewno ma racje... a tak na prawde jezeli 95% sploczenstwa cos kupuje to znaczy ze produkt ma dobry marketing i nic wiecej... przy 95% satysfakcji klienta mowi sie o hodowli owiec... Z punktu widzenia designu polift to straszna rzezba, zewnetrzna strona lampy ma niezmieniony ksztalt (jest przedliftowy) z powodu zachowania tych samych slupkow a wewnetrzna ostra nowa forma lampy jest po prostu nie do wkomponowania w okragle zewnetrzne ksztalty przedliftowe. To tak jak by ktos probowal stworzyc patchwork ale nie mogl przestrzegac podstawowej zasady patchworku.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wychodzi na to, że 95% klientów jest zadowolonych, 95% klientów uważa lifting za ładniejszy od poprzednika, 95% klientów się podoba, no ale jednak JEST NIE UDANY bo design bo marketing bo krawędź, bo to owce, bo cośtam? :D Rivasi, tak jest? :D

Co jest wyznacznikiem jeśli nie rynek?

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widze, tylko dwie opcje:

1. przedlift - mile widziane lampy blackline

2. polift

 

Obie wersje w M-pakiecie zdecydowanie lepiej wygladaja (choc przedliftingowy model gorzej wyglada bez pakietu niz poliftingowy- moi zdaniem)

 

Pozostale mody kazdy robi jak chce i co chce ze swoim autem.

 

Moja zona tez niebardzo rozroznia M-pakiet, ale nie tylko ona bo wiekszosc ludzi postronnych niezwroci uwagi na detale, wiec niema sie co tym sugerowac. Ja widze i mi to wystarcza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest wyznacznikiem jeśli nie rynek?

 

to fajne bo zadajesz pytanie twierdzace w ktore sam nie wierzysz :)

 

tylko wlasnie to nie rynek jest wyznacznikiem tylko martketing... to on powiedzial rynkowi ze post lift jest fajniejszy... a rynek to przyjal. To dosyc prosta operacja (bo rynek czyli sredni konsument jest glupi). Trzeba napedzic konsumpcje. Moglibysmy sadzic ze jezeli ktos stac na BMW to idzie za tym pewny pakiet "kulturalno-intelektualny" a wiec konsument BMW jest bardziej krytyczny. Tylko ze w polsce to zjawisko nie wystepuje bo poziom intelektualny i kulturalny w zaden sposob nie wyznacza poziomo finansowego jak na zachodzie wrecz przeciwnie. Wiekszosc posiadaczy nawet nowych BMW to straszne "buraki". Mam do czynienia na co dzien z wyzsza kadra manadzerska polskich duzych firm czyli ludzi ktorzy kupuja pojazdy premium i mozesz mi uwierzyc tylko na slowo moze 20% z tych ludzi ma poziom aby zajmowac te stanowiska... cala reszta to buraki ktore je maja przez znajomosci.

 

Poza tym jezeli rynek ma byc wyznacznikiem sztuki, piekna, trendow, innowacji w sztuce itd to jestesmy w strasznej dziurze bo to znaczy ze bedziemy sie krecic w kolko macieju a kreatywnosc bedzie ograniczona wynikami sprzedazy... to gorzej niz zla droga. Rynek jest glupi bo jest srednia wszystkich nabywcow a sredni "konsument" to straszny idiota. Jezeli to sredni idiota ma decydowac o rozwoju powiedzmy designu to bedziemy bardzo ograniczeni.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi jedynie o to, że Twoim tłumaczeniem liftingu E90 można wytłumaczyć każdy lifting innych modeli jako udany/nieudany mówiąc, że to marketing, a to że ludziom się podoba to jakoś niechcący wyszło.
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.