Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Regulowalem u siebie reczny w ostatnia sobote i jestem jak na razie zadowolony ze udalo mi sie nawet jakis w miare efekt uzyskac.

Fakt ze troche sobie skomplikowalem zycie bo zdejmowalem zaciski i tarcze zeby tak podkrecic szczeki az tarcza bedzie wchodzic ciasno (bez skojarzen :lol: )

No i najpierw przed wszystkim poluznilem linki recznego zeby nie byly napiete. Cala operacja nie trwala nawet godzine (ok 25 min na strone) ale efekt jest taki ze jadac droga gruntowa mozna zawracac o 180 stopni bez najmniejszego problemu ( na asfalcie nie probowalem, brak odwagi :wink: )

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano

waski87 sęk w tym, że po miesiącu będziesz miał powrót do poprzedniego stanu - niestety. :?

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie ten sam problem :wink: Dzięki opisom kolegów, spróbuję domowym sposobem go "podkręcić". Spróbuję też wykonać "fotorelację" dla potomstwa i opisać rezultat.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
ale żeby zarzucać nim tył auta w trakcie jazdy to można zapomnieć o takiej operacji..

 

Nie trza złota w takiej operacji ;) wystarczy jak utrzyma samochód będący w pochyleniu, a i z tym ręczny w e39 ma problemy. A to już przegięcie.

Podjeżdzam pod bramę i chcąc wyjść ją otworzyć, musze gasić silnik zostawiając go na biegu bo zjeżdza na ręcznym :(

 

Okładziny mam nówki, regulacja daje krótkie rezultaty. Co ciekawe na diagnostyce lewe koło mam siłe hamowania ok. 2200N (więc całkiem nieźle!) a prawe koło ledwo ponad 1000

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podjeżdżam pod bramę i chcąc wyjść ją otworzyć, musze gasić silnik zostawiając go na biegu bo zjeżdza na ręcznym :(

 

 

Dobrze że mam automat, to przynajmniej mnie to omija.

Ale u ojca w e46 też były z tym problemy, i też trzeba było wsadzać bieg, bo uciekała. :roll:

Teraz e46 dostała nowe hamulce na dupsko i narazie ręczny trzyma przyzwoicie, pytanie tylko na jak długo to wystarczy.

Opublikowano
Ja ręczny ustawiam w ten sposob- zdejmuje kola zaciski tarcze, mam mechanizm na wierzchu, dostep swietny, obracam zebatkami az tarcza wchodzi na szczeki ciasno, minimalnie stawia opor, a dzwignia recznego lapie juz na pierwszym i drugim zabku, wiec ruch dzwigni zostaje minimalny, a kola nie stawiaja oporu az takiego aby tarły, grzały się. Aczkolwiek tak jak piszecie, to zdaje się na max 2 miesiace, wiec taki zabieg trwajacy godzine lub dwie jest bez sensu. to jest problem z e39. Audi a6 z tego samego roku nigdy nie regulowany reczny, a zatrzymuje kola w miejscu na 1szym zabku dzwigni.
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.