Skocz do zawartości

siwy_

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O siwy_

  • Urodziny 30.07.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525TDS 1999r.
  • Zawód
    Driver

Osiągnięcia siwy_

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. siwy_

    Problem z NIVO Pilne!!!

    Ile pracuje.... ostatnio jakieś 15min. chodziło nonstop i się wyłączył. A jak wróciłem do auta po jakiś 8 godzinach, otwarłem wsiadłem to dalej chodził kompresor :| I teraz nie wiem czy on cały czas chodził czy włączał się co jakiś czas..... A poziom trzymał normalny nic się nie zmieniał.... Czyli taki jaki był i jaki powinien być :(
  2. siwy_

    Problem z NIVO Pilne!!!

    Witam wszystkich. Ostatnio podłączyłem Becie pod kompa. Inpą pokasowałem sobie wszystkie błędy (aby zobaczyć który błąd zostanie;)). I teraz mam problem z kompresorem od zawieszenia pneumatycznego. Mianowicie cały czas chodzi :( Nawet na postoju, co rozładowało mi aku :/ Wcześniej wszystko było ok z jednym małym mankamentem, świeci mi cały czas kontrolka od zawieszenia. Mechanik powiedział mi, że jest walnięty prawy czujnik zawieszenia i dlatego kontrolka świeci, ale żeby się tym bardzo nie przejmować bo działa lewy czujnik i od niego będą sczytywane informacje... Co teraz zrobić?:| Jak naprawić ten błąd?? Inpą jakoś się da?? :( Proszę Was o pomoc bo aktualnie jestem bez auta a potrzebuje je do jazdy do pracy...
  3. Gdzie jest taka opcja w Inpie??
  4. Czujnik płynu chłodzącego wymieniałem niecały rok temu możliwe, że na warsztacie nie skasowali błędu... Zobaczę, jak podepnę kompa jeszcze raz czy błąd nadal jest. Co do nierówności pracy silnika to się zgadza, tak jak pisałem falują mi obroty, to będą świece?? A co do czujnika to chyba będzie od nivo bo mi świeci kontrolka od zawieszenia. Jeżeli chodzi o lewe powietrze.... Słyszałem, że INPA robi w "konia" z tymi pomiarami. Jakiego programu mogę użyć aby sprawdzić Live Data jeszcze raz??
  5. Czyli np wykręcam świece, odpinam od niej przewody, chwytam w kombinerki i dokładam do plusa??
  6. No właśnie. Jak domowym sposobem mogę sprawdzić czy mam sprawne świece żarowe?? Prosiłbym o instrukcję krok po kroku.
  7. Witam. Dzisiaj podpiąłem swoją bunie pod kompa pokasowałem wszystkie błędy które były. A oto one co oznaczają?: http://images41.fotosik.pl/1916/5918af543ed03943m.jpg http://images38.fotosik.pl/1920/9ddab8cc36c2339fm.jpg http://images44.fotosik.pl/569/a6fc7ad19d241e9bm.jpg Oraz prosiłbym o diagnozę trybu live. Dodam, że coś falują mi obroty :( Test robiłem na zimnym silniku. A.... Przepuszcza mi trochę przelew na ostatnim wtrysku, czy możliwe, żeby przez to falował na biegu jałowym?? http://images46.fotosik.pl/1929/659f8f6800480020m.jpg http://images40.fotosik.pl/1921/5edec6bf66fed85fm.jpg Mam też problem z kontrolką AirBag. Mianowicie odpiąłem mate pasażera i wpiąłem jakiś emulator z allegro. Po skasowaniu przez chwilę jest ok. Ale jak odpalę silnik to spowrotem kontrolka się pojawia :(
  8. U mnie lampy wyglądają tak: http://www.picshot.pl/pthumbs/small/133979/Bez%20nazwy-2.jpg
  9. Witam. I co zrobić z seryjnym sprzętem w E39?? Posiadam wszystkie oryginalne głośniki + Radio Bussines (kaseciak). Dźwięk jest....... drastyczny :( Czytałem na wielu stronach, że głośniki są wporządku... Ale radio niezbyt. Radia wymieniać bym nie chciał. Ładnie komponuje się na desce roździelczej no i sterowanie z kierownicy. Co polecacie? Co zrobić aby muzyka w E39 była przyjemna dla uszu? :mrgreen: Z góry wielkie dzięki. Pozdrowienia dla fanatyków :)
  10. Ok dzięki Panowie za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie. Jakich papierów użyć? W jakiej kolejności? Oraz jaki czas poświęcić na każdy papier, polerowanie mechaniczne? Pozdrawiam :)
  11. A czy polerka maszynowa jest wymagana? Nie da rady samym papierem?
  12. Proszę o rozkodowanie: WBADG71010BW85289 Z góry dzięki :)
  13. Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwość oraz czy jest to w miarę bezpieczne, polerowanie szkieł lamp przednich? Robił już to ktoś? Może jakieś rady?? Pozdrawiam.
  14. Ten włoski zamiennik to tylko czujnik więc raczej nie mam tutaj nic do rzeczy. Już bardziej prawdopodobne (jak dla mnie) to nieszczelny układ powietrze. Zasysa lewe i go "dławi" a zarazem falują obroty. Miałem to samo w swojej beci, w przewodzie (można powiedzieć też rurze :lol: ) od przepływomierza do kolektora miałem dziurke od spodu.... to była przyczyna takiego samego zachowania jak Ty kordek4 opisałeś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.