Skocz do zawartości

Problem z centralnym w e39


gruby1984101

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum i proszę o pomoc , może jakąś podpowiedz.

A mianowicie chodzi o to że, nie zawsze mogę zamknąć auto z pilota. Prawdę mówiąc to może raz na 50-70 zamknięć się to uda. Zaobserwowałem też że niekiedy tylne prawe drzwi się nie zamykały gdy jeszcze zamykanie z pilota nie sprawiało problemu.Wtedy otwierałem auto i zamykałem już drugi raz wszystkie cztery drzwi. Wymieniłem ten gumowy przycisk bo był już dość mocno wyeksploatowany i trzykrotnie udało mi się auto zamknąć z pilota i na tym koniec ,więcej już nie mogłem centralnie zamknąć auta . Troszkę przejrzałem pilot podczas wymiany przycisku i raczej nie zaobserwowałem jakiś uszkodzeń. Dodam że przyciskiem wewnątrz auta zamykają się drzwi bez zarzutu.Otwieranie z pilota działa bez problemu, lecz zamknąć auto można tylko poprzez tradycyjne wsadzenie kluczyka w zamek i przekręcenie go w nim. Dodam że drzwi zamykają się wtedy bez problemu.

Czym może być to spowodowane? Czy może to być wina słabej baterii?

Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Masz ten sam problem co ja, otwiera się zawsze, bagażnik tak samo, ale zamknąć się nie da.

Zauważyłem problem zeszłej zimy, jakoś to odwlekałem, przez lato było okej, i teraz znowu się zaczyna cały ten cyrk.

Mam wrażenie że to słaba bateria, ale jakoś tak nie chcę mi sie jej wymieniać :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie macie kluczyki ale ja miałem tak samo jak przełożyłem cały środek klucza ze starego

do nowszego i było to samo otwierał ale nie zamykał, okazało się że cały ten środek co jest w kluczu z

elektroniką przesuwa się i po prostu guzik nie naciska tej płytki w środku.

Rozkręciłem podłożyłem coś pod klapkę klucza skręciłem i jest ok.

Ale to było u mnie i nie jest powiedziane że to samo jest u Was.

Pozdrawiam.

http://i.imgur.com/gGdw4.jpg

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99/ słaba bateria. Otwiera się ale zamknąć już nie chce. Koszt max 3 zł

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pilot mam nowszy, a bateria do niego nie kosztuje 3 zł, tylko coś koło 50pln, w dodatku nie jest idealnie taka sama jak ori, i trzeba kombinować.

Dlatego mi się nie chce jej wymieniać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o pilot starego typu, takim jak na fotce nad moim postem :) Pilot nowszego typu to zupełnie inna bajka, dodatkowo nie tak prosto jest dobrać się do tego akumulatorka jak w starym do baterii.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99/ słaba bateria. Otwiera się ale zamknąć już nie chce. Koszt max 3 zł

 

Ja mam taki "stary" kluczyk i wymieniłem baterię za 15zł hehe :D Żeby nie mieć kłopotów zawsze wymieniam przed zimą baterię :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot mam nowszy, a bateria do niego nie kosztuje 3 zł, tylko coś koło 50pln, w dodatku nie jest idealnie taka sama jak ori, i trzeba kombinować.

Dlatego mi się nie chce jej wymieniać :mrgreen:

 

Mówisz o diamond key? U mnie blaszka łącząca baterię z układem el. była przełamana. Pilot rozciąłem sam, baterię dostałem w hurtowni internetowej za 27 zł chyba a za przylutowanie to elektronik wziął dosłownie na piwo. Nie rozumiem co znaczy nie jest idealna :) moja działa już 3 miesiąc i żadnego problemu.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No właśnie, idealna nie jest dlatego że nie wystarczy wyjąć i włożyć, trzeba lutować.

Swego czasu jak patrzyłem, to za 27pln nie było opcji dorwać tej baterii.

A teraz to mi jakoś niespecjalnie przeszkadza, jak się nie zamknie, to użyję zamka i też jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do tematu, bo dziś pojawił się u mnie problem z centralnym, który ostatnio wystąpił 3 miesiące temu.

Otóż dziś nie mogłem otworzyć samochodu z pilota. Centralny w ogóle nie reagował. Spróbowałem drugim pilotem i też nie. Klikałem po kilkanaście razy. W końcu po kilku minutach wszystko wróciło do normy i przez resztę dnia było już OK. Gdzie mogę szukać problemu? Niesprawny jakiś moduł? Który element odpowiada za sterowanie centralnym zamkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe ,że u Ciebie (tak jak u mnie) przełamała się blaszka łącząca baterię z układem scalonym. Chyba ,że nie masz klucza diamond key.

 

Jeśli znowu wystąpi problem spróbuj wtedy zaprogramować pilot do BMW . Na forum jest temat jak to zrobić. Jeśli nie zadziała, to może coś nie łączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o braku kontaktu w pilocie (mam taki model: http://radxcell.nora.pl/blog/wp-content/uploads/2009/02/kluczyk-demontaz.jpg).

Ale od razu spróbowałem drugim pilotem i też nie chciało się otworzyć. Dopiero po kilku minutach zaskoczyło, dziś rano również było OK.

 

Mam jeszcze jedno pytanie i będę wdzięczny za pomoc: mam w samochodzie alarm - rozumiem, że jeśli z pilota drzwi otworzyć się nie da, to również alarm się nie wyłącza? Czyli jak otwieranie z pilota padnie, to auto po otwarciu ręcznym auto będzie wyło i na pewno nie będzie się go dało uruchomić? Jak jest rozłączany immobilizer - przez stacyjkę (tak np. jest w Yarisie, że włożony kluczyk w stacyjkę wyłącza immo) czy równocześnie z centralnym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest jakieś pocieszenie, jeśli faktycznie jest jak piszesz. Przetestuję to na jakimś pustym parkingu, bo głupio tak majstrować na ulicy ;)

 

A gdyby to jednak nie piloty, to rozumiem, że za centralny odpowiedzialne są 2 elementy: moduł komfortu w drzwiach kierowcy (czy to cały element z guzikami do szyb i lusterek?) oraz wzmacniacz sygnału (jak się dokładnie nazywa i gdzie go szukać, mam wersję sedan?)? Czy są jeszcze jakieś elementy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.