Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam tak jak w temacie mam E39 TDS Touring. Nie wiem co jest tego powodem ale nie da się jej otworzyć próbowałem kluczykiem i nic (zamek mi się nie rusza ani w jedną ani w drugą stronę), maski też nie wiem jak otworzyć z zewnątrz. Już nie mam pomysłu jestem bezsilny... :( Proszę o pomoc... Podejrzewam że może być coś z modułem komfortu bo kilkakrotnie się już kiedyś nie dało otworzyć z kluczyka ale po kilku próbach sie udawało a teraz od miesiąca nic :( Mam nadzieję, że mi pomożecie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kluczyk w zamek, i kręć tak jak na otwieranie, jak poczujesz opór przy 45st. ciąg kluczykiem jeszcze dalej, ma się obrócić równe 90st. otwierając mechanicznie drzwi.

Działa na otwieranie i zamykanie.

Czasem trzeba użyć trochę siły, bo awaryjnego otwierania używa się bardzo rzadko i lubi się "zastać".

Opublikowano
WD 40 to nie smar, więc należy go unikać w zamkach, sa specjalne smary silikonowoe czy jakieś tam. Spróbuj otworzyć jak sie da z pilota wszystkie szyby przytrzymując przycisk otwierania. Jak sie uda to wleź do środka otwórz maskę i podłącz kompa. Pewnie to próbowałeś, ale to na wszelki wypadek. u mnie był problem z blokujacym sie szyberdachem i zamykał tylko dwoje drzwi - przyczyna to padnięty akumulator i sprzęt płatał mi figle. Jeśli sie nie da otworzyś to sprawdz która szyba najtańsza i jw.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiem szczerze że pare razy w zimie jak mi złapało zamki, a pilot odmówił posłuszeństwa, to dość konkretnie siłowałem się z kluczem, i nic się mu nie stało.

Nie wiem jaki sens kombinować otwieraniem szyb, maski etc, jak na spokojnie można wejść przez drzwi do auta.

Zresztą, otwarcie szyby i tak nic nie da, bo drzwi i tak nie otworzysz - dodatkowa blokada, działa przy zamykaniu auta z zewnątrz.

WD możesz popsikać, nic się nie stanie, ale pamiętaj że on wymywa smary, należy po tym nasmarować czymś bębenek zamka.

Opublikowano
kluczyk w tylnia klapa kombinerki i przekręć z czuciem na pewno otworzysz ja tydzien temu wlasnie tak otworzylem moje auto a probowalem nawet od wewnątrz ale tam jest deadlock wiec kombinerkami przekrec klucz na pewno sie uda zobaczysz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nawet nie rzucaj takimi pomysłami, kombinerkami to możesz wszystko, ale nie zamki otwierać. :mad2:

Nie wiem czy wiesz, ale założyciel tematu ma turasa, tam nie ma zamka w tylnej klapie.

Więc zostaje tylko zamek w drzwiach kierowcy.

Opublikowano
Zadzwonić po tzw. Włamywacza, może on to otworzy
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
Ja właśnie skorzystałem z usług awaryjnego otwierania i facet otworzył właśnie przekręcając klucz kombinerkami nie ważne czy w klapie czy w drzwiach i ta przyjemność kosztowała mnie 100pln więc sprawdż to sam
  • 2 lata później...
Opublikowano
Dzięki panowie szarpałem, szarpałemn aż wyszarpałem i otworzyłem :)

 

Mam to samo na mrozie od kilku dni. Nie złamię klucza?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

One są dość wytrzymałe (te z pilotem) a jak masz inny bez pilota, to nim będzie bezpieczniej.

Kręć z umiarem, powinno zadziałać.

Opublikowano
One są dość wytrzymałe (te z pilotem) a jak masz inny bez pilota, to nim będzie bezpieczniej.

Kręć z umiarem, powinno zadziałać.

 

Jutro spróbuję. Dzięki. A jeśli ozładował się ako? Bo stał przez tydzień na dworze i mógł się rozładować. A jakiś tydzień przedtem rozparował się kluczyk więc z pilota nie otworzę. Nie parowałem bo i tak miałem zamiar zamknąć ręcznie żeby nie obciążać ako. I tak zrobiłem. A tu mróz nastał. I masz babo placek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to otwierasz drzwi, otwierasz maskę, pod maską masz klemy awaryjne, podłączasz prostownik i ładujesz.

Jak będziesz miał prąd, to możesz już otwierać co dusza zapragnie, kodować pilot etc.

No i nie radzę ci zostawiać na długo auta z rozładowanym akumulatorem, bo po prostu szybko go zajedziesz.

Opublikowano
No to otwierasz drzwi, otwierasz maskę, pod maską masz klemy awaryjne, podłączasz prostownik i ładujesz.

Jak będziesz miał prąd, to możesz już otwierać co dusza zapragnie, kodować pilot etc.

No i nie radzę ci zostawiać na długo auta z rozładowanym akumulatorem, bo po prostu szybko go zajedziesz.

 

To wiem, tylko boję się tak mocno klucz przekręcić. A stał, bo już mam nowy i ten chce sprzedać. Tylko w dobre ręce.

Opublikowano
No to otwierasz drzwi, otwierasz maskę, pod maską masz klemy awaryjne, podłączasz prostownik i ładujesz.

Jak będziesz miał prąd, to możesz już otwierać co dusza zapragnie, kodować pilot etc.

No i nie radzę ci zostawiać na długo auta z rozładowanym akumulatorem, bo po prostu szybko go zajedziesz.

 

To wiem, tylko boję się przekręcić ten kluczyk. Stoi pionowo. A auto postawiłem i odpalam żeby pojeżdzić co kilka dni bo mam już nowy a ten chce sprzedać - tylko w dobre ręce.

Opublikowano

Jak będziesz się bał to nie otworzysz. Po to to jest żeby z tego zamka w razie co skorzystac :cool2:

 

W dobre ręce tylko? Gdyby ktoś ją brał w cenie jaka chcesz to nawet komuś do driftu byś ją sprzedał :mrgreen:

  • 9 lat później...
Opublikowano

Witam problem mam sedan E39 mam dostęp tylko do bagażnika (wkładka zrabana w drzwiach a w bagażniku płyta i do środka się nie dostanę ) pytanie czy mogę coś wykabinowac żeby otworzyć centralkę ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.