Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tylko, ze uzywke zawsze mozesz kupic w gorszym stanie :mad2:

Zawsze można kupić nowy dyfer :D Co pewnie waży z 5tys. zł... jak nie lepiej. Na polskie realia jedynie pozostaje nam rynek wtórny. Zawsze można umówić się na gwarancję rozruchową, tyle że wiadomo za robociznę ewentualnego włożenia i ponownego wyciągnięcia sprzętu trzeba bulić mechanikowi.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ja kupiłem dyfer od miłego Pana z Krk za 200zł myślałem że to shit miał nowy olej i rok już tak śmigam i cisza za to fajnie na nim zbiera się boki :D na 225 starym dyfrem to ciężko było zakręcić
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam. Mam pytanie czy jak cofając na ręcznym lekko tak tylko ruszając kolami może mi się dyfer unosić ? Jak odpuszczę to on opada jakby mi ktoś worek cementu do bagażnika wrzucił , czasami mi szarpie jak jadę powoli i zaczynam przyspieszać . Prosiłbym o odpowioedz i podanie , które tuleje trzymają dyfer bo wymieniłbym wszystkie .

 

Pozdro

Opublikowano
Panie, wchodzisz na www.realoem.com i masz wszystko tylko trzeba dobrze poszukac. wpisujesz swoj VIN odpowiedni dział i już wiesz jakie masz kupic tuleje. a kiedys był filmik na yt jak koles na recznym probowal ruszyc i tez caly dyfer chodzil gora dol - czy to dobrze nie wiem.
Opublikowano
panowie ja mam 328 coupe i tez mam taki stukot z tylu , tylko ze u mnie slychac to nawet gdy wrzucam bieg , tzn mam sprzeglo wrzuce bieg i stuknie z tylu nawet nie musze puszczac sprzegla co to moze byc to te same tuleje ?
Opublikowano

też dołączam sie do pytania kolegi wyżej, tak samo przy tych zmianach biegów juz slychac jakieś pukniecie, potem gdy za male obroty to niezłe buczenie, lub nagle puszczając gaz tak samo pukniecie. Lub jeszcze wkurza mnie mocne buczenie ale to juz slychac od strony silnika miedzy prędkością 90 a 100km/h. Nie rozumiem ;p

Świeżo po wymianie poduszek silnika i wału.

Opublikowano

tuleje z tyłu trzeba powymieniać, mam to samo z tymi stukami i jeszcze się za to nie zabrałem bo może drogie nie jest jeśli chodzi o części ale robocizna wyjdzie sporo.

 

co do buczenia, miałem taki przypadek zaraz po kupnie auta, schodząc z obrotów od 2 tys do 1.5 miałem taki basowy huk jak z rasowej przelotowej benzyny. Ludzie którzy ze mna wsiadali do auta pytali co zrobiłem z tłumikiem że taki dzwiek, a tłumik seryjny przecież. Po wymianie sprzęgła i dwumasu hałas ustał całkowicie od razu. Co było przyczyną do dzisiaj nie wiem, może jakieś wibracje się przenosiły na wał i stad był taki huk.

szukam
Opublikowano
tuleje z tyłu trzeba powymieniać, mam to samo z tymi stukami i jeszcze się za to nie zabrałem bo może drogie nie jest jeśli chodzi o części ale robocizna wyjdzie sporo.

 

co do buczenia, miałem taki przypadek zaraz po kupnie auta, schodząc z obrotów od 2 tys do 1.5 miałem taki basowy huk jak z rasowej przelotowej benzyny. Ludzie którzy ze mna wsiadali do auta pytali co zrobiłem z tłumikiem że taki dzwiek, a tłumik seryjny przecież. Po wymianie sprzęgła i dwumasu hałas ustał całkowicie od razu. Co było przyczyną do dzisiaj nie wiem, może jakieś wibracje się przenosiły na wał i stad był taki huk.

to od dwumasu ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Jezuuu nawet nie wiecie jak mnie teraz przeraziliście :( Auto miesiac temu kupione a juz tyle zrobione kurcze.

długo na takim dwumasie pojeżdże ?

Opublikowano
tuleje z tyłu trzeba powymieniać, mam to samo z tymi stukami i jeszcze się za to nie zabrałem bo może drogie nie jest jeśli chodzi o części ale robocizna wyjdzie sporo.

wystarczy kanał,troche chęci i na prase z tulejami.Później w odwrotnej kolejności i po robocie.Na spokojnie 2 dni.

Opublikowano

Byłem wczoraj na diagnostyce i gostek dokładnie sprawdzał dyfer i mówił , ze wszystko OK . Zawiecha się chyba po prostu podniosła i opadła stad ten efekt jakby mi krowa wpadła do bagażnika :D Szykuje się na przyszły tydzień na wizytę w D&D Serwice w Strzegomiu na diagnozę silnika bo po wymianie czujnika nie zmienia mi faz chyba , ze vanos kaput to trzeba robić ale raczej jest ok bo przed awaria czujnika wszystko hulało jak należy no i mechanik ten sam co diagnozował dyfer przelał mi olej. Dziękuję za zainteresowanie .

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.