Skocz do zawartości

335 i lub D - oto jest pytanie:-) - chwalę się i zamykamy:)


piotrek71207

Rekomendowane odpowiedzi

No czyli dylemat pozostaje:)

 

Pewnie skończy się na tym że mając nie "nieograniczony" budżet zadecyduje życie czyli akurat w danym momencie co sie pojawi. Wersje D na pewno chciałbym chipowac. Czytałem trochę na temat tego filtra cząsteczek stałych - jednak chyba można to usunąć wraz z chipem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 194
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
w 3.0i "buczenie" wydechu w trasie jest wg. mnie trochę męczące...

:shock: w sumie kto co lubi...

Jak dla mnie mogłaby być ciut głośniejsza :wink:

piotrek71207 myślę że kupisz to co się trafi... niestety tutaj nie ma np. jak w 320d do wyboru do koloru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie musisz przetestowac manual i aut w 335i

Ja chcialem automat i ogladalem/jezdzilem tylko takimi i sie caly czas zastanawialem ze cos mi nie gra...

 

Do czasu az przetestowalem 335 manual (mimo ze duzo jezdze pomiescie -wawa)

PS wiem ze osiagi na papierze sa podobne aut vs man , ale w realu mialem wrazenie ze ta skrzynia jednak mocno zamula : i odbiera radoche roll:

Manual byl zupelnie inny

 

Co do spalania

Po wawie normalnie 11,5 dynamicznie 13

troche miasta i sporo testow 50-250 16litrow

sasiada 335d automat srednie z auta ma 11 litrow po miescie wiekszosc

 

Ps co do ceny, to Ogladalem sporo e92 335i pol roku temu i ponizej 100k to wiekszosc to

niezle padaki/skladaki i kombinacje itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info apropos skrzynki. Automatem jezdziłem:) Manualem na pewno tez się przejadę tym bardziej że spory wybór w DE w manualu.

 

Szukam auta w DE, jeden właściciel, serwisowane, z historią do weryfikacji i całkowicie bezwypadkowe. W Polsce same transformersy:) a i w kombi zerowy wybór:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że dla takiego silnika jeśli się go nie katuje codzień lub nie użytkuje na torze to pikuś:) Ile masz PS po chipie?

no właśnie ja jeźdze po torach, raz na dwa tygodnie zamykam licznik (280+) i wszystko śmiga... jeśli będziesz jeździł takim autem "jak ciapa" to po roku zamiast 300 będziesz miał 280 koni bo zamulisz autko;p

po chipie 330 koni ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglada serwis olejowy? Co zalewac i co ile? Czy to komputer decyduje w bmw kiedy ribimy serwis?

 

 

Kolego nie sugeruj sie tym, co Ci pokaże komputer!!! 10 000 i wymiana oleju bez względu jak śmigasz!

Temat benzyna czy diesel był juz poruszany na wielu forach od niepamietnych czasów. Sam szukałem benzyny, a kupiłem diesla. Sporo "latam" autkiem (45k rocznie) i nie żałuję. Benzynka by mnie troszke rujnowała ale ... 335i to autko z dużym potencjałem do modów! Można je podkręcic na pond 400 kucyków i masz "pocisk'. Na swoje 335d nie powiem złego słowa. Osiągi i kultura pracy silnika naprawdę bez zarzutów, a spalanie naprawdę to autko ma na bardzo przyzwoitym poziomie. Jak bedziesz chciał "deptać", to diesel jak i benzyna też spali! Nic za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym jeździł jak ciapa:) to bym nie szukał takiej fury;) Obecna Rav4 V6 robi setkę w 6,4 sek:) ale to mało:-) więc o wietrzenie zaworów jestem spokojny:)

 

 

Witam,

 

Posiadam 335D w turingu i bez moda osiągi będziesz miał podobne do Rav4 jeżeli chodzi o przyśpieszenie do setki :) przynajmniej jak takie mam mierząc mało profesionalnie na zegarku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchasz :) Zalezy jak deptasz możesz w trasie jechać 150-160, pewnie nie spali więcej jak 7,5-8l ale możesz jechać i 200 i wtedy wpierdzili z 10-11 :), ale jak będziesz się rozpędzał i hamował wyprzedzał itp to spali więcej. Przy równej jeździe miedzy 150-200 to spali ci myślę koło 8-9l.

 

miasto również możesz spalić z 9 a możesz i 12l, spokojnie :) nie zabije cię to :). Ja robiłem testy 2.0D po chipie na 195km, przy 200km/h economizer pokazuje 9-10 na równej drodze na tempomacie. przy 150-160 na poziomie 6,5 myślę, tutaj w 3.0 będzie nie dużo więcej.

 

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz spalanie w tym 335D? Tak obiektywnie trasa, miasto? Przy deptaniu i bez?

 

Z góry dzięki za odpowiedź

 

W mojej spalanie wygląda następująco:

 

Miasto 12L

Trasa do 130 km/h spalanie ok.8L

Trasa powyżej 130 km/h pewnie ok. 9-10L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak to czytam i nie wiem, co tu porównywać? RAV4 do 335i/d ? Bez obrazy, ale RAV4 to są taczki w porównaniu do 335i/d w każdym tego słowa znaczeniu. Przecież trakcja, właściwości prowadzenia, techonologia, wykończenie, silnik to tak jak by porównywać rower ze skuterkiem. Inna liga...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównujemy spalanie a nie auta:) Wiem że nie ma porównania:) aczkolwiek nie jeden właściciel Q7 lub innych wielkich dużych szybkich Suvów:) się zdziwił na skrzyżowaniu:)

 

Poza tym RAV 4 cieżko jeździ się dzybko z uwagi na mocno amerykanckie zawieszenie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to, tak naprawdę przyśpieszenie od 0 do 100km/h nic nie mówi. Pytanie jak auto przyśpiesza od 100-200km/h lub więcej, oraz jak zachowuje się w zakrętach i jak hamuje.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja na nasze drogi polecam standardową zawiechę. Wbrew pozorom taki samochód nie powinien być komfortowy ale jest i to bardzo. Oczywiście zależy co kto lubi i jak dużo jeździ. Do zabawy można mieć manual, 18 calowe koła i sportowy zawias, ale jak się jeździ więcej to zaczyna się cenić komfort, wtedy 17cali, automat i standardowe zawieszenie i jest miód.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.