Skocz do zawartości

Pare problemów i pytań odnośnie mojej e39 523i 1997r.


David18b

Rekomendowane odpowiedzi

Siema!

Żeby nie zakładać 15 różnych tematów napiszę w tym jednym (jeśli tak nie można to napiszcie to każdy problem zrobie w osobnym temacie) co dolega mojej buni ;(

 

1. Jak kupiłem samochód to centralny nie działał, ani z pilota, ani przekręcając w drzwiach, jedynie przy jeździe normalnie zamykał, a później musiałem otwierać tym guzikiem obok przycisku awaryjnych. Teraz zmieniłem wszystkie zamki i próbowałem na nowo zakodować kluczyk i nic, z pilota wcale nie działa, od strony kierowcy tylko idzie zamknąć, ale tylko zamykają się drzwi kierowcy, reszta już nie i nie idzie później z kluczyka ich też otworzyć. Zamyka się całe auto centralnym przy tylnej klapie jak przekręce. Czytałem, że sygnał z pilota do centralnego łapie wzmacniacz anteny z tylnego słupka i patrzyłem u mnie to mam tylko jeden (czytałem, że powinny być 2).

 

2. Nie miałem modułu od szyberdachu, także kupiłem go i po zamontowaniu klikając przyciskiem silniczek tylko działa w jedną strone, a jeśli klikam, żeby zamknął to wcale nie reaguje, działa tylko do pozycji uchylnej, a wrócić też nie chce, a silniczek wcale nie reaguje. Kostka która wchodzi do tego modułu od szyber ma 4 kable i jedno puste miejsce, a moduł jest właśnie na 5 pinów i nie wiem, może brakuje tego jednego kabla i jakby ktoś mógł sprawdzić u siebie i zrobić zdjęcia jak tam to konkretnie wygląda to byłbym niezmiernie wdzięczny.

 

3. Od czego jest ta kostka? Znajduje się obok dźwigni do otwierania maski i u mnie wisi luźno i nie jest podłączona.

http://img62.imageshack.us/img62/8476/dscn1803n.jpg

http://img268.imageshack.us/img268/6687/dscn1804f.jpg

 

4. Nie działają mi światła wsteczne, na zegarach kontrolka długich świateł oraz kierunkowskazów. Czytałem pare tematów odnośnie tego problemu jednak nie znalazłem w nich odpowiedzi. Pisali żeby przeczyścić kostke w bagażniku po lewej stronie (zrobione) i dalej to samo. Jeszcze było coś o kostce na 3 piny za lewym nadkolem (nie wiem czy przednim czy tylnim) jednak jej nie znalazłem. Może chodzi o tą z mojego 3 problemu.

 

5. I ostatni to, że auto moim zdaniem jakoś dziwnie stoi. Prawe koła są tak jakby bardziej w karoseri, względem lewych (lub na odwrót ) oraz od przodu jak się patrzy to też prawa strona jest tak jakby niżej. Przednie koło to aż tak bardzo tego nie widać, jednak tylne to porażka. Już nie kiedy po mieście jak chodze to patrze jak inne mają i raz jedna ma identyko jak moja, a kolejny znowu ma oby dwa równo. Czytałem, że może to być poduszka amortyzatora jednak nie sprawdzałem jeszcze tego, bo chciałbym się więcej dowiedzieć. Na zdjęciach troche widać, ale jeszcze nie do końca tak jak w rzeczywistości to widać. Jak byłem ustawiać zbieżność to gościu mówił, że przód poszło wszystko ok i jest tak jak powinno być, jednak na tyle zrobił maksymalnie ile się dało i udało mu się zmieścić w dopuszczalnej wartości jakie są dla BMW ustalone. Tyle wiem, jednak nie znam się za bardzo na tym.

 

Prawa strona:

http://img696.imageshack.us/img696/4894/dscn1806d.jpg

Lewa strona:

http://img208.imageshack.us/img208/3716/dscn1807z.jpg

 

Tył lewa strona:

http://img88.imageshack.us/img88/5663/dscn1809s.jpg

Tył prawa strona:

http://img545.imageshack.us/img545/3629/dscn1810q.jpg

 

Przód lewa:

http://img854.imageshack.us/img854/4471/dscn1812w.jpg

Przód prawa:

http://img38.imageshack.us/img38/801/dscn1811r.jpg

 

Z góry ogromnie dziękuje, za odpowiedzi, oraz pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pytania 5 upewnij się czy ET felg masz takie same, jeśli tak to najgorsze może być to, że autko jest po dzwonie poważnym dzwonie.
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpinałem je chyba z 5 razy i nic, dalej to samo. Tak samo akumulator też odłączałem na ok 30 min i nic nie pomogło.

 

@mus102 patrzyłem i wszystkie mają niestety tak samo ET18. Jest jeszcze jakaś możliwość? Bo to cała prawa strona jest tak niżej i bardziej w karoseri. Jak auto miałem na kanale to nigdzie nie było widać, żeby była spawana lub pogięta, jedynie co widziałem to półośka prawego koła była zmieniana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie puka nie stuka z tyłu? Masakryczna jest ta różnica.. Jedź na geometrie i obejrzyj z kanału dokładnie tylne zawieszenie-szczególnie prawą strone:spreżyny,ich ułożenie,czy nie pekniete itp.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wygląda mi to na banalną sprawę. Moduł LCM możesz mieć sprawny, ale jak będziesz miał zwarcie na iBus / kBus - będzie tak wariowało - ja tak mam.

U mnie jest zwarcie na tym przewodzie, prawdopodobnie między kierownicą a tablicą rozdzielczą. Kiedy odpiąłem wtyczkę w kierownicy - było wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.