Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kopci. Nie ma co. Filtr odmy zmieniłem, powietrza, zawory egr i kopci. Olej w kolektorze ssącym i w intercoolerze ( wilgotny ale nie cieknie aby płynęło) Przy deptaniu na max kopci, a jak spokojnie się jedzie to nie. Więc siada turbo tak myślę. regeneracja około 1000 a nową mogę kupić garreta za 800 zł. ale do 3.0. czy do 2,5d jest taka sama jak do 3.0?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego, najprościej sprawdź w realoem, zobaczysz po numerach części czy jest różnica.
Opublikowano

Nowego Garretta za 800zł.... Jasne.... Nawet jak "wypadł" z ciężarówki, to się szkodził.

 

To będzie też regenerowana sztuka. Turbo musisz sprawdzić po numerze realoem, później dopasować model w Garrett jednej i drugiej turbiny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kopci. Nie ma co. Filtr odmy zmieniłem, powietrza, zawory egr i kopci. Olej w kolektorze ssącym i w intercoolerze ( wilgotny ale nie cieknie aby płynęło) Przy deptaniu na max kopci, a jak spokojnie się jedzie to nie. Więc siada turbo tak myślę. regeneracja około 1000 a nową mogę kupić garreta za 800 zł. ale do 3.0. czy do 2,5d jest taka sama jak do 3.0?

 

To co piszesz nie wygląda na turbo, ostatnio sam to przechodziłem i zapoznałem się z tematem, olej w kolektorze ssącym i intercoolerze jest sprawą normalną, zgaduje, że mało jeździsz w trasy, większość to miasto, no nie? Przepędź autko ostro w trasie, wystarczy 20km dynamicznej jazdy i zauważysz poprawę.

Co do turbo, to wsadź palec do końcówki rury wydechowej, jak jest tam olej, to ja się pomyliłem i szukaj turbiny, jak jest tam tylko sadza, to śmigaj dalej, możesz przejechać się na komputer i sprawdzić wtryski, może któryś się kończy i tzw. "leje". Możesz zalać też płyn do czyszczenia wtrysków, ale coś dobrego, w kilku tematach chłopaki pisali, że im to pomogło. Co do różnicy w turbinach się nie wypowiadam, podobno są takie same, podobno...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest jeszcze mozliwość że to przez odmę wali syfem w dolot.

Dawno wymieniałeś wkładkę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest jeszcze mozliwość że to przez odmę wali syfem w dolot.

Dawno wymieniałeś wkładkę?

 

Toż napisał, że zmienił odmę :duh:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

a co w live data? jakie cisnienei doładowania, jaka masa powietrza?

Jak dla mnie to masz nieszczelnosc w dolocie i dlatego kopci (rozumiem, ze na czarno, bo nie napisałeś)

Czyli to, co zmierzyla przepływka, nie dotarło do silnika i dostaje za duzo paliwa w stosunku do powietrza

Opublikowano
[...]a nową mogę kupić garreta za 800 zł. [...]

Oooooo to widzę, że mocno potaniały te Garrety. :mrgreen: Są w tej chwili tańsze nawet od chińszczyzny. :norty:

A tak na poważnie - nie licz na to, że za 800 pln kupisz fabrycznie nowego Garreta bo jego cena jest bardziej ulokowana w przedziale cenowym 2500-3000pln (zależy zapewne od zniżek, dojść itp).

Za 800 pln to będziesz miał tylko regenerowanego (ładnie wyczyszczoną i pomalowaną obudowę) Garreta ale w środku bebechy mogą już pachnieć "cudnej urody chinolem". Nie wnikam już nawet w to, czy sama regeneracja była zrobiona ściśle według sztuki, wraz z profesjonalnym wyważeniem turbiny (najczęściej ten ostatnio krok jest robiony po macoszemu i po krótkim czasie turbina leci w kosmos).

Zgadzam się tu ze zdaniem ar_w, że najpierw szukałbym przyczyny w nieszczelnym dolocie.

Już pomijam fakt, że na dzień dobry to trzeba w ogóle podpiąć auto pod kompa i przejrzeć parametry pracy silnika pod obciążeniem bo tylko to da jakieś wskazówki zamiast wróżenia z fusów.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.