Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale masz chłopie kłopoty,wjedż na śnieg...albo na tą stronę:

http://www.streetracing.pl/forum/index.php

:mrgreen:

 

ze sniegiem sie zgodze, ale druga pozycja to stwierdze ze nie masz zielonego pojecia na niektore tematy....

poradziłem mu po prostu fajną stronę o tuningu napewno znajdzie tam więcej informacji w tym temacie[chodz nie wszystko mi sie tam podoba] i nierozumiem twojego uniesienia :norty: .poza tym nieporadziłeś niczego konkretnego chłopakowi :mrgreen:pozdrawiam :D

radzielec: może sprzęgło się ślizga,nie wysprzęgla do końca.a przed wymianą sprzęgła paliło gumy? bo jeśli nie to może niema mocy[pierścienie?] :wink:

klepało ale przestało!!!
Opublikowano
Jak masz sprawnego ISa to naucz sie jezdzic bo nie każdy kto ma BMW to gumy umie palić....!!!!!!! :mad2: :D :duh:
-----BMW E28 520i-----
Opublikowano
z tego co mówią mechanicy to z cisnieniem jest wszystko ok bo było sprawdzane.Jak go kupiłem wszystko było ok, pózniej zaczeło sie pieprzyc dlatego wymieniłem sprzegło ale to nie pomogło.
Opublikowano
panowie to nie to forum jest wiele innych na ktorych taka odpowiedz udziela.mysle ze to pozostanie na wysokim poziomie i nie bedzie mowy o jakims tuningu itd.ten temat palenie gum mnie rozwalil ostatniego czasu sa bardzo dziwne posty wiec mysle ze smietnika z tego forum niezrobicie. :?
Opublikowano
panowie to nie to forum jest wiele innych na ktorych taka odpowiedz udziela.mysle ze to pozostanie na wysokim poziomie i nie bedzie mowy o jakims tuningu itd.ten temat palenie gum mnie rozwalil ostatniego czasu sa bardzo dziwne posty wiec mysle ze smietnika z tego forum niezrobicie. :?

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

klepało ale przestało!!!
Opublikowano

Ulala poważnie się zrobiło. Wolałbym dyskusje na temat techniki jazdy (a umiejętność spalenia gumy jest jej częścią) niż nieskończone dywagacje na temat wyższości białych kierunków na pomarańczowymi, felg 17 nad 16 i konieczności omijania szerokim łukiem stoiska z zapachami samochodowymi.

 

Do rzeczy: jeżeli sprzęgło się ślizga po naprawie to oznacza, że tarcza nie jest najwyższej jakości lub jest regenerowana (kiepsko). Drugą przyczyną może być olej wydostający się z uszczelnienia wału korbowego wprost na tarczę sprzęgła.

Trzecia rzecz to prawdopodobieństwo, że zamontowali Ci półautomatyczne sprzęgło z Trabanta (hycomat) :)

Opublikowano
Moze lepiej ze nie pali gumy, mniej krzywdy wyrzadzisz autu a moze i innym :]
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Polej opony benzyną i podpal, wtedy w końcu uda ci się spalić gumy :norty:

 

:twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :clap:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Radzielec - na tym forum gum nie palimy. Szkoda auta.

Jeśli masz ochotę czegoś na ten temat się dowiedzieć to poszukaj innegto forum.

Pozdrawiam

Admin

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.