Skocz do zawartości

Patol0

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i M20 89r

Osiągnięcia Patol0

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Patol0

    [e34] Klamry zaworowe wymiana

    co panowie ? ktos pomoze??
  2. Patol0

    [e34] Klamry zaworowe wymiana

    nie mam na mysli nr 12 , zawory mam usttawone tylko klamry luzne , a nie wiem jak wymienic
  3. bo tam nie bedzie linki , tylko elektrycznie wszystko , przesun pasek poczekaj chwile i masz ogrzewanie nog .
  4. Witam Forumowiczów, ostatnio przy regulacji zaworów ( m20b25 ) zauważyłem ze klamry zaworowe są luźne , a podobno nie powinny,jak tam jest z wymiana ? to się jakoś wciska ? i czy to może być przyczyna stukania pod pokrywa ? Pozdrawiam :5er:
  5. Patol0

    [e34] Akumulator

    a ja tam wiem ile bylo kwasu a ile wody niedawno auto nabylem , z akumulatorem 55 AH do silnika 2.5 i
  6. Patol0

    [e34] Akumulator

    i rozumiem ze to moze byc przyczyna dziwnych zachowan w elektryce tak?
  7. Patol0

    [e34] Akumulator

    nie no brak masy odpada
  8. Patol0

    [e34] Akumulator

    Witam , ostatnio próbowałem odpalić swoje bmw , i nic nagle prądu zabrakło , podłączyłem pod prostownik na prostowniku pokazało 0 co mnie zdziwiło , po ładowaniu tak 2 h , podłączyłem go i dalej to samo , i nacisnąlem na pedał hamulca to włączyły się wycieraczki - czemu wiedziałem już ze aku umarł , pożyczyłem od kumpla i działa odpala wszystko jest ok . teraz tylko dlaczego rozwaliło mi tak nagle aku , i czemu jak na tym starym aku nacisnąlem hamulec to włączyły się wycieraczki , ładowanie 14.4V , na dodatek po włączeniu dmuchawy na zaplonie obroty podskoczyly tak nagle na 4 tysiace , a po naciśnięciu stopu 2 tys obrotów , tak samo jak świata zapaliłem obrotomierz i ekonomizer wariowały i dodam ze te zegary wariuja cos u mnie , mianowicie jak jeszcze aku dzialal i gasilem auto to obroty podskakiwaly nagle na obrotomierzu
  9. pany ale visco w taka pogode? na dworze pizdzi , ja mam rozwalone visco i nie wyjdzie poza poziom czy to cisne czy nie .
  10. Patol0

    [E34] M20B25 OLEJ

    nie ma przedmuchow
  11. Patol0

    [E34] M20B25 OLEJ

    Witam , mam ostatnio problemy ze swoja 5 er , mianowicie " czuc olej ale wiadomo nie jest to nowy silnik i zawsze cos tam oleju spali , dodatkiem do tego jest zbierajacy sie olej w rurze powietrza dochodzacy az do przeplywki , myslalem za duzo oleju zlalem z 0.5 litra zostalo 4 litry , przez chwile bylo ok , wywalilem odme i dalem jak narazie jakas inna gumowa rure nie orginalna jakas tam znalazlem w garazu ,, dodam ze stara odma byla tak zasyfiona ze to sie w pale nie miesci , dzisiaj jadac z gazem w podlodze bo audi na dupie siedzialo :dobani: wrocilem do garazu i zobaczylem ze dalej olej zalewa mi ta rure i na dodatek zapalilo sie na chwile "OELDRUCK SENSOR" czyli czujnik , czasami jest tez tak ze jak jade na 3 i gaz w podlodze to tak jakos slabo idzie, - podejrzewam mało paliwa . A i najwazniejsze po sciagnieciu rury powietrza otwierajac przepustnice i patrzac w kolektor widok nie jest fajny , plywa w oleju . Pozdrawiam _________________
  12. cos malo pala te wasze TDSy mialem TD to 10 lekko wciagal .
  13. podlacze sie pod temat , tez jak przygazuje to obroty spadaja ponizej u mnie 600obrotow ale potem wracaja mam e34 m20b25
  14. Patol0

    [E34] M20B25 Odpalanie

    Hejo , jako ze moje m20b25 slabo odpala , nie wymienialem jeszcze swiec ,kabli . Ale dzisiaj przy odpaleniu oczywiscie dodajac troche gazu , strzelil z tlumika . To moze byc wina swiec ? Dziwne bo pierwszy raz tak strzelil . :mad2: :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.