Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej,

dostałem ofertę zakupu 318 diesel z 2008 roku, jedyne co mnie martwi to przebieg 180 tys. Jakie opinie na ten temat macie?

Cena jest atrakcyjna, sprzedającego trochę znam.

Dzięki za opinie!

Opublikowano

Nie patrz się na przebieg, bo obecnie mało aut ma prawdziwy.

 

Jeżeli jednak okazało by się że jest prawdziwy, to auto powinno być

bez większych śladów użytkowania, podobnie z motorem.

 

Z ciekawostek mogę od siebie dodać, że rodzice kupowali auto w DE

które miało 7 miesięcy, więc praktycznie nówka. Był to 2.2 Diesel

i miał 65 tyś przebiegu :)

 

Gdyby auto nadal tak jeździło to w ciągu 5-6 lat spokojnie miało by 500-600k :) a pewnie

większość aut jest tak eksploatowana.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Jaka to "dobra cena" ? Przebieg jest troche niebezpieczny bo w okolicach 200 czasami puszczaja lancuchy przysluchaj sie czy go slychac mocno czy tylko troszke w tle sobie szura?

Odnosnie przebiegow to fakt dlatego ja wrzucilem do swojej galerii wczoraj jak dobija setka bo potem nikt mnie nie uwierzy w moj przebieg jak bede sprzedawal autko pod koniec roku :mad2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Jeśli cena atrakcyjna to w razie "w" zostanie coś na naprawę:)

Ja mam auto z kwietnia 2008 roku ( 2.0 d) , kupione przy 190 tys przebiegu i stwierdziłem, że skoro przebieg autentyczny to nie ma sensu się go bać.

Igły na allegro mają tylko takie przebiegi, więc lepszej okazji pewnie nie trafisz.

Oczywiście jeśli coś się zepsuje to trudno, trzeba będzie naprawić i cieszyć się dalej z BMW:)

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie kupuj. Za chwile bedziesz plakal ze padla turbina, wtryski albo rorzad sie rozsypal. Ja bym diesla nie bral ale kazdy robi wg uznania.
Krzysztof
Opublikowano
Silnik dzisiaj to część wymienna, popatrz jak wygląda w środku i czy w tym się dobrze czujesz. Jak się kupuje używane to trzeba mieć kasiorkę na jakby co.
Opublikowano

Przebieg to normalny, moja Bunia z X 2006 - ma już 230tyś, sam przez 15 miesięcy zrobiłem 65tyś. Teraz mogę poinformować co się wysypało w tym czasie :P :P :D

- 165 tyś wymiana tarcz i klocków x 4 - to akurat normalne

- 200tyś wymiana łożyska prawy przód + klocki przód i tył

- 220tyś padnięte koło dwumasowe, wymiana łączenie ze sprzęgłem (LUK) 3tyś, można zrobić taniej ale trzeba znaleść sobie koło za 800zł starego typu :) graniczy z cudem :) :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.