Skocz do zawartości

Lampy tył poliftowe do wersji przedliftowej


mar0100

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 230
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chodzi o te 3 diody:

 

http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=207448&stc=1&d=1227977776

 

Wiązka ma numer 61122149448. Podobno niby też nie jest potrzebna ponieważ można pozamieniać piny przy FRM-ie i pociągnąć dwa dodatkowe przewody do przednich lamp.

Chodzi tu jedynie o te 3 diody.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiedziałem ze takie cos w tych lampach jest, chyba narazie sobie odpuszczę te 3 diody i po prostu zrobię zeby działało a pózniej bede sie bardziej z tym babrał. Dzięki wielkie za wskazówki!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ringi nie przygasają po włączeniu ksenonu tak bardzo jak przy ori lci.

Bo są zasilane z innych obwodów w FRMie w przypadku LCI. Dodatkowo w LCI zastosowano inny przekrój przewodów do zasilania ringów ze względu na inną moc żarówki podświetlającej ringi. (10W --> pre-LCI, 35W -->LCI)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dobra nareszcie zrozumiałem chyba o co w tym chodzi, rozumiem ze lampy lci pasuje p&p poza tymi 3 diodami a jezeli chce zeby działały to muszę po prostu albo pociągnąć do nie napięcie (Pytanie jakie napięcie ma to byc/skąd lub od jakiej żarówki wziąć) a jezeli nie chce zeby działały to zostawiam tak jak jest, koduje i śmiga. Dla sprostowania dodam ze mam zwykły xenon bez wodotrysków z 05r. Jezeli jest tak jak mowie to sprawa naprawdę jest prosta a wręcz banalna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee to banał, moze dla mnie ale diody to tez nie problem i rzeczywiście jezeli ktoś sie zna na elektryce to ogarnie to w 5 sekund. Ten schemat co mam dotyczy zmiany halogenów na xenony ale byćmoze w xenon>xenon bedzie podobnie wrzucę na drop'a i podeśle link
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj macie link https://www.dropbox.com/s/i8pgk8xf7bfnj87/Zdj%C4%99cie%2029.10.2014%2C%2017%2049%2028.jpg?dl=0 jest to schemat który pin z którym pinem podpiąć nie wiem czy tyczy to sie tez xenonow, schemat na full opcje z ahl itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie mam. Czy kupując lampy lci mogę kupić obojętnie jakie xenony typu np z ahl pomimo ze tej opcji nie mam i nie bede jej chciał po zmianie? Czy muszę kupić dokładnie te sama opcje co mam czyli xenon bez niczego? Po prostu nie chce mi sie pierdzielic w doposazanie tego wszystkiego

 

A i czy przetwornice lci i pre lci sa takie same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam Wasze wypociny i się dziwie. Schematy instalacji są w necie wystarczy poszukać.

Aby wszystko miało ręce i nogi to ma wyglądać następująco:

 

W LCI jest frm minimum 2 a za tym idzie lampy tył są na ledach i pozycje które świecą z tyłu zasilane są tylko 2 pinami (w pre lci są 4 piny), 2 pozostałe które są w modelu pre lci są wykorzystane do zasilania ringów w LCI. Po 2 zasilanie ringów w pre LCI wykorzystywane jest do zasilania 3 led.

Jeśli ogarniecie schematy i podłączycie jak pisze to lampy mają pełną funkcjonalność LCI włącznie DRL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam Wasze wypociny i się dziwie. Schematy instalacji są w necie wystarczy poszukać.

Aby wszystko miało ręce i nogi to ma wyglądać następująco:

 

W LCI jest frm minimum 2 a za tym idzie lampy tył są na ledach i pozycje które świecą z tyłu zasilane są tylko 2 pinami (w pre lci są 4 piny), 2 pozostałe które są w modelu pre lci są wykorzystane do zasilania ringów w LCI. Po 2 zasilanie ringów w pre LCI wykorzystywane jest do zasilania 3 led.

Jeśli ogarniecie schematy i podłączycie jak pisze to lampy mają pełną funkcjonalność LCI włącznie DRL.

 

W takim razie ja się dziwię i nie wiem po co Ty produkujesz swoje "wypociny" skoro wszystko to co napisałeś, zostało już wytłumaczone. Poza tym lampy raczej nie będą miały pełnej funkcjonalności jak piszesz bo nie będą działały diody. Do ich działania trzeba chyba pociągnąć wiązkę.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słabo szukałeś, bo strona jest wypozycjonowana na pierwszej pozycji

http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/index.htm

 

Co do funkcjonalności to sam w e91 mam przód i tył LCI w 100% działające, bez potrzeby wyłączania funkcji w FRM.

W przypadku Xenon nie skrętnego pre LCI do LCI nie ma potrzeby dokładania ani jednego przewodu (we wiązce jest dość przewodów odpowiedniej grubości).

Potrzeba tylko FRM2 od LCI.

Co do wymiany samych lamp tylnych to nic nie trzeba modzić, poza zmianami w FRM.

Lampy tylne LCI działają pod każdym FRM-ie. (sam zaczynałem od tyłu a skończyłem na całym wnętrzu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać ze przeglądałem wszystko na iPadzie gdzie natknąłem sie na te stronkę i nic mi sie nie wyświetlało, muszę obczaic ja na PC dzięki za przypomnienie bo faktycznie to juz miałem :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jezeli mam pre lci zwykle xenony i chce mieć lci zwykły xenon to nie muszę szukać "zwykłego xenonu" tylko mogę kupić obojętnie jaki? Nie bedzie żadnych błędów po zakodowaniu? Cieżko jest dostać zwykły ksenon lci stad tez chyba bede zmuszony kupić xenon skrętny czy costam, sęk tez w tym ze nie chce mi sie zmieniać modułów programować wszystkiego itp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do funkcjonalności to sam w e91 mam przód i tył LCI w 100% działające, bez potrzeby wyłączania funkcji w FRM.

 

I ringi przygasają Ci dokładnie tak jak w ori LCI i jesteś tego pewien, że tak jest?

I 3 diody też działają?

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jezeli mam pre lci zwykle xenony i chce mieć lci zwykły xenon to nie muszę szukać "zwykłego xenonu" tylko mogę kupić obojętnie jaki? Nie bedzie żadnych błędów po zakodowaniu? Cieżko jest dostać zwykły ksenon lci stad tez chyba bede zmuszony kupić xenon skrętny czy costam, sęk tez w tym ze nie chce mi sie zmieniać modułów programować wszystkiego itp

 

Jak masz zwykły ksenon i zmieniasz na zwykły LCI to nie ma potrzeby ciągnięcia extra przewodów. Wystarczy że wykorzystasz przewód od długich H7 do ringów na h8 zaś ten od ringów podłączasz do 3ledów. Po czym zmieniasz piny w FRM i finito. Oczywiście zmieniasz jeszcze FRM na 2 z XE i najlepiej LED.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do funkcjonalności to sam w e91 mam przód i tył LCI w 100% działające, bez potrzeby wyłączania funkcji w FRM.

 

I ringi przygasają Ci dokładnie tak jak w ori LCI i jesteś tego pewien, że tak jest?

I 3 diody też działają?

 

Mam w 100% funkcjonalność tych lamp. (warunek to FRM LCI)

Po zakodowaniu odpowiedniego rocznika wszystko samo się włączyło.

Mam 3 led działające, światła dzienne, ściemnione postojowe.

Z tyłu mam lampy lci bez jakiejkolwiek ingerencji w kontrole przepalonych żarówek.

Zanim zacząłem zabawę, to schematy miałem w małym palcu.

Napisałem dokładnie co ma zrobić mechanik dokładnie z kolorami kabli, miejscami pinów w FRM itd.

Mechanik wszystko zrobił w 1,5h i mówił, że teraz wystarczyła by mu godzinka.

O prawidłowym połączeniu poinformowany zostałem od pewnego kolegi z UK oczywiście z tego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie właśnie jestem na etapie przerabianie tyłu na poliftowy i zakupiony lampy dziwnie świecą, mianowicie kierunki bardzo słabo a środkowe lampy wcale przy czym podświetlenie tablicy jest ok? narazie nie zmieniałem przewodów tylko podjąłem do starych.

Proszę o informację jak sie do tego zabrać? Dziękuje z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.