Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim problemem jest spadek mocy, otoz jak odpale i jade jakas krotka chwile na zimnym silniku jest moc :D ale gdy juz troche przejade jakis kilometr powiecmy, to zeby jakies auto wyprzedzic to musze zredukowac do 4.

Gdzie tu moze byc problem? Moze czujnik polozenia walu albo walka rozrzadu???

Prosze o jakies opinie

Opublikowano

Kolega pisał, że spadek mocy wiąże się z temperaturą.

 

Najlepiej jeżeli podepniesz pod kompa, ale jeśli nie dasz rady to można sprawdzać wszystko po koleji :). Na początek sprawdź na zagrzanym silniku czy oscyluje sonda. Zmierz też oporność czujników temperatury.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Podepnę się pod temat. Obczytałem fora i sam już nie wiem, ponieważ:

Po zgaszeniu na ciepłym i ponownym zapaleniu (np. po tankowaniu) przez krótki czas wóz nie chce jechać, dławi się, dostaje czkawki. To samo jest na lpg i Pb. Potem mu się poprawia i bywa że przez dłuższy czas leci super. Utrata mocy w czasie jazdy występuje ale nie jest tak intensywna jak tuż po zapaleniu na ciepłym. Dodam, że:

- na zimnym i ciepłym pali od strzała, a także pracuje równo na wolnych,

- komp wykazał brak działania sondy, więc wymieniłem (nkg) - dziwne trochę, ponieważ przed wymianą i po niej spalanie lpg było praktycznie takie samo, tzn. w normie 11 l/100 km,

- Wymieniłem świece i fajki oraz uszczelkę pokrywy zaworów - olej leciał na świece,

- wymieniony olej w silniku,

- po ww. wymianach było jakby lepiej, choć nie do końca - teraz znowu jest jak dawniej.

- komp wykazał działanie przepływki oraz czujnika przepustnicy,

- silnik pracuje na wolnych równo na lpg i Pb.

Ludziska mówią o czujniku wału i wałka rozrządu. Podrzuci ktoś coś?

Opublikowano
Patrzyles czy nie ma nieszczelnosci w dolocie? Czujniki najlepiej podmienic, bo bez sensu kupywac. Jezeli masz 2.0 vanos to tylko oryginaly wchodza w gre.
Opublikowano

czytałem trochę postów kolegi :).

Nieszczelności brak, a przynajmniej na głównej rurze za przepływką. Przepustnicę czyściłem. Mam jeszcze do sprawdzenia silniczek krokowy, bo na gazie zanim silnik się całkowicie rozgrzeje, gaśnie jak wcisnę sprzęgło lub wrzucę na luz. Na Pb tylko zafaluje. Brak mocy występuje raczej w dolnym zakresie obrotów, potem lubi dostać kopa, jakby turbo się włączyło. Ludziska piszą jeszcze o kompresji - tego nie sprawdzałem póki co.

Opublikowano
Z vanosem to raczej w jakimś przedziale obrotów by się cos działo a nie ze względu na temperature. Podmień jak możesz czujnik wałka i wału. Wydaje mi sie że jeden z nich może być uwalony.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Nie mam możliwości podmiany. Nikt nie jeździ takim starym gratem jak ja :)

Czy diagnostyka komputerowa pokaże niesprawność któregoś z ww. czujników?

Ostatnio miałem skan Autodatą chyba.

Opublikowano
Nie mam możliwości podmiany. Nikt nie jeździ takim starym gratem jak ja :)

Czy diagnostyka komputerowa pokaże niesprawność któregoś z ww. czujników?

Ostatnio miałem skan Autodatą chyba.

 

Powinna. DIS będzie najlepszy. Podjedź do kogoś, kto potrafi to dobrze podłączyć.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
to różnie, u mnie nie pokazało nic a miałem uwalony czujnik położenia wału...tyle że ja miałem raczej typowy objaw bo nie chciał zapalić na rozgrzanym silniku

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.