Skocz do zawartości

[e46] M47 obroty biegu jalowego 950 -1050(dane inpa)


Dzaba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem z moim M47, od wymiany silnika po peknietym wale obroty na biegh jalowym nie schodza ponizej 950 obrotow, wszystko inne jest ok, wczoraj wymieniony termostat glowny, grzeje sie juz ladnie.

 

Bledy pokazany przez inpa to blad podgrzewacza wody.

 

Drugie pytanie, mam blad poduszki kierowcy drugiego stopnia, ktora to poducha ?

 

A przy okazji, czy jest mozliwosc zniwelowabia efektu turbo dziury w tym.silniku ? egr.czysczone.itp.silnik dobrze chodzi, to.nie.problem z brakiem.mocy tylko efekt.jest taki ze okolo 2000 jak dam gaz jest dziura do ok 2300

 

Macie jakies pomysly?

 

Logi inpa:

http://grabon.pl/livedata.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz uszkodzony podgrzewacz płynu i stąd wysokie obroty. Po prostu grzeje cały czas i dlatego podnosi obroty.

 

co do poduszki to przecież inpą dokładnie sprawdzisz o która poduszke chodzi. Napisz co wyskakuje w module airbag jak odczytasz błędy i bedziesz mieć jasno napisane która poduszka to powoduje.

 

O braku mocy można pisać doktoraty. Poszukaj w dziale zrób to sam albo w e46 jest już kilka tematów. Jak wszystko sprawdzisz, przeczyścisz co trzeba to wtedy będziesz wiedzieć.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA zimnym silnik chodzi na dobrych obrotach, w miare jak sie silnik rozgrzewa obroty wzrastaja do 1100 i tak juz zostaja. Teraz bylem przy aucie odlaczalem podgrzewacz, usuwalem bledy kombinowalem ale obroty caly czas trzymaly sie 1100 mimo ze wskazowka temp byla juz w pionie, tak jakby komp nie wiedzial kiedy ma przestac trzymac wysokie obroty w celu zwiekszenia napiecia.

 

Jakies pomysly ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
u mnie też obroty skaczą jak wyłączę klimatronik to wszystko ok

 

 

jak wyzej napisalem, u.mnie sie to.nie dzieje. na postoju 1070, przy swobodnym toczeniu rozpedzonego auta ok 900, wlaczanie i wylaczanie klimy czy nadmuchu nie daje zadnego efektu. przy hamowaniu na swobodnym toczeniu spadaja jeszcze nizej i silnik dziala nie rowno.

 

bardzo dziwna sytuacja dlatego prosze o pomoc w naprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprędzej coś zjada prąd i alternator musi pracować z większą moca co wiąże się z wyższymi obrotami ... przyjrzyj się też samemu alternatorowi ..

albo jeszcze jedna opcja że ktoś podniósł obroty dla ciepłego silnika w sofcie i teraz nie masz możliwosci zmiany DISem gdyż jest to operacja stała ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.