Skocz do zawartości

Lampy tył poliftowe do wersji przedliftowej


mar0100

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jeśli kupiłem klapę bagażnika LCi z całym okablowaniem to muszę zmienić je na te z klapy pre lci?[/q


Nie masz uciętych kabli w kupionej klapie?

Ja wiązkę zostawiłem swoją.

 

Jednak za szybko zadałem pytanie :D W ogłoszeniu pisało, ze klapa jest z wiązką, a jak ściągnąłem obicie to wiązki nie było XD Przełożyłem już wszystko, zmieniłem piny we wtyczce z lamp klapy i wszystko działa. Zostało mi tylko kodowanie, co jest dla mnie czarną magią. Jak pojadę do gościa to mam mu powiedzieć żeby wykodował ciepłą i zimną diagnozę żarówek? Czy jakoś inaczej to nazwać? :idea: Błędów wywaliło na desce od lamp masa i te kierunki mnie drażnią, wiec chciałbym to zrobić.

Bardzo bym prosił o pomoc jeśli ktoś kodowanie ma w małym palcu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 230
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wszystko zależy jaki masz moduł FRM.

Ale ogólnie tak. Trzeba wyłączyć sprawdzanie żarówek na zimno i ciepło.

W NCS

Po prostu wyłącz poniższe wartości w CAS-> FRM (NFRM)


WARMUEBERWACHUNG_BLK_H

nicht_aktiv

KALTUEBERWACHUNG_BLK_H

nicht_aktiv


Jeśli FRM nie ma powyższych wartości, musisz wyłączyć każdą żarówkę osobno:


KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_L

nicht_aktiv

KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_R

nicht_aktiv

KALTUEBERW_RL_BL_2_L

nicht_aktiv

KALTUEBERW_RL_BL_2_R

nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_L

nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_R

nicht_aktiv

WARMUEBERW_RL_BL_2_L

nicht_aktiv

WARMUEBERW_RL_BL_2_R

nicht_aktiv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jaki masz moduł FRM.

Ale ogólnie tak. Trzeba wyłączyć sprawdzanie żarówek na zimno i ciepło.

W NCS

Po prostu wyłącz poniższe wartości w CAS-> FRM (NFRM)


WARMUEBERWACHUNG_BLK_H

nicht_aktiv

KALTUEBERWACHUNG_BLK_H

nicht_aktiv


Jeśli FRM nie ma powyższych wartości, musisz wyłączyć każdą żarówkę osobno:


KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_L

nicht_aktiv

KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_R

nicht_aktiv

KALTUEBERW_RL_BL_2_L

nicht_aktiv

KALTUEBERW_RL_BL_2_R

nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_L

nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_R

nicht_aktiv

WARMUEBERW_RL_BL_2_L

nicht_aktiv

WARMUEBERW_RL_BL_2_R

nicht_aktiv

 


Bardzo Ci dziękuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Ciagle jednak wyskakuje komunikat na desce cc id 118 i cc id 133, ktoś ma jakiś pomysł? Strasznie denerwujące są te błędy mimo iż wszystkie światła działają. Wymieniłem nawet wszystkie światła p21W w lampach tylnich i nadal błędy wyskakują :mad2: :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jaki masz moduł FRM.

Ale ogólnie tak. Trzeba wyłączyć sprawdzanie żarówek na zimno i ciepło.

W NCS

Po prostu wyłącz poniższe wartości w CAS-> FRM (NFRM)


WARMUEBERWACHUNG_BLK_H

nicht_aktiv

KALTUEBERWACHUNG_BLK_H

nicht_aktiv


Jeśli FRM nie ma powyższych wartości, musisz wyłączyć każdą żarówkę osobno:


KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_L

nicht_aktiv

KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_R

nicht_aktiv

KALTUEBERW_RL_BL_2_L

nicht_aktiv

KALTUEBERW_RL_BL_2_R

nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_L

nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_R

nicht_aktiv

WARMUEBERW_RL_BL_2_L

nicht_aktiv

WARMUEBERW_RL_BL_2_R

nicht_aktiv

 


Potrafiłbyś mi pomóc raz jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.