Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wymieniłem sterujący wszystko ok :D pzdr

 

Maniek, w Twoim przypadku było to oczywiste, skoro wtrysk miałeś mokry :-)

 

PS.

Myślałem, że dziś podejdę do nastawnika, ale chyba sobie na weekend zostawię.

 

pozdr.

Mariusz

Opublikowano
Witam panowie.rozwiązałem problem świecącej kontrolki wtrysku przyczyna to przetarty kabel od czujnika,czego wcześniej nie zauważyłem,ale to nie zmienia faktu że Beta dalej nie pali (ja pale e- papierosa,to ona też palenie rzuciła heheh).Kręcić kręci,paliwko podaje świece grzeją,a dalej nie chce zaskoczyć.Troche jakby mruczy troche dymi ale na obroty nie wchodzi.Powiedziałbym że to świece,ale te 2 lata temu wymieniałem na BOSCHA bo miałem jakieś chińskie, czy to możliwe żeby sie już zjaraly? ps. wcześniej ciężko palił (za 3-4 razem) cofały się bąbelki powietrza z przewodu za filtrem do pompy,z 2-3 dni tak było aż pewnego dnia zchodze do garazu a tam nic nie idzie,kontrolka wtryskow świeci i nie odpala....jake znacie objawy uszkodzonych świec? czy są takie jak opisałem? czyli krecenie ,dławienie silnika i dymienie przy próbie odpalenia? z góry dzięki:)
Opublikowano
Spróbuj podać napięcie z aku na świece bezpośrednio, jak to świece to nie będzie różnicy , ale może być walnięty sterownik świec.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie,

po kilku dniach spokoju problem się znów pojawił.

Gdy jeszcze odpalał zauważyłem, że podczas kręcenia zaczynał zaskakiwać ale musiałem wcisnąć gaz prawie w podłogę żeby mógł załapać. Teraz kręcę nie zaskakuje aż w końcu mi pada aku i kaplica.

Spróbuje spr pompę paliwa ale taką sytuacje mam tylko na zimnym, a czy problem z pompą nie objawiałby się również na ciepłym?

Gdy byłem na kompie koleś ustawiał kąt wtrysku ale wartości mu się często zmieniały.

Już naprawdę wymiękam :x

Opublikowano
Gdy jeszcze odpalał zauważyłem, że podczas kręcenia zaczynał zaskakiwać ale musiałem wcisnąć gaz prawie w podłogę żeby mógł załapać.
tylko na zimnym
Opublikowano
Według mnie to nastawnik możesz mieć źle ustawiony (za mała dawka paliwa) spróbuj zwiększyć dawkę paliwa ,( chyba ,że nastawnik już zdechł).
Opublikowano
Według mnie to nastawnik możesz mieć źle ustawiony (za mała dawka paliwa) spróbuj zwiększyć dawkę paliwa ,( chyba ,że nastawnik już zdechł).

 

Tez moze byc ,choc jak ja mialem go walnietego to mi obroty falowaly w dol ,ale nie zdechl i problemu z opalaniem nie mialem

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano

Kolego proponuję sprawdzić czy przed rozruchem (zimnego silnika ) masz zamknięty zawór EGR u kolegi był on otwarty (przy rozruchu silnik zamiast czystego powietrza zasysał dym przez EGR zaślepienie załatwiło sprawę)'

Mój kolega od dłuższego czasu borykał się z tym problemem, uruchomienie auta w temperaturze poniżej zera graniczyło z cudem po zaślepieniu EGR pali może nie od strzału ale po kilku obrotach wału.

Opublikowano
ok egr sprawdzę jutro. Teraz tak, wtrysk sterujący ciężko wszedł, widać że nie jest dokręcony do końca, spod gwintu wychodzą drobne pęcherzyki powietrza podczas pracy. Może mieć to znaczny wpływ na kompresje? Co za tym idzie? Jest jakiś sposób na uszczelnienie tego?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dołączam się do tematu gdyż spotkała mnie ta sama przypadłość :( ciężko kręcił i nagle klops w ogóle nie odpala :(

Paliwo dochodzi do wtrysków więc pewnie pompa wtryskowa.. Zastanawia mnie jeszcze kwestia EGR bo przy kręceniu czuć dziwny przepalony zapach.. jak go ewentualnie zaślepić ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W moim przypadku to chyba zdecydowanie będzie kwestia EGR. Jak silnik jest zimny, prawie nie ma szans żeby go odpalić. Dopiero po zdjęciu rury dolotowej z chłodnicy powietrza do EGR samochód pali bez problemu.

Dodam, że jak jest ciepły to chwilę się pomęczy ok. 5-10 sec. i odpala.

Podpowiedzcie jak zaślepić EGR, może macie jakieś fotki coby ułatwić zadanie ;)

Opublikowano

Możesz zaślepic EGR,ale to nic nie pomoże. Wiec po co?

Sprawdź wtrysk sterujący i jego podłączenie oraz podłaczenie czujnika połozenia wału korbowego.

A także przew.podciśnieniowy od MAP-sensora (odchodzi od kol.dolot.)

Konieczne jest też sprawdzenie kąta wtrysku i dawki.

Tak a propos-zdjąłeś rure dolotową miedzy ic a kol.dolotowym. Jeżeli to pomogło to sprawdź czy filtr pow.nie jest przytkany.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
odrazu mowie nigdy nie mialem tdsa ale mokry wtrysk wymienil bym podkladke prawdopodobnie miedziana a i na pompie jest zawor elektro magnetuczny ktory odcina paliwo i gasnie motot moze on byc przyczona klopotow z paleniem za slabo sie otwiera sprezyna padla itd,
jedynakk
Opublikowano
Już po sprawie! nikt nie zgadnie jaka była przyczyna.....doszedłem do tego w końcu ! Wtryski wyczyściłem,a na nich było mnustwo rdzy,jak to możliwe żeby rdza sie wdzierała od środka od komory silnika?teraz smiga beata aż miło.Pozdro każdemu radze wyczyścić wtryski po 475.000 przejechanych kilometrów,ja ich nigdy nie regenerowałem a auto mam z 5 lat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.