Skocz do zawartości

E93 330d - Stormtrooper - sprzedany - jest następca


Wlodi

Rekomendowane odpowiedzi

po co hybryda? nie lepiej założyć suszarkę z 330d lci

w 231PS masz gt2260v,a w lci wkładają gtb2260v które, jak wieść niesie, mają wydajność do 330-340KM

Tak tylko taka hybryda ma wydajność do 400 ps i jest przygotowana do tego, żeby taką moc przenieść. Nie ma sensu wydawać kilku tysięcy na turbo które może dać góra 20 dodatkowych koni i przy dalszych modyfikacjach będzie ono hamulcowym. Kolektor wydechowy i tak trzeba robić bo standardowy raczej nie wydoli przy takiej mocy.

 

hybryda da możliwość więcej koni, tylko kiedy na niej będzie pojawiał się boost,

będzie jechać pełną parą np od 3000 obr/min,

i wszystko fajnie jak się idzie bombą, a co na codzień? turbo dziura do 2500...

 

poza tym z hybrydami to często loteria, czasami słabo wstają, czasami szybko umierają

chciałbym zobaczyć jakieś cyferki na takiej hybrydzie :cool2: a jedyny taki projekt chyba utknął w miejscu

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 741
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

hybryda da możliwość więcej koni, tylko kiedy na niej będzie pojawiał się boost,

będzie jechać pełną parą np od 3000 obr/min,

i wszystko fajnie jak się idzie bombą, a co na codzień? turbo dziura do 2500...

 

poza tym z hybrydami to często loteria, czasami słabo wstają, czasami szybko umierają

chciałbym zobaczyć jakieś cyferki na takiej hybrydzie :cool2: a jedyny taki projekt chyba utknął w miejscu

 

No nie wiem. Ja nie chcę przecież turbiny wielkości wiadra wsadzać. Jak się zdecyduję u siebie na projekt 350+ to będę chciał wsadzić to http://top-tune.pl/hybryda-gtb2260vk-stage-ii-30tdi-400km-p-37.html. Kolektor wydechowy zrobi się pod nią i rurę do IC też. Nie wiem tylko od czego wtryski zapodać. Najlepiej jakby podeszły z silnika X5/X6 4.0d ;) Też pytanie o pompę paliwową czy obecna podoła czy też coś wydajniejszego trzeba będzie wsadzić. IC mam obecnie taki, że 400 koni na pewno ochłodzi. Notabene taki sam jak u Włodka ;) No i oczywiście do tego układ wydechowy 3 cale przelotowy z kwasówki z downpipem. Najbardziej boję się o automat. Chociaż mocny to nie wiem czy przy przyroście mocy do 350+ ogarnie moment bo podejrzewam, że może być spory :) Jak się zdecyduję na tego moda to wtedy będę rozwiązywał te zagwozdki.

Z wsadzeniem biturbo jest za dużo zachodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Kroi mi sie malowanko przed Toruniem. Niestety ostatnio na Instalatorów 5 powiedzieli ze nie zrobia tego na 2 kolory. Mysle co tu zrobic - moze da sie to zrobic na czarno i front zeszlifowac czy cos :/

 

Kraweznik. Zaczytalem sie w tel przy wkezdzie do Galerii :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kogo wypadnie na tego bęc... Ja dziś włączałem się do ruchu i aż przodem wyjechałem na cały 2 pas. Zablokowałem wszystko bo zjeżdżałem z małego krawężnika i nie chciałem przyciąć tak jak ostatnio. Oj współczuję :| - co dokładnie zrobiłeś?
http://i42.tinypic.com/2u7vjag.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Za szeroko przy wjezdzie. Tak to jest jak sie po bramke w galerii podjezdza z oczami wlepionymi w telefon.

 

Podjade popytam moze samo szlifowanie rantu da rade. Masakra

 

Najlepiej jakby sie dalo na czarnobialo.

Edytowane przez Wlodi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam gości którzy mogliby Ci zrobić tego swapa ale czy to warte czasu, pieniędzy i energii...? :wink:

Ja na twoim miejscu bym przystopował - przecież masz w niej sporo mocy.

Kupisz kiedyś M3 to będziesz się bawić w extremalny tuning :D

A poza tym, później taki samochód z nieoryginalnym silnikiem będzie Ci bardzo ciężko sprzedać :?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0-50 3.5sek

0-100 6.8sek

100-200 nie mierzono - nie chciało nam się jechać do Niemiec na autostradę ;).

 

Mierzyłeś kiedykolwiek czasy serii? po takich modach powinno być ciut lepiej

Katalogi podają 6.7, fakt z seryjnym wyposażeniem i kołami 225/45/17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Mierzyłeś kiedykolwiek czasy serii? po takich modach powinno być ciut lepiej

Katalogi podają 6.7, fakt z seryjnym wyposażeniem i kołami 225/45/17

 

Katalogi podaja te same wartosci dla cabrio i coupe - miedzy nimi roznica jest ok 250kg wiec mam wrazene ze wartosci katalogowe sa jebniete.

Edytowane przez Wlodi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.