Skocz do zawartości

skrzynia zamarzla??


tomekwilku

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam nowy problem w moim bmw e36 coupe. Chcialem dzisj pojechac do miasta a tu nie mila niespodzianka. Wsiadam do auto macham biegami wchodza jednym paluszkiem wszystko jest oki, odpalilem (polejny problem gdy wlaczam silnik obroty skacza od 1100 do 500 tak kilka razy az staje na ok850 i juz stoi nie ruchomo tak powinno byc?? ) no odpalam obroty sie ustabilizowaly i ruszam jedyneczka ycjechalem na ulice, chce wrzucic dwojke i nie moge straszny opor sie zorbil po kilki razach ciezko ale weszla, chce znow na jednyke i jestem bez sznas i tak to wyglada:/ jak auto stoi jest ok ale jak jade to biegi ciezko wchodza. Czy przyczyna moglbys stary olej w skrzyni ktory jest za gesty i w tej temp nie funkcjonuje poprawnie . Czy mam doczynienei z innym problemem. Z gory dziekuje na odp pozdarwaim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na postoju włączają się biegi bez oporu a w czasie jazdy ciężko wchodzą to nie jest wina oleju.Czy pedał sprzęgła nie chodzi podejżanie lekko..ja bym stawiał na pompkę sprzęgłową albo wysprzęglik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kokosz ma racje. Na pewno nie jest to wina oleju.

Faktycznie jezeli pedal sprzegla chodzi podejrzanie lekko to uszodzony jest wysprzeglik albo pompka.

Natomiast jezeli chodzi normalnie i plyn hamulcowy znajduje sie w zbiorniczku to wowczas wziolbym pod uwage docisk sprzegla, wzglednie lozysko oporowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kokosz ma racje. Na pewno nie jest to wina oleju.

Faktycznie jezeli pedal sprzegla chodzi podejrzanie lekko to uszodzony jest wysprzeglik albo pompka.

Natomiast jezeli chodzi normalnie i plyn hamulcowy znajduje sie w zbiorniczku to wowczas wziolbym pod uwage docisk sprzegla, wzglednie lozysko oporowe.

 

Słusznie gada. Jeśli lekko wciszkasz pedał a biegi wchodzą ciężko to z reguły wyprzęglik. A jeśli ciężko wciska się pedał to z reguły łozysko wyciskowe. Na pracującym silniku. Jeśli zgasisz silnik i wszystko jest ok. to napewno nie jest wina oleju.

No CHYBA ŻE PŁYN HAMULCOWY BYŁ NIE ZMIENIANY OD PARU LAT I MA TYLE WODY, ŻE ZAMARZŁ i Ty wciskając pedal sprzęgła nie wysprzęglasz.

Albo jest wyciek płynu hamulcowego. Ty depczesz pedał a płyn nie przenosi ciśnienia na wyprzęglik.

 

A to jest piękne :

 

JESTEM TU NOWY,JAK COŚ ZAWALĘ TO NIE BIJCIE

 

Budzi respekt i szacunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest różnica w użytkowaniu skrzyni zalaniej olejem ATF syntetycznym i ATF NIEsyntetycznym. U mnie na skrzyni jest pomarańczowa naklejka żeby lać ATF. Wlałem Dextron III Castrola, który jest mineralny. Biegi 1szy i 2gi wchodzą mi kiepsko dlatego szukam przyczyny. Jaka firma produkuje dobry olej ATF syntetyczny?

Pozdrowienia

Krzysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.