Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

 

Dzisiaj rano chcac jechac do pracy spotkalo mnie "male" rozczarowanie, moja BMW nie odpalila :shock:

 

Wszystko bylo normalne az do przycisniecia START wtedy wszystko zgaslo. Samochod otworzyl sie normalnie, klucz wlozylem i zapalily sie kontrolki ale jak tylko nacisnalem przycisk aby uruchodmic samochod wszystkie kontorli zgasly i nic nie dalo sie zrobic, nie moglem nawet wyjac kluczyka ze stacyjki, wyciagnalem wiec tylko wklad aby moc zamknac drzwi manualnie. Poszedlem do domu po klucz do drugiego auta wracam i slysze ze w BMW gra radio, otwieram samochod patrze kluczyk mozna wyciagnac wiec mowie sprobuje jeszcze raz, ale znowu ta sama sytucaja ( wszystko zgaslo, kluczyka nie do rady wyciagnac ) wiec ponownie zamykam manualnie i ...... pojechalem do pracy innym autem. Nie mam zielonego pojecia co sie moglo stac, samochod zaparkowalem wczoraj bez zadnych problemow po godz. 23 a dzisiaj nie odpalil.

 

Ktos wie co moglo sie stac? dzisiaj po pracy bede sie meczyl aby uruchomic auto...

Z gory dzikuje za pomoc

Opublikowano

weź zwykły miernik i sprawdź akumulator , lub podłącz inpe i zobacz błędy + napięcie/ ładowanie.

zawsze najlepiej sprawdzić oczywiste rzeczy, może skończy się tylko na wymianie akumulatora. Nie wywala żadnych komunikatów?

 

zobacz tez mocowanie klem.

 

aha aku masz w bagażniku po prawej stronie :cool2:

Opublikowano

Bledow nie widzialem lub nic mi sie nie rzucilo w oko...

 

Tak myslalem ze jak tylko wroce do domu to zaczne od akumulatora bo rano juz nie mialem na to czasu...

Opublikowano
Czy E90 pobiera cały czas prąd jak stoi zamknięte w garażu? Nie jeździłem samochodem ok. 2 tygodni i spotkała mnie taka sama niespodzianka jak kolegę, z tym, że auto nawet się nie otworzyło z centralnego. Czy to możliwe aby przy obecnej pogodzie w 2 tygodnie rozładował się prawie nowy akumulator?
Opublikowano

nie mozliwe , nowy nie mógł się rozładować. Albo zostawiłeś coś włączone np CB radio itd albo aku jest stary. CHyba,że ci pożera prąd jakiś walnięty sterownik w aucie.

 

Moja stała w zimie ponad 2 tyg gdzie mrozy były kilkunastostopniowe i odpaliła a aku mam od nowości ten sam.

Opublikowano
Stawiam na aku. Ja pojechałem rano do pracy wszystko ok, wieczorem wchodzę do auta i zonk, radio gra kontrolki swiecą odpaliłem klemami, do garażu pod prostownik. Rano bez problemu odpaliłem ale wieczorem znów to samo tak więc do sklepu po nowy aku. Ja kupiłem taki http://lucartoil.istore.pl/pl/bosch-s4-10-80-ah-740-a.html. Tylko przy wymianie nie zapomnij zakodować nowego aku.

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano
No to akumulator leci na reklamację, bo też uważam, że nie powinien się całkowicie rozładować po tygodniu postoju. Chciałem to tylko potwierdzić :)
Opublikowano

Witam

 

Samochod odpalil wczoraj bez problemu, nie wiem jaka przyczyna. Wrocilem z pracy, radio w BMW znowu gra, wyciagnalem kluczyk i zamknalem auto normalnie z pilota po czym sprobowalem odpalic i bylo OK. Nic nie ruszalem przy aku... Dzisiaj tez odpalilo bez problemu.

 

Nie wyswietla sie zadny blad i nie wiem czy mam podpiac pod komputer czy tez nie. Wyjezdzam niedlugo na wakacje i nie chce zeby cos takiego sie przydazylo 1500 km od domu :?

Opublikowano

Jeżeli masz dłuższy wyjazd podjedź gdzieś niech ci przemierzą akumulator i będziesz wiedział, wejdź też w ukryte menu i sprawdź jakie masz napięcie aku test 09.

viewtopic.php?t=57919 na załączonym silniku powinno być ok 14.1-14.5V

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano
No to akumulator leci na reklamację, bo też uważam, że nie powinien się całkowicie rozładować po tygodniu postoju. Chciałem to tylko potwierdzić :)

 

Zakodowałeś akumulator po jego wymianie? Jeżeli nie, to w zimę czeka Cię jeszcze bardziej niemiła niespodzianka.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
No to akumulator leci na reklamację, bo też uważam, że nie powinien się całkowicie rozładować po tygodniu postoju. Chciałem to tylko potwierdzić :)

 

Zakodowałeś akumulator po jego wymianie? Jeżeli nie, to w zimę czeka Cię jeszcze bardziej niemiła niespodzianka.

 

Pozdrawiam

 

Zakodowałem, wszystko zrobiłem jak należy. Podłączyłem akumulator pod prostownik, wkazówka na prostowniku nawet nie drgnęła. Jestem ciekaw czy może jakiś moduł zarządzania energią jest w aucie, który mógł się zepsuć? Póki co spróbuję go naładować, jak się nie uda to zawiozę na gwarancję.

Opublikowano
Sprawdź klemę IBS (minusowa), jeżeli jest walnięta to auto się nie usypia i cały czas jest pobierany prąd przez co rozładowuje aku.
Opublikowano
Sprawdź klemę IBS (minusowa), jeżeli jest walnięta to auto się nie usypia i cały czas jest pobierany prąd przez co rozładowuje aku.

Co masz na myśli pisząc "walnięta"? Chodzi Ci czy nie jest uszkodzona mechanicznie? Sprawdzę dziś po pracy. Dzięki za wskazówki.

 

Sprawdziłem. Klema się "ugotowała" razem z tymi cienkimi przewodami co do niej idą i pewnie to rozładowało doszczętnie akumulator. Teraz pytanie, co mogło być przyczyną?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.