Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wlasnie taka sytuacja przytrafia mi sie juz 3 raz pierwszy raz cos takiego stało mi sie dwa miesiace temu .podczas zapalania rozrusznik kreci i nagle dziwny strzal jak by sie tlok urwal czy cos takiego obroty zaczely same falowac a przy wciskaniu pedału gazu gasł i było slychac metaliczne stuki w silniku co kilka sekund,mechanik stwierdził ze korba sie urwala:( kupilem wiec nowy silnik i po wymienie znów to samo i znów przy zapalaniu ten sam stuk i obroty znów faluja i ledwo dojechalem do warsztatu ale juz innego.mechanik pogrzebal cos i auto chodzilo jeden dzien zrobilem moze z 10km i dzis znów to samo:( juz niemam siły ani pieniedzy na warsztaty.czy moze to byc wina jakiegos czujnika? bo cały silnik jest nowy ale wszystkie czujniki i osprzet sa ze starego silnika i zawsze był problem z tymi obrotami tzn po odjeciu gazu obroty zaczynaly spadac po kilku sekundach.prosze was o pomoc bo juz niemam sily ,pieniedzy na próbe naprawy a kocham te e36
Opublikowano
teraz tych stuków niema tylko cos strzelilo z tłumika przy odpalaniu i odrazu silnik zaczol falowac i z wielkim problemem wkrecac sie na obroty:( jest tam jakis czujnik co steruje tymi obrotami?
Opublikowano
są czujniki - położenia wału masz też sondę lambda przepływkę. sprawdź auto u dobrego speca pod kompem może coś pokaże :roll: moja kiedyś jak falowała to padła mi somda lambda - auto gasło , było słabe , paliło mnóstwo paliwa ... może czujnik położenia wału padł i silnik szaleje
Opublikowano
Sondy mam wymienione,komputer niepokazuje bledow.moze to ten przeplywomierz w takim razie bo czujnik polozenia walka tez chyba jest ok.ale cos jest zwalone co steruje obrotami bo jak ouszczam pedal gazu to obroty zaczynaja spadac po ok 5 sekundach.
Opublikowano
dodam jeszcze ze jak juz uda mi sie go wkrecic na obroty to ma pełną moc:/ i nikt niewie co moze z nią byc?
Opublikowano
Krokowy raczej jest dobry bo ostatnim razem sprawdzal mi go mechanik i mowil ze jest ok.ale moze to byc lewe powietrze bo slychac przy odpalaniu jak strzela gdzies przy silniku.wynalazlem tu na forum speca od bmw eiec chyba poprostu do niego sie wybiore bo nawet nikt niewie czemu te obroty spadaja po kilku sekundavh po odpuszczeniu gazu.z zadna e36 niemialem takich problemow:-(
Opublikowano
Szturc 604 941 941 z tego co wyczytalem na forum to chodzaca encyklopedia BMW:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.