Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dziś zakupiłem BMW e34 520i bez vanosa i mam taki problem iż w czasie jazdy samochód schodzi z obrotów tak jak by nie dostawał iskry, nie pracuje na wszystkie cylindry i prawie gaśnie, wystarczy zgasić odpalić i wszystko wraca do normy można dalej jechać, jak jadę na gazie dodatkowa szczela w kolektor. Nie ma reguły kiedy to się dzieje. Co o tym sadzicie ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Na początek do sprawdzenia świece i cewki.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
SZCZELA, bo pewnie masz zwykly gaz i do tego ch... ustawiony.

 

Gaz jest zwykły to prawda, ale poprzedni właściciel nie miał z nim problemów, dopiero od około dwóch miesięcy pojawił się problem. Zaglądnąłem dziś do cewek i okazało się ze dwie na sześć się ruszały i do tego tych dwóch właśnie nie dało się dokręcić ponieważ szpilki w pokrywie cylindrów są ob kręcone. Do tego widać próbę sklejenia szpilki na klej do metalu jak widać teraz nie skuteczną. Jutro kupie nową pokrywę i cewki jak wszystko skręcę to zobaczymy. :lol:

Opublikowano

Jestem w połowie pracy, czekam jeszcze tylko na nowe cewki i wszystko skręcę, ale odkryłem mocno zaoliwione gniazda świec czy to w połączeniu z luźnymi cewkami może być przyczyną moich problemów ? Czy w cewce może się robić zwarcie przez olej ? bo do tego zauważyłem ze licznik dziennych kilometrów i zegarek się resetują. Czy to może być to ? :(

 

Pozdrawiam

Opublikowano
... ale odkryłem mocno zaoliwione gniazda świec czy to w połączeniu z luźnymi cewkami może być przyczyną moich problemów ? .

 

Nawet ze sprawna cewką będzie na LPG problem. Jak kupisz inną pokrywę to zaiwestuj w uszczelkę pokrywy Victor Reinz z uszczelkami gniazd w zestawie.

Opublikowano
Założyłem nową pokrywę zaworów nowe świece, cewki. Po odpaleniu strasznie nie równo chodzi ale nie gaśnie, ekonomizer wychodzi po za skale gdy się zagrzeje przy jeździe jest już okej też nie gaśnie i nie schodzi z obrotów jak przedtem lecz na wolnych obrotach dalej nie równo pracuje i jak by nie przyspiesza płynnie do końca. HELP :|
Opublikowano
Dodam jeszcze ze wszystkie czujniki działają zostały sprawdzone pod komputerem który pokazuje błąd, ale błąd nieznany. :|
Opublikowano
napisz jaki masz dokładnie silnik , bo jerzeli m20b20 to radziłbym zobaczyc w zawory czy nie trzeba ich czasem poustawiac.

czytajac od początku wiedział byś jaki :norty: :

Witam dziś zakupiłem BMW e34 520i bez vanosa
Zaglądnąłem dziś do cewek
Opublikowano
Silnik mam M50, Na prawdę nikt nie ma jakiś pomysłów co to może być jeden elektryk mi mówił ze czujnik ssania automatycznego czy coś takiego może źle wysyłać sygnał, może jakiś sterownik padł ? Nikt nie spodlał się z podobnym przypadkiem ? :?
Opublikowano
ja kiedys mialam e34 520i w gazie i tez mi strzelala i powiem tak, wymienilam przeplywomierz i nie dalo poprawy potem zauwazylam ze padl mi nastawnik biegu jalowego (ja mialam w automacie) odpielam go, moj mechanik pozalepial dziurki od przewodow i samochod dzialal bez wiekszego problemu ale czasami prychal a przestal prychac dopiero wtedy jak wylecialam do rowu przy 130km/h wpadlam w poslizg i tylek wkleil mi sie dosc mocno w row melioracyjny tak ze przod unioslo do gory, dostala takiego strzala i od tamtej pory nie strzelala :D moze i u ciebie warto zastosowac terapie wstrzasowa :D
Opublikowano
Znajomy ma podobny problem. Samochód stał dwa dni nie odpalany, i pojawił się problem. Po odpaleniu pracuje na 3 gary. Gdy doda się gazu to strzela i po chwili łapie normalne obroty i pali. Po puszczeniu gazu, znów zaczyna pracować na 3 gary. Uszczelka pokrywy zaworów niedawno wymieniona, świece również. Cewki przekładaliśmy sprawne z mojej i to samo się dzieje. Nie ma instalacji gazowej. Ktoś wie co może być nie tak? Help
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano

U mnie tez jest podobnie.

 

Standardowo sprawdzcie przeplywke, krokowca. Najlepiej poprzekladajcie. Sprawdzcie czy w dolocie nie ma zadnej dziury, czyli czy nie lapie lewego powietrza. Czy pompka dobrze podaje. Czujnik walka rozrzadu, czujnik walu.

Opublikowano
U mnie wszystkie czujniki są okej, sprawdzane pod komputerem, jak odpalam na zimnym silniku to jak by jest zalewany za dużą ilością paliwa, jak szybko przyspieszam to strzela w wydechu niedopalonym paliwem, w poniedziałek jadę na porządny komputer może coś zdiagnozuje, jak nie to metoda prób i błędów niestety droga metoda. :?
Opublikowano
Panowie okazało sie ze mam wsadzony silnik m50b20 bez Vanosa na sterownikach siemens, gdzie powinienem miec wszystko bosch, i chyba juz nie musze tłumaczyc ze to dobrze chodzic nie bedzie, auto jeżdzi dobrze ale po jakims czasie łapie błąd przechodzi w tryb awaryjny trzeba przekrecic stacyjke i jechac dalej, chodziło to tylko dlatego ze jeżdziło na psełdo gazie który nie bazował na zadnym czujniku tylko jeden przekaznik odcinał mase z wtrysków i uruchamiał ptzepływ gazu, sterownik myslał ze silnik nie chodzi a on na gazie jechał sangon na maxa do przełozenia silnik lub sterowniki z okablowaniem zegarami itp itd, co tu zrobic ?
Opublikowano
W przypadku mojego znajomego, awarią okazała się odma, która spadła i silnik łapał lewe powietrze. Po założeniu jej na miejsce, silnik znów pracuje równo i bez problemów.
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
Panowie okazało sie ze mam wsadzony silnik m50b20 bez Vanosa na sterownikach siemens, gdzie powinienem miec wszystko bosch, i chyba juz nie musze tłumaczyc ze to dobrze chodzic nie bedzie, auto jeżdzi dobrze ale po jakims czasie łapie błąd przechodzi w tryb awaryjny trzeba przekrecic stacyjke i jechac dalej, chodziło to tylko dlatego ze jeżdziło na psełdo gazie który nie bazował na zadnym czujniku tylko jeden przekaznik odcinał mase z wtrysków i uruchamiał ptzepływ gazu, sterownik myslał ze silnik nie chodzi a on na gazie jechał sangon na maxa do przełozenia silnik lub sterowniki z okablowaniem zegarami itp itd, co tu zrobic ?

 

Ja przkładałbym wiązke i sterownik, przy wymianie silnika będzie dużo więcej roboty.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Panowie okazało sie ze mam wsadzony silnik m50b20 bez Vanosa na sterownikach siemens, gdzie powinienem miec wszystko bosch, i chyba juz nie musze tłumaczyc ze to dobrze chodzic nie bedzie, auto jeżdzi dobrze ale po jakims czasie łapie błąd przechodzi w tryb awaryjny trzeba przekrecic stacyjke i jechac dalej, chodziło to tylko dlatego ze jeżdziło na psełdo gazie który nie bazował na zadnym czujniku tylko jeden przekaznik odcinał mase z wtrysków i uruchamiał ptzepływ gazu, sterownik myslał ze silnik nie chodzi a on na gazie jechał sangon na maxa do przełozenia silnik lub sterowniki z okablowaniem zegarami itp itd, co tu zrobic ?

 

Ja przkładałbym wiązke i sterownik, przy wymianie silnika będzie dużo więcej roboty.

 

Tak ale trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy to sie opłaca, fakt auto ładnie wyglada ma skóre klime (sprawna) cos tam w zawieszeniu do wymiany ale to pryszcz, kupić wiazki zegary sterowniki to nie sztuka ale trzeba to potem założyc, ja po prostu chyba zrobie tak ze zostawie wszystko tak jak jeździło wczesniej i tak bym jeździł raczej na gazie a jeśli teraz dobrze chodzi to naraźie nie bede nic ruszał, przestrzegam wszystkich przed kupnem sprawdzcie to co ja ominołem dlaczego chyba nie musze pisac ;)

 

TEMAT ZAMKNIETY Z MOJEJ STRONY ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.