Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
maniek21112 e46 też kiedyś było nowe i 99% ludzi nawaliło dużo km... Każdy diesel jest droższy w eksploatacji do porównywalnej benzyny tu nie ma o czym dyskutować. Inna sprawa że diesle typu d5 czy 3,0d czy 3,0tdi to mega fajne silniki ale one w eksploatacji są po prostu drogie i nie każdego na nie stać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, ale spora część tych aut sprzedała się po 2-3 latach przy ok 100-150 tys. km (wtedy różnica w cenie nowego auta nie ma takiego znaczenia) i takie auto mógł przejąć ktoś kto robi nim góra 10 tys. km rocznie (jak ja :lol: )i teraz ma niecałe 250 tys. km. Chodzi o to żeby nie uogólniać, znam sporo takich osób a jeżdżą dieslem, bo lubią jego charakterystykę. Kolejna kwestia, że niektóre modele były sprzedawane w zdecydowanej większości z dieslem, więc jest o wiele większy wybór, np. e83.

Każdy diesel jest droższy w eksploatacji do porównywalnej benzyny tu nie ma o czym dyskutować.

Tu zdecydowanie się z Tobą nie zgodzę, ale i nie mam zamiaru przekonywać, bo widzę, że to nie ma sensu :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
matekBMW dostał urlop od forum na tydzień.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobre a wiesz ile kosztuje wałek mimośrodowy, który występuję tylko w oryginale? Tak samo jak jego czujnik?

W n42 też jest dwumasa, sprzęgło jakby nie patrzeć też..

 

Pewnie sprzeglo jak i szczególnie dwumasa wytrzyma dluzej w takim benzyniaczku slabym, niz w 320d.

Temat wymiany dwumasy w benzyniaku nie jest chyba czesty, chyba ze w BMW jest inaczej...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

250-300 tys. km to często? Tyle spokojnie wytrzymuje w kopciuchu a jak ktoś umie jeździć to i dłużej. Jeżdżąc nawet 10-12 (może 15) tys. km/rok praktycznie po takim okresie "zyskuje" się na kosztach paliwa właśnie taką dwumasę lub regenerację turbiny, a czy każdy kto kupuje używanego diesla w swoim okresie użytkowania wymienia dwumasę? Raczej nie, ja np. nie wymieniałem a jeżdżę 7 lat. Przez 80 tys. km zaoszczędziłem na paliwie jakieś 8000,- (gdzieś tyle wydałem na wszystkie części eksploatacyjne tego psującego się diesla, razem z serwisami olejowymi i pewnie oponami - Dunlop i Continental) a wymiana turbiny kosztowała mnie 1250,-.


Z oponami może trochę mnie poniosło, nie zmieściłyby się w tym budżecie (+3500,-) :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wielokrotnie pisalem. Mam od wielu lat. W e46 n42 jest spoko. Zakladasz lpg i zaden diesel nie bedzie tak tani. Awarie dwumasy w n42? Nigdy takiego nie mielismy na warsztacie. Wtryski? co to? Turba: brak. Dpf: brak. Sprzeglo? 300.000 spokojnie. Wymieniasz rozrzad: taniocha, robisz uszczelniacze i tyle. Awarie vvt nie sa az tak czeste jak tutaj strasza. Dla mnie, e46 to auto stare i szalu nim sie nim nie zrobi, r6 to tylko w coupe/cabrio, diesle m47 sa wyeksploatowane i glosne. Jak dla mnie jesli sedan to tylko lci z n42.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, tylko Ty auto ogarniasz sam mechanicznie a wiele osób ma problem z mechanikiem do tego silnika albo wymieniają co popadnie i rachunek rośnie, słyszałem kiedyś takie podejście mechanika - będziemy wymieniać od najtańszych rzeczy, ponieważ możliwości jest dużo :lol:

Co złego jest w m52tu/m54 w sedanie/touringu? Mój sedan jakoś jeździ :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Każdy silnik jest dobry dopóki się nie psuje. ;)

I nie powinno się uogólniać kosztów eksploatacji biorąc pod uwagę "mechaników" i ich próby napraw. :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, tylko Ty auto ogarniasz sam mechanicznie a wiele osób ma problem z mechanikiem do tego silnika albo wymieniają co popadnie i rachunek rośnie, słyszałem kiedyś takie podejście mechanika - będziemy wymieniać od najtańszych rzeczy, ponieważ możliwości jest dużo :lol:

Co złego jest w m52tu/m54 w sedanie/touringu? Mój sedan jakoś jeździ :8)

Wiesz Maniek, zawsze potrafisz ładnie cos ująć, szacun za to. To prawda, iz wielu jak slyszy vvt, to oczy otwiera. Ja osobiście uwielbiam m52/m54, silniki rewelacja. Chodziło bardziej o cenę zakupu i koszt eksploatacji, aczkolwiek tu tez debatę mozna przeprowadzac co na dłuższą metę będzie tańsze, cos co aie mniej psuje jak m54 czy co mniej pali, jak n42..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko racja :cool2: zawsze po prostu staram się bronić m47n, bo to bardzo wdzięczny silnik, problem w tym, że często zaniedbywany, w sumie jak większość e46 :x n42 jest bardzo fajny jeżeli chodzi o spalanie i wystarczające osiągi, tylko gdyby mechanicy mieli o nim pojęcie to byłoby bardzo dobrze a tak wiele osób jeździ od mechanika do mechanika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam wszystkich po roku nieobecności w temacie. Rok temu szukałem 328i/330i mając budżet 24 tys i kupiłem 325i po swapie i totalnie niezgodny z VIN za 14 tys, bo chciałem przycebulić i skończyło się tym, że pół roku wychodziły kolejne problemy, których nie widziałem przy zakupie i samochód był bardziej problemem niż czymś pozytywnym. Tym razem szukam 330ci w manualu po lifcie w m paku i sport sitze i budżet mam 40 tys. Chcę mieć w końcu samochód, który mi się podoba i który jest w dobrym stanie, tak żeby trochę dołożyć i utrzymywać go w stanie bardzo dobrym. Mimo, że budżet mam w miarę duży, to nie chcę też przepłacić, dlatego chciałbym się Was spytać ile w Polsce powinno taka dobra 330ci w tej konfiguracji kosztować? Z tego co czytałem to trzydzieści-parę tysięcy, więc pytanie też czy na przykład za tę poniżej to cena z kosmosu, czy normalna? Oczywiście to handlarz, więc w cenie jest jego marża, ale skoro takie auta chodzą po 10 tys EUR to musiał go kupić dużo taniej z jakiegoś powodu.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330ci-e46-coupe-skora-m-pakiet-m3-aso-okaz-swiss-kozak-wzor-lc-ID6zOEMD.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

Opublikowano

Jest osobny dział do ocen aut z ogłoszenia tylko musisz mieć VIN.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44

Hmm... z takim przebiegiem boczek fotela przetarty ?

Zresztą, tam chłopaki Ci auto przetrzepią.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mimo, że budżet mam w miarę duży, to nie chcę też przepłacić, dlatego chciałbym się Was spytać ile w Polsce powinno taka dobra 330ci w tej konfiguracji kosztować? Z tego co czytałem to trzydzieści-parę tysięcy, więc pytanie też czy na przykład za tę poniżej to cena z kosmosu, czy normalna? Oczywiście to handlarz, więc w cenie jest jego marża, ale skoro takie auta chodzą po 10 tys EUR to musiał go kupić dużo taniej z jakiegoś powodu.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330ci-e46-coupe-skora-m-pakiet-m3-aso-okaz-swiss-kozak-wzor-lc-ID6zOEMD.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

Jeżeli jest bezwypadkowy i w dobrym stanie (na start mniej niż 3k) to jest wart każdej złotówki :cool2: polift 2005r., m-pakiet, przyjemne wyposażenie, kolor bardzo wdzięczny, praktycznie idealna wersja a za to trzeba zapłacić niestety.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Z tego co widziałem w ogłoszeniach to bez kontaktów niestety nie kupię takiej jakiej szukam w tym budżecie uwzględniając akcyzę, koszty sprowadzenia i rejestracji.
Opublikowano
Z tego co widziałem w ogłoszeniach to bez kontaktów niestety nie kupię takiej jakiej szukam w tym budżecie uwzględniając akcyzę, koszty sprowadzenia i rejestracji.

 

Przecież na 95% i tak zapłacisz te akcyze jak samochód będzie od handlarza. Więc handlarz zaproponuje ci odpowiednio niższą cene na umowie...

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Z tego co widziałem w ogłoszeniach to bez kontaktów niestety nie kupię takiej jakiej szukam w tym budżecie uwzględniając akcyzę, koszty sprowadzenia i rejestracji.

 

Przecież na 95% i tak zapłacisz te akcyze jak samochód będzie od handlarza. Więc handlarz zaproponuje ci odpowiednio niższą cene na umowie...

Oczywiście, że akcyza jest zawarta w cenie od handlarza, który ją opłacił, ale biorąc pod uwagę na przykład ten z linka, którego wrzuciłem to skoro cena to 40 tys., to licząc akcyzę od wartości auta wg Eurotaxu 4 tys zł i zysk 3-4 tys. zł no to musiał ją kupić za jakieś 8 tys EUR. Z tego co widzę w ogłoszeniach to dla ludzi bez kontaktów u dealerów cena 40 tys złotych ze wszystkim jest nieosiągalna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie odbierz tego źle, nie jestem uprzedzony do kupowania w PL - obecne auto kupiłem właśnie w PL. Masz jednak bardzo wysoki budżet jak na e46 i ja szukałbym w DE. Jeżeli nic Ciebie nie pospiesza, masz czas i kasę w kieszeni to wybrałbym Niemcy. Jeżeli odrzucisz oferty pośredników (turków, ruskich, polaków i innych nacji), a skupisz się na przysalonowych komisach to kupisz auto z udokumentowaną przeszłością. W PL to nie jest oczywiste - wysoka cena wcale nie świadczy o doskonałym stanie i wiadomej przeszłości.
Opublikowano
Spoko, po to tu piszę, żeby usłyszeć opinie innych :) Przejrzałem mobile.de i autoscout i niestety w tych pieniądzach nie ma takich aut. Ale będę sprawdzał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takie auta nie tanieją a wręcz przeciwnie nawet, więc jak teraz nie ma to i później tym bardziej :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.