Skocz do zawartości

E61 Jak wyregulowac hamulec reczny


martin 525 e61

Rekomendowane odpowiedzi

jest jeszcze regulacja na dzwigni recznego pod konsola srodkowa, jest bardzo zle dojscie. pytanie czy trzeba ja wymontowac?

jesli tak, to jak moze ktos to juz robil? widzialem schemat calej dzwigni w TIS tyle ze przy zabudowanej konsoli dojscie jest slabe moze ktos ma jakies inne pomysly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś regulowałem ręczny przy kołach i można tą koronkę kręcić w jedną jak i w drugą stronę. W kole od strony kierowcy trzeba małym wkrętakiem podkręcać do góry a w kole od strony pasażera w dół. Oczywiście jeżeli chcemy aby ręczny był skuteczniejszy :lol:

W obydwu kołach podkręcałem przy ustawieniu jednego otworu po śrubie na godzinie 6:00.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam ja mam też problem zregulacją recznego założyłem nowe tarcze, nowe szczęki regulator podkręcony do zablokowania bębna następnie delikatnie popuszczony , ale ręczny łapie na samej górze byłem dziś u mechanika na podnośniku ale pod spodem nie ma regulacji długości linki, może ktoś ma jakieś foto gdzie ona dokładnie jest ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Koledzy podbijam ^^

 

Tarcze/ szczęki nowe i wyregulowane. Jednak ręczny łapie u samej góry i dość słabo. Wytargałem tynią część tunelu i widze że ruch linek odbywa się pod koniec zaciągania ręcznego.... Jak to wyregulować ? Tam coś jest... ale nie widze jak to ugryźć. A być może jest jakiś łatwy sposób ?

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest jakiś regulator przy dźwigni. Fatalne dojście. Trzeba coś popchnąć dość daleko to tyłu jednocześnie podważając jakąś zapadkę. Ciężkie zadanie dla jednej osoby (jedna ręka: latarka, druga ręka: jeden śrubokręt, trzecia: ręka drugi śrubokręt ;) ). Robiłem to ponad rok temu i już nie pamiętam detali. Kasownik w kole nie załatwi sprawy. Możliwe, że sprawę ułatwi wypięcie liki przy kole na czas resetowania kasownika przy dźwigni (chyba coś takiego robiliśmy, ale nie pamiętam, czy pomogło :) )

Ogólnie - paskudna robota, jeśli nie masz wprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.