Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no i o takie opinie mi chodzi:)

 

kiedys moje M50B20 bylo nie do zdarcia, teraz pewnie M52B28TU. a ze mi sie podobaja te swiatla przed liftem halogenowe, to takie pewnie 328 sobie sprawie.

 

ale mam jeszcze pytanie - bo niektore sedany czy coupe maja takie fajne przecimgielne okragle, duze. i te juz sa fajne. od czego to zalezy? od wersji wyposazenia?

 

zawsze myslalem, ze przed lift ma poziome, dlugie, a po lift malukie okragle. a ostatnio widzialem kilka fajnych z okraglymi, ale duzymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zderzak m-pakietowy ma duże.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik 3.0 litrowy ma jedną wadę a mianowicie tzw.nadmierne branie oleju przez uszczelniacze zaworowe.Po 2001 wyeliminowano tę usterkę.Tak poza tym nie ma się czym martwić jeśli chodzi o M54B30.Są takie egzemplarze które siorbią nawet do 1L na 1000km ale naprawa-wymiana uszczelniaczy wg mnie nie jest aż tak droga bo tylko około 1500zł.Ja na Twoim miejscu wybrałbym tylko ten silnik z rezerwą finansową na ewentualną naprawę uszczelniaczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również stoję przed podobnym dylematem, ale czy faktycznie różnica w niezawodności silników 2,8 i 3,0 jest taka duża?

Raczej jestem przekonany do zakupu 330Ci coupe, najlepiej w wersji po lifcie. Jak z kosztem serwisowania? Jakie są typowe bolączki tego silnika? Mam się go bać w zakupie? ;)

Aha, no i budżet raczej wykracza trochę poza 20k, myślę że jestem w stanie wydać do 28tyś, czy w tej cenie można znaleźć coś rozsądnego? Samochód ma być raczej jako 4 w rodzinie, jeśli będzie robił rocznie 15tyś to max..

Edytowane przez Kamilson100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po lifcie brac samochod trzeba,wiadomo ze zawsze jakies usterki poprawili w samochodach po liftowych,ja mam 325i,silnik chodzi fajnie bez problemu jezeli ci chodzi o mechanike,co do osprzetu elektrycznego to raczej niema roznic w tych samochodach,bo maja podobny,z tego co zauwazylem to od ktoregos roku wlasnie chyba w liftach jest druga pompa powietrza(czy jak to sie zwie,czasami to sie psuje,wiec trzeba sie zastanowic i poczytac jakie silniki maja jakie potyczki,z koleji ja jezeli mial bym wybierac teraz to bym wybral silnik 330i powod,wiecej mocy.a co do brania oleju przez uszczelniacze zaworowe to prawda i w 325i tez to jest, ja dolewam litr na okolo 1000km,przykre ale niema sie co oszukiwac.
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Która nic podobno nie daje bo byli tacy którzy już to zrobili.

tak tylko pytanie czy dobrze wymiana byla przeprowadzona czy porty byly wyszlifowane itd.

wiec niemozna mowic ze nic nie da.wiadomo magikow jest wielu,ale ilu potrafi czarowac?

nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybkie odpowiedzi, zakup planuję dopiero połowę stycznia 2014, więc mam jeszcze czas żeby się dokładniej rozpoznać w temacie. A jak ze skrzynią? Szukam raczej samochodu z manualną, bo nie sprawia mi przyjemności jazda automatem, a co z SMG? Można się pobawić z taką skrzynią? Jak z awaryjnością, co jest bardziej niezawodne?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po lifcie brac samochod trzeba,wiadomo ze zawsze jakies usterki poprawili w samochodach po liftowych,ja mam 325i,silnik chodzi fajnie bez problemu jezeli ci chodzi o mechanike,co do osprzetu elektrycznego to raczej niema roznic w tych samochodach,bo maja podobny,z tego co zauwazylem to od ktoregos roku wlasnie chyba w liftach jest druga pompa powietrza(czy jak to sie zwie,czasami to sie psuje,wiec trzeba sie zastanowic i poczytac jakie silniki maja jakie potyczki,z koleji ja jezeli mial bym wybierac teraz to bym wybral silnik 330i powod,wiecej mocy.a co do brania oleju przez uszczelniacze zaworowe to prawda i w 325i tez to jest, ja dolewam litr na okolo 1000km,przykre ale niema sie co oszukiwac.

 

jak dla mnie, to masakra. moje 17-letnie e36 320 nie bralo grama. a jak mam jezdzic i musze pamietac, ze musze dolac, to by mnie ch... strzelil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadałem kiedyś 328Ci ponad 2 lata. Jeździłem też 330Ci. Na dzień dzisiejszy ponownie wybrałbym 2.8 z tej racji, że to auto ma to coś przy przyśpieszaniu. Lepiej się je odczuwa. 3.0 przyśpiesza równomiernie a w 2.8 jest to kopnięcie. Pozatym 3.0 nie trzymają mocy ale wybór należy do ciebie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po lifcie brac samochod trzeba,wiadomo ze zawsze jakies usterki poprawili w samochodach po liftowych,ja mam 325i,silnik chodzi fajnie bez problemu jezeli ci chodzi o mechanike,co do osprzetu elektrycznego to raczej niema roznic w tych samochodach,bo maja podobny,z tego co zauwazylem to od ktoregos roku wlasnie chyba w liftach jest druga pompa powietrza(czy jak to sie zwie,czasami to sie psuje,wiec trzeba sie zastanowic i poczytac jakie silniki maja jakie potyczki,z koleji ja jezeli mial bym wybierac teraz to bym wybral silnik 330i powod,wiecej mocy.a co do brania oleju przez uszczelniacze zaworowe to prawda i w 325i tez to jest, ja dolewam litr na okolo 1000km,przykre ale niema sie co oszukiwac.

 

jak dla mnie, to masakra. moje 17-letnie e36 320 nie bralo grama. a jak mam jezdzic i musze pamietac, ze musze dolac, to by mnie ch... strzelil.

o ja tez mialem przedtem e36 320 i tez nie bralo oleju,co zrobic,pamietac nie musze bo zebraczka do oleju sie wlancza jak jest na minimum :mrgreen: :mrgreen:

nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, dzieki juz podlajem decyzje. jesli znajde, to 328. no, ewentualnie 325, ale M52B25TU.

Bierz 328 a M52TUB25 to było 323 :cool2:

 

fakt. myslalem o M50TUB25, ale to e36:)

 

no wiem. 328 to 328. tylko ze jak sobie wspominam moje e36, to sie kur... zastanawiam czy jednak nie kupic e36 328:):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadałem kiedyś 328Ci ponad 2 lata. Jeździłem też 330Ci. Na dzień dzisiejszy ponownie wybrałbym 2.8 z tej racji, że to auto ma to coś przy przyśpieszaniu. Lepiej się je odczuwa. 3.0 przyśpiesza równomiernie a w 2.8 jest to kopnięcie. Pozatym 3.0 nie trzymają mocy ale wybór należy do ciebie

Z danych wynika, że 330Ci ma lepsze osiągi od 328, może jest jakaś różnica w wersjach nadwoziowych, coupe/sedan? No i jeszcze kwestia skrzyni, w manualu na prwno będzie to lepiej odczuwalne niż na automacie. Ja szukam coupe, myślę że model po lifcie czyli około 2002r. przez te 11 lat nie powinien utracić zauważalnie mocy, pewnie trzeba będzie się przejechać i jednym i drugim, żeby zdecydować.

tak, dzieki juz podlajem decyzje. jesli znajde, to 328. no, ewentualnie 325, ale M52B25TU.

Żeby nikt nie mylił użytkowników, bo podłączyłem się do tematu żeby nie zakładać nowego i na razie mam odmienne zdanie, jestem nadal przy 330Ci i raczej te ostatnie posty odnosiły się bardziej do mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.