Skocz do zawartości

Polerowanie szkieł lamp przednich


Rekomendowane odpowiedzi

Jest możliwość, E39 nie ma chyba szklanych kloszy jak dobrze pamiętam :? Poszukaj, było już opisywane. W zależności od stopnia zniszczenia - papierem, pastą...pilnuj tylko ich temperatur podczas polerowania maszynowego i będzie git :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz ręcznie skończyć po papierkach ale będziesz mieć trzepceps jak hardcorowy koksu po pracy :D W Castoramie albo Leroyu kupisz pad z rzepem i gąbkę za grosze jeżeli chcesz po kosztach i na wkrętarkę zakładasz i masz bez męczarni pracę :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu, ale w kwestii lamp tylnych w e39 touring po lifcie. Ta część, która jest na klapie jest wyraźnie bardziej matowa, niż ta część zewnętrzna. Domyślam się, że da się to spolerować, ale chcę się upewnić. Ktoś już to robił? Czego najlepiej użyć?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobujcie papierem np. 2000 później pastą. Jak nie będzie szło to przejdzcie na papier o mniejszej gradacji itd. Nie potrafię wam wytłumaczyć, bo nieraz na "czuja" zaczynam coś robić. Lepiej od delikatnej kombinacji zacząć niż później przeklinać.

 

Jeżeli nie są mocno styrane lampy to może samą pasta zejdzie. Ja np. używam Scholla i często zaczynam na S17 + pad "średni".

 

W Matizie kiedyś robiłem i nawet papiery o gradacji rzędu 400 szły więc zależy wszystko od lamp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie na pewno nie są ze szkła tylko jakas pleksi , a jeżeli mechaniczne polerowanie srednio matowych to mam pytanko -

Ile czasu zajmuje polerowanie maszynką dwóch przednich lamp ?

Czy zmieszcze sie w jednym dniu?

 

Spokojnie wypolerujesz je w pół dnia :)

 

Siwy tak jak pisałem użyj od najdelikatniejszych kombinacji i zobaczysz jak schodzi :cool2:

 

darti nie denerwuj się :) Uważam że jeżeli jakiś temat jest często poruszany to powinien być podwieszony, a widzę że pytania dot. polerki zarówno lamp jak i lakieru są częste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

 

Podczepię się do tematu.

W moim autku przednie lampy nie są porysowane a jedynie lekko zmatowiały (lewa strona od pobocza nieco mocniej) przez co widać w nocy, że cześć światła odbija się od reflektorów do środka, wygląda to bardziej na efekt słońca (auto stoi cały rok pod chmurka) niż wypiaskowania.

Gdy po myciu lampy są jeszcze chwile mokre to są przejrzyste, ale jak wyschną to zostaje lekki mat (słyszałem ze można je przetrzeć oliwa po myciu ponoć to ma je ochronić przez matowieniem od słońca, jeszcze nie próbowałem) . Ogólnie powierzchnia wydaje się dosyć gładka i wyglądają sporo lepiej niż kolegi powyżej.

Myślicie ze taki wynalazek może wystarczyć ?

http://allegro.pl/regeneracja-polerowanie-reflektorow-lamp-zestaw-i2665412403.html

 

Ten zestaw ponoć używa się na sucho. Co jest ciekawe w tej aukcji jest środek do ochrony UV, który ma pomóc przed szybkim ponownym zmatowieniem.

Jako alternatywa myślę o takim zestawie:

Pasta Automax z filtrem UV i gabka polerska (tym zestawem na mokro.)

 

Mam wrażenie ze u mnie będzie to tylko kwestia wypolerowania tej zewnętrznej warstwy, może warto spróbować nie zdzierając folii ochronnej papierem ściernym ?

 

Dajcie znać czy ktoś już może z takiego zestawu korzystał, bez papieru i zdzierania zewnętrznej warstwy ochronnej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ja robiłem to w swojej beemce .Po wypolerowaniu lampy wyglądają jak nowe :D a kosztowało mnie to 100 zł.Nie kupujcie żadnych zestawów z allegro bo to jest lipa ,ja też tego próbowałem i minimalna różnica była,natomiast jak kolo mi to robił to oczom nie wierzyłem ,ale do tego trzeba mieć sprzęt pojęcie i wtedy jest efekt :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważajcie na polerowanie "nowych" (nie polerowanych) lamp bo tylko popsuć można, jak ich jeszcze

nikt nie ruszał to mają zabezpieczającą folię która chroni to 'plexi' prze UV i innymi rzeczami

 

jak się zdrapie folie to zaczynają matowieć (tak po 4 mc już widać matowe) i wtedy polerowanie

co rok..dwa jest konieczne... jak jest folia to są jak nowe przez 10..15 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja próbowałem polerki ale niestety klosze zamocno dojechane były , więc wymieniłem na nowe różnica kolosalna. wymieniłem uszczelki i teraz autko wygląda :cool2: .

 

 

http://img32.imageshack.us/img32/8313/20120614145701.jpg

BMW E46 320i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
  • Członkowie klubu

Odświeże temat, potrzebuje namiar na warsztat gdzie profesjonalnie matowe lampy w E39 doprowadzą do "nowości" , preferowana centralna Polska i południowa.

Na moim końcu świata nie ma magikow więc gdzie pojadę nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Ja najpierw porządnie wyczyściłam lampy, a później miękką szmatką polerowałam aż do uzyskania odpowiedniego efektu ale i tak ten sposób i efekt mnie nie zadowolił

 

 

Hehe,

 

W takim razie Twoje lampy może były po prostu brudne, bo zmatowiałym plastikowym lampom, niewiele da sama polerka mechaniczna bez użycia papierów ściernych, nie mówiąc o "pomizianiu" miękką szmatką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.