Skocz do zawartości

Młody

Zarejestrowani
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Radom

Osiągnięcia Młody

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Mam części do 518i/520i E28. Piszcie co was interesuje michalpacalowski@wp.pl
  2. Nikt nie ma żadnych pomysłów?
  3. A może ktoś mi coś doradzić bo mam taki problem że przełozyłem silnik m20, odpaliłem i chodził lecz zachwile zgasł (najprawdopodobniej zrobiło sie zwarcie bo miałem problem z elektryką bo kiedyś w nią był wpięty gaz i był jeden przewód na krótko w celu sprawdzenia czy wszystko działa i jest możliwość że dotknął masy). Po sprawdzeniu okazało sie że nie idzie prąd na wtryski, wiec przełożyłem drugi komputer w celu wykluczenia uszkodzonego sterownika i jest to samo. Może wiecie co mogło sie stać. Pomocy
  4. A mógł byś mi zrobić zdjęcie tej strony? Może będzie widać
  5. Pilnie potrzebuje schematu sterowania wtryskami w m20. Czy jest jakies zabezpieczenie (bezpiecznik, przekaznik) miedzy komputerem (sterownikiem) a wtryskami? Z góry dziekuje
  6. Młody

    518i- SWAP silnika

    Dziś wyjezdzam, za tydzień wracam to wrzuce fotki
  7. Młody

    518i- SWAP silnika

    Myślałem ale narazie mnie nie stać a m20 miałem. W przyszłości napewno coś fajnego zagości
  8. Młody

    518i- SWAP silnika

    A jakie hamulce byś proponował? Czym sie różnią te z 518 i 520? Mam prawie nówki tarcze lucasa więc je chce założyć
  9. Młody

    518i- SWAP silnika

    Z góry dziękuje
  10. Młody

    518i- SWAP silnika

    To jak jest z tymi przełożeniami przekładni? Zeby sie nie okazało że przełoze ja na darmo.
  11. Młody

    518i- SWAP silnika

    Hamulce wentylowane wydaje mi sie że były zależne od ABSu więc od roku produkcji. Musze sprawdzić tą przekładnie. Co jest innego w przekładni z 520i od tej z 518i czyli na wtrysku?
  12. Młody

    518i- SWAP silnika

    Jak juz zakończe przekładke to napisze. Nie robił bym SWAPA jak bym ingerował jakos bardzo w ta nowa e28, powrót do orginalności bedzie prosty. W m10 na wtrysku przejście w m20 nie jest problemem. Zobaczymy co wyniknie bo 2 silniki są już wyjęte i wizualnie nie widać problemów. PS: Akurat z doświadczenia widze ze swapy w e28 pod warunkiem że ten silnik był dostępny w e28 są proste bo ten model bmw nawet w wersji 518i był robiony na wyrost.
  13. Młody

    518i- SWAP silnika

    Właśnie w praktyce wychodzi że wiekszość cześci tych co Wy wymieniacie pasuje. Kupiłem e28 w idealnym stanie z uszkodzonym m10b18 na wtrysku ze sterownikiem. Nie chce remontowac starego silnika bo mam m20b20 a dla mnie BMW musi mieć R6, zostawiam stare m10 więc powrót do orginalności nie będzie trudny bo wszystko praktycznie zostaje.
  14. Młody

    518i- SWAP silnika

    Nikt nie zna odpowiedzi czy wam nie pasuje że sie pytam o SWAP?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.