Skocz do zawartości

dom2323

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-39 TDS 1996 m51 przelatane 500000
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia dom2323

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kolego to ze chodzi jak ursus to wina nastawnika a ze gasnie to juz glowiczka pompy nie ttzyma cisnienia na cieplym tak wiec do roboty masz pompe wtryskowa
  2. dom2323

    bmw e39 tds ciezko odpalic

    Niestety pompe masz do regeneracji uszczenienie kosz ok 550 zl w bosch service ale to nie pomoze, dodatkowe cudo do gtzania swiec trz lipa jak juz zacznie gasnac podczas jazdy masz po pompie tak wiec szykoj sie na naprawe pompy bo nic innego nie zrobisz
  3. http://allegro.pl/uszczelki-pompy-opel-omega-2-5-tds-pompa-wtryskowa-i3603422003.html Coś takiego będzie ok?
  4. ok zdecyduje sie na wymiane wszystkich uszczelek zna ktoś orientacyjne koszty takiej zabawy?
  5. Wlasnie chyba z pod nastawnika od strony wentylatora chlodnicy i od strony wyjscia rurek na wtryski moze da sie wyjac nastawnik od gory i wymienic ta usczelke? Tyle to sam dam rade bo z wyjeciem pompy raczej nie mam warunkow ani checi
  6. Witam w moim aucie widoczny jest wyciek paliwa z pompy wtryskowej silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach w kabinie czuć paliwo w związku z tym mam pytanie czy ktoś już robił u siebie w aucie uszczelnienie takiej pompy? jakie koszty? dużo z tym roboty? może polecacie jakiś dobry warsztat w Częstochowie? a jeszcze widziałem la allegro zestaw uszczelek do pompy ok 50 zeta czy ktoś je montował? z góry dzieki za pomoc Pozdrawiam Dominik
  7. Im dalej w las tym więcej drzew wygląda to tak od końca - pastylka,przełącznik pastylka dioda głośniczek przekażnik jakaś puszka na pewno nie org. podłączane do bezpiecznika nr 18 i dalej do skrzynki pod maską wyciąłem to ustrojstwo oryginalne przewody połączyłem a pompa nadal nie podaje biorę linkę i jadę do speca
  8. a więc tak pierwsze zabezpieczenie jest pod mieszkiem lewarka jest to zwykły przełącznik wl/wył kiedy się go przełączy oznaką jest to, że na zapłonie nie ma kontrolki od świec i auto nie odpali - ale tego nie ruszałem i jest to ok natomiast pod mieszkiem od ręcznego znalazłem coś w rodzaju pastylki gdzie można było nacisnąć środek - wtedy auto zgasło szukając troszkę dalej po kablu od pastylki trafiłem na następny przełącznik wł/wył zgłupiałem kompletnie ale sprawdzę może jak radzicie rozewrzeć te przewody
  9. Witam chyba niepotrzebnie grzebałem w aucie koło dzwigni ręcznego znalazłem malutki przycisk który nacisnąłem a auto po chwili zgasło i nie chce zapalić po włączeniu zapłonu nie świeci się kontrolka od grzania świec a zawsze działała nie wiem już co robić naciskałem ten przełącznik w różnych kombinacjach nie pomaga, alarm zaczął jakoś dziwnie działać albo wcale nie działa bo jak wyjmowałem bezpiecznik z bagażnika to zawsze sie uaktywniał a teraz nie czy resetowanie kompa pomoże ? wywaliłem już ten przycisk i skręciłem na krótko i nic
  10. A ja kupiłem najtańszą pompke na allegro za 99zł dołożyłem zaworek zwrotny + WAZNE!!! wyczyśćcie zbiornik paliwa te pompki padają bo są zapchane!! i wszystko bedzie git chociaż fakt poniżej 15l troszkę dłużej trzeba kręcić ale nie zawsze
  11. A czy da sie samemu podnieść obroty? podkręcić coś czy jak....
  12. Moze pompka podaje powietrze zamiast paliwa? u mnie ostatnio tak było pompka zapchana do czyszczenia cały zbiornik
  13. A więc tak, po długim grzebaniu w układzie zasilania jeszcze raz zmieniłem filtr wykluczajac łapanie przez niego powietrza, wymieniłem przelewy, załozyłem zaworek zwrotny auto teraz bardzo dobrze odpala za każdym razem od strzała, lecz ma za niskie wolne obroty coś ok 650-700rpm i wtedy nie równo pracuje, przeczytałem gdzieś, że może pompa wtryskowa może zgubić właściwy tryb pracy po dłuższym postoju auta bez akumulatora- czy to prawda? i czy wtedy trzeba odwiedzić komputer? Napiszcie czy to prawda jeśli coś wiecie na ten temat Pozostało mi tylko wyczyścić i wypłukać zbiornik paliwa bo tam czarno strasznie jest zanieczyszczeń stałych mnóstwo przez co pompka przelewowa cały czas zapchana
  14. auto hula - pomogło ale pęcherzyki powietrza dalej idą
  15. wyjmij pompke ze zbiornika, jeśli pompka działa - przeczyść dokładnie filtr siatkowy pod pompką pomoże zobaczysz ja właśnie jestem po tym zabiegu i beta hula że hej :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.