Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam szukalem podobnych przypadlosci..wiec u mnie jest tak-po nocy troche dlugo kreci zanim odpali,nieraz odpali i po chwili zgasnie,odpale znowu i juz chodzi,obroty nie faluja, jak rusze to wogole niema sily jechac,jak pogazuje troche to strzela w dolocie troche,na cieplym jest juz troche lepiej tzn nie ma az takiego muła ale i tak muli. mam gaz sekwencje roczny,na gazie normalnie przyspiesza i nie ma problemow..jak jest zimny i przelaczy juz na gaz to fura normalnie ciagnie tylko jak stoje na parkingu np i wcisne jej gwaltownie gaz to pierw sie przydusi i dopiero wchodzi na obroty-ponoc wina zimnego reduktora. cos poradzicie?jak sie sprawdza cisnie paliwa?
Opublikowano
Kolego sprawdź sondę i reakcję przepływki na wciśniętym gazie, dlatego podepnij pod kompa i oglądaj.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
witam. no chyba musze podlaczyc do kompa..w czasie jazdy jak sie nagrzeje juz mocno auto to obroty spadaja do 600 natomiast na postoju jest ok..gazuje i nie leca w dol tylko normalnie na 900. dzis po pracy odpalilem chwilke pochodzilaa i jak pogazuje lekko to strzela w dolocie lekko..jak rusze i jade (na benzynie)i trzymam lekko gaz to muli strasznie a jak wcisne pol gazu to muli i nagle kopa dostaje jak niewiem co! :mad2:
Opublikowano
Kolego sprawdź sondę i reakcję przepływki na wciśniętym gazie, dlatego podepnij pod kompa i oglądaj.

 

kolego jak sprawdzic reakcje przeplywki? czytalem kiedys ze jak sie depnie gaz do dechy to ekonomizer powinien leciec za 30l u mnie leci ale na jedynce i dwojce potem gora 20l

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmmm, nie wiem jak w M43, ale W m40 nawet na 4 idzie ponad prawie do 30. Ale w e46 z m43 też tak mówią, że jak na 4 nie idzie do końca skali, to przepływka raczje dupnięta. Z tym ze e46 ma skalę do 20....

 

PZDR>

Opublikowano
u mnie przepływka chyba 4 i nic to samo wiec nie wina tego. Obroty sa ok jak sie nagrzeje tez dobrze odpala chodź nie zawsze rano, śmierdzi w środku Benz i muli go, ale na gazie jest dobrze jest moc i wszytko gra.
Opublikowano
i po cocy dłuuugo kreci zanim odpali,pochodzi chwile i zgasnie i ponowna pruba pali od kopa. widze ze trzeba na kompa bo tak w ciemno to lipa..a przeplywke odlaczylem jak chodzila to obroty spadly i za chwile wrucily jak pogazowalem to jeszcze gorzej chodzila,potem znowu podlaczylem i znowu odlaczylem to juz nie bylo reakcji..
Opublikowano
podepne się pod temat bo na Pb mam to samo i te same objawy co kolega,nie wiem co robić narazie i nie uśmiecha mi się wymieniać pół silnika bez żadnych efektów więc jak coś się więcej dowiecie to piszcie. Mi mówili że mogą być wtryski zapieczone ale też nie jestem tego pewny.
Opublikowano
witam. mi tez mowili ze to moga byc wtryski.ale dzisiaj odkrylem cos,rok temu wymienialem odme bo byla walnieta i dzis postanowilem popatrzec jak tam ona wyglada i jest chyba lipa bo poslinilem palec i na ten otwor i wciaga a jak zatkam palcem to piszczy,ale rok temu bylo tak ze wypuszczala powietrze bo ten zaworek w niej byl zepsuty,i teraz niewiem czy ma tak byc ze wciga?a jak dam gazu gwaltownie to pierw wypusci powietrze i potem gwaltownie wciaga. prosze o wypowiedzi specow :8)
Opublikowano
zrob fotke tego gdie to jest... wiesz co wlej benz tak ponad 50zł i zobacz jak ci odpala bo ja zalałem za 50zł i rano jest lepiej i nie muli sie tak mineło pare dni benz uszło to juz jest gorzej moze cos z pompą nie mam pojecia
Opublikowano
tak zrobie wlasnie. no odma nie wiesz gdzie jest?u gory silnika po prawej stronie takie okragłe czarne i wchodzi do tego waż,ten waz idzie w poprzek z tylu silnika od pokrywy zaworow do prawej strony wlanie do tej odmy. koledzy to jak z ta odma?
Opublikowano
kolego pytam o dme jak powinna dzialac bo wydaje mi sie ze nie powinna powietrza wciagac przez ten otwor.?
Opublikowano
to jak koledzzy wkoncu to jest z tym odpowietrznikem skrzyni korbowej?bo tamten jak mialem uwalony to syczalo wydmuchiwalo powietrze a teraz wciaga i jak palcem zatkam to piszczy
Opublikowano

Witam wszystkich, zawór odmy ciężko jest sprawdzić czy jest w pełni sprawny. Powinno to zadziałać tak, że jak w kolektorze ssącym powstanie podciśnienie (a ono tam jest praktycznie cały czas po odpaleniu), to zawór zamyka przepływ, aby powietrzenie nie było zaciągne z komory silnika. Natomiast w momencie kiedy w komorze silnika utworzy się nadmierna ilość gazów, zawór powinien przepuścić je do kolektora ssącego. Teoretycznie można to sprawdzić tak, że przy pracującym silniku odłączyć przewód gumowy odmy od komory zaworów, powietrze nie powinno być wciągane przez przewód, natomiast przy mocnym dmuchnięciu w przewód zawór powinien otworzyć przelot.

Nowy zawór kosztuje około 160 zł, użwanego nie warto kupować, a sprawny zawór to podstawa poprawnej pracy silnika.

Opublikowano
czyli mam zepsuta skoro wciaga mi do niej powietrze caly czas?bo szaleja obroty i podejrzewam ze to przez to bo juz mialem problem rok temu z tym..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.