Skocz do zawartości

Jak otworzyć E39 awaryjnie


SmolenCL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie mam E39 TDS Touring. Nie wiem co jest tego powodem ale nie da się jej otworzyć próbowałem kluczykiem i nic (zamek mi się nie rusza ani w jedną ani w drugą stronę), maski też nie wiem jak otworzyć z zewnątrz. Już nie mam pomysłu jestem bezsilny... :( Proszę o pomoc... Podejrzewam że może być coś z modułem komfortu bo kilkakrotnie się już kiedyś nie dało otworzyć z kluczyka ale po kilku próbach sie udawało a teraz od miesiąca nic :( Mam nadzieję, że mi pomożecie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kluczyk w zamek, i kręć tak jak na otwieranie, jak poczujesz opór przy 45st. ciąg kluczykiem jeszcze dalej, ma się obrócić równe 90st. otwierając mechanicznie drzwi.

Działa na otwieranie i zamykanie.

Czasem trzeba użyć trochę siły, bo awaryjnego otwierania używa się bardzo rzadko i lubi się "zastać".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WD 40 to nie smar, więc należy go unikać w zamkach, sa specjalne smary silikonowoe czy jakieś tam. Spróbuj otworzyć jak sie da z pilota wszystkie szyby przytrzymując przycisk otwierania. Jak sie uda to wleź do środka otwórz maskę i podłącz kompa. Pewnie to próbowałeś, ale to na wszelki wypadek. u mnie był problem z blokujacym sie szyberdachem i zamykał tylko dwoje drzwi - przyczyna to padnięty akumulator i sprzęt płatał mi figle. Jeśli sie nie da otworzyś to sprawdz która szyba najtańsza i jw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Powiem szczerze że pare razy w zimie jak mi złapało zamki, a pilot odmówił posłuszeństwa, to dość konkretnie siłowałem się z kluczem, i nic się mu nie stało.

Nie wiem jaki sens kombinować otwieraniem szyb, maski etc, jak na spokojnie można wejść przez drzwi do auta.

Zresztą, otwarcie szyby i tak nic nie da, bo drzwi i tak nie otworzysz - dodatkowa blokada, działa przy zamykaniu auta z zewnątrz.

WD możesz popsikać, nic się nie stanie, ale pamiętaj że on wymywa smary, należy po tym nasmarować czymś bębenek zamka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nawet nie rzucaj takimi pomysłami, kombinerkami to możesz wszystko, ale nie zamki otwierać. :mad2:

Nie wiem czy wiesz, ale założyciel tematu ma turasa, tam nie ma zamka w tylnej klapie.

Więc zostaje tylko zamek w drzwiach kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
One są dość wytrzymałe (te z pilotem) a jak masz inny bez pilota, to nim będzie bezpieczniej.

Kręć z umiarem, powinno zadziałać.

 

Jutro spróbuję. Dzięki. A jeśli ozładował się ako? Bo stał przez tydzień na dworze i mógł się rozładować. A jakiś tydzień przedtem rozparował się kluczyk więc z pilota nie otworzę. Nie parowałem bo i tak miałem zamiar zamknąć ręcznie żeby nie obciążać ako. I tak zrobiłem. A tu mróz nastał. I masz babo placek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No to otwierasz drzwi, otwierasz maskę, pod maską masz klemy awaryjne, podłączasz prostownik i ładujesz.

Jak będziesz miał prąd, to możesz już otwierać co dusza zapragnie, kodować pilot etc.

No i nie radzę ci zostawiać na długo auta z rozładowanym akumulatorem, bo po prostu szybko go zajedziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to otwierasz drzwi, otwierasz maskę, pod maską masz klemy awaryjne, podłączasz prostownik i ładujesz.

Jak będziesz miał prąd, to możesz już otwierać co dusza zapragnie, kodować pilot etc.

No i nie radzę ci zostawiać na długo auta z rozładowanym akumulatorem, bo po prostu szybko go zajedziesz.

 

To wiem, tylko boję się tak mocno klucz przekręcić. A stał, bo już mam nowy i ten chce sprzedać. Tylko w dobre ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to otwierasz drzwi, otwierasz maskę, pod maską masz klemy awaryjne, podłączasz prostownik i ładujesz.

Jak będziesz miał prąd, to możesz już otwierać co dusza zapragnie, kodować pilot etc.

No i nie radzę ci zostawiać na długo auta z rozładowanym akumulatorem, bo po prostu szybko go zajedziesz.

 

To wiem, tylko boję się przekręcić ten kluczyk. Stoi pionowo. A auto postawiłem i odpalam żeby pojeżdzić co kilka dni bo mam już nowy a ten chce sprzedać - tylko w dobre ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.