Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój też się trochę drga jak go rano odpale zanim się zagrzeje ale wydaje mi się, że to chyba normalne zwłaszcza jak jest zimno.

Natomiast po rozgrzaniu chodzi równiutko :mrgreen:

 

Tylko mi nie mówcie, że się mylę bo mam ostatnio zły tydzień najpierw termostat odmówił współpracy i było gooorąco a ostatnio kamyczek spod TIRA zrobił dziurkę w mojej chłodnicy i mam co rano pod zderzakiem nasikane :cry2:

 

Jeżeli jeszcze to drganie na zimnym to jakaś usterka to przesiadam się na POLDKA :norty:

Opublikowano
Mi 730i R6 tez drga na wolnych(nie istotne zimny czy ciepły) podejrzewam ze moze to byc sonda lambda(jak myslicie), bo wszystko inne mam sprawdzone oprócz sondy,dlatego moje pytanie w innym poscie czy sonda pasuje od E34 525i 24V.
Opublikowano

pewnien dobry człowiek z USA zebrał kilka faktów odnosnie drgan na jałowym w E32:

 

1) Spark plugs, plug wires, rotor & ignition coils - Clean and inspect.

 

2) Check compression – poor cylinder head compression is common for an older car. Big job to fix this.

 

3) Use a good fuel-injector cleaning treatment into the tank – take it for a good run.

 

4) Change fuel filter.

 

5) Remove and clean injectors – might need to replace injectors.

 

6) Hose to fuel pressure regulator – might be cracked/worn (buy a new one)

 

7) Rubber hose between Airflow Meter and throttle – cracked?

 

8) Mass Airflow meter/sensor – if dirty clean it up. Bad Air Flow Meter will cause flat spots in acceleration or erratic spots in the throttle depending on the opening of the airflow meter not usually a complete lack of power.

 

9) Hose to air filter – cracked?

 

10) Air filter – replace if dirty, check seals.

 

11) Distributor cap – if eroded and worn - changed to new one

 

12) Check fuel pressure - Replace the Fuel Pressure Regulator. Might need to replace Fuel Pump.

 

13) Check and Adjust valves - throttle valves, PCV valve behind intake runner, Idle Control Valve (ICV).

 

· ICV Idle Control Valve. Remove and clean it with brake parts cleaner. This regulates the air coming in to your intake manifold when the throttle body is closed and it tends to get dirty, sticky and the motor inside could not turn the valve properly.

 

· Idle control valve sometime sticks open – causes issues when in Idle

 

14) Throttle Body - Clean it out and replace the gasket (can use gasket material cut to size).

 

15) Check all Vacuum lines.

 

16) Conduct a ‘leak down test’ on all exhaust valves.

 

17) Check for Oxygen (O2) sensor function tests.

 

18) Check the wide-open throttle switch under the gas pedal.

 

19) Check throttle position switch on the throttle body.

 

20) Make sure connections on battery (under back seat) are very clean. Use wire brush.

 

21) Check rubber boot between the Mass Air Flow and the DKM.

 

22) Check for intake manifold gasket leak

 

23) Have the transmission checked for correct functioning – (by mechanic).

 

24) Make sure there are no other sources of drag in the driveline.

 

25) Checked coolant sensor.

 

Try the RESET Procedure before all of above.

Opublikowano

Ja bym postawił na przepływomierz. Większość pada po strzale gazowym, ale z biegiem lat zużywaja się i te które gazu nie wąchały. W moim naprzykład wytarła się ścieżka napylonego węgla po której chodzi sówak przepływomierza i przy ciepłym silniku jest ok. a przy zimnym wpada w drgania - bo mieszanka paliwowopowietrzna nie jest optymalnie dobrana.

Ale jak pisali poprzednicy przyczyn może być dużo (silniczek wolnych obrotów, świece-nagar na nich, kable, padająca sonda, może jakieś lewe powietrze itp.)

Mnie czeke wymiana przepływomierza. :cry2: Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

U mnie od pewnego czasu też pojawiły się drgania na wolnych i dziwne poszarpywania przy przyspieszeniu tak do ok 3500 obr/min ale tylko na Pb natomiast na gazie jest w miarę ok. Po podpięciu pod kompa KTS 500

pojawił się komunikat ''błąd części cyfrowej sterownika(uszkodzony)'', mam więc pytanie czy przez ten błąd może być też zamulony jakby mu ze 100km uciekło i czy ten sterownik da się jakoś naprawić czy trzeba wymienić na nowy i ile może kosztować używka do e32 735i 89'?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Często bywa jak jest zapowietzony silnik.Wtedy pęcherzyki powietrza walaw czujnik temperatury i tą sąmili sekundy ale czytnik odczytuje inną temp ustala inną mieszanke... U mnie ostatni drgał na ciepłym wymieniłem świece dolałem czegoś do silnika i przestało na ciepłym. Na źimnym nadal trzepie rano ale czasami.? :) Zobaczymy ale myśle ,zę nie ma sensu w moim przypadku ruszać .Jak by mi ze 100 km wcieło jak koledze to bym naprawiał.:) warto zacząć odswiec :) ostatnio kupiłem 7 zł szt!:) stare wyglądały dobżę ale jednaj po wyiaie silnik chodzi dobże :) dużo lepiej :)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.