Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, panowie mam pytanie na ile najlepiej (bezpiecznie) zchipowac ten silnik i ile bedzie palił. Bezpiecznie , mam na uwadze to aby nie padły seryjne rzeczy, obudowy itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tutaj powinieneś znaleźć odpowiedź:

 

viewtopic.php?f=69&t=179080

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kolego nad tym samym sie zastanawiałem i stwierdziłem że lepiej nie robić.

Mimo ocen innych ludzi najgorsze jest sprzęgło i koło dwumasowe które mam stare i dobre ale jak przyrośnie sporo momentu to jak jest słabe to w wilgotne dni bedzie sie poślizgiwało prowadząc do kompletnego zużycia co jak sie juz stanie to po rozebraniu do wymiany bedzie tez koło zamachowe które za jednym zamachem musiałbym wymienić .

kolejna sprawa stara turbina ale to najmniejszy problem.

Następnie pompa wtryskowa która jest słaba na hamowni obciązeniowej da sie możliwie i bezpiecznie zrobić 150 km ( Osobiście nie wieże że da sie BEZPIECZNIE WIĘCEJ serie podobno mają 130)pompa jest dosyć awaryjna i bardzo droga w naprawie!!!

 

WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE

www.Car-los.pl
Opublikowano

Wytnij sobie może najpierw katalizatory-troszkę mocy przybędzie wyczuwalnie....

Niczego raczej nie narazisz , podobno nawet przedłuża taki zabieg żywotność turbiny.

Silnik ma lżej...

Najlepiej pełny przelot.

 

Może tobie wystarczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mam 151km i 350nm obrotu jeżdzę już rok i nic sie nie dzieje ,a różnica w osiągach ogromna :twisted:
Opublikowano
a ja nie wiem, sprzęgło z dwumasem nowe sachsa, pompa po regeneracji, katów brak, turbina bez luzów to chyba zanim coś się zepsuje to już auta mieć nie będe więc chyba pasowałoby zrobić wirusa :P
szukam
Opublikowano
Kolego nad tym samym sie zastanawiałem i stwierdziłem że lepiej nie robić.

Mimo ocen innych ludzi najgorsze jest sprzęgło i koło dwumasowe które mam stare i dobre ale jak przyrośnie sporo momentu to jak jest słabe to w wilgotne dni bedzie sie poślizgiwało prowadząc do kompletnego zużycia co jak sie juz stanie to po rozebraniu do wymiany bedzie tez koło zamachowe które za jednym zamachem musiałbym wymienić .

kolejna sprawa stara turbina ale to najmniejszy problem.

Następnie pompa wtryskowa która jest słaba na hamowni obciązeniowej da sie możliwie i bezpiecznie zrobić 150 km ( Osobiście nie wieże że da sie BEZPIECZNIE WIĘCEJ serie podobno mają 130)pompa jest dosyć awaryjna i bardzo droga w naprawie!!!

 

WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE

Dlaczego tyle osób twierdzi że podnosząc moc w m47 obciazamy pompę co prowadzi do jej szybszego zużycia ... Najpierw proponuje poczytać w jaki sposób vp44 uzyskuje większą dawkę paliwa . Tu moją podpowiedz że nie zwiększa ciśnienia ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

padaj sterownik jak juz pompy vp44, a jezeli mechanicznie sie uszkadza to przewaznie przez to ze jezdzi sie na glebokiej rezerwie i wirnik sciera na sucho metal, i opiłki robią swoje :)

Nie zydzić na paliwie a bedzie słuzyć.

Opublikowano
wiesz zalezy jak jezdzisz, sa ludzie co nowe sprzeglo w seryjnym aucie po 20 tys zajada, a sa auta co 200tys zrobia :) na seryjnym
Opublikowano
Ludzie nie bojcie sie dodac mocy w M47. Ja jezdze na modzie od TC ponad rok i wszystko smiga jak nalezy. Wazne zeby miec zdrowe auto i :cool2:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Ludzie nie bojcie sie dodac mocy w M47. Ja jezdze na modzie od TC ponad rok i wszystko smiga jak nalezy. Wazne zeby miec zdrowe auto i :cool2:

 

Jaka moc miales w serii??? i ile konikow przybylo po modzie???

''Impossible is nothing''
Opublikowano

Zrobiona kopleksowaa diagnostyka - wszystkie parametry 100% ok. Zrobiona pompa, wymienione weze podcisnienia i elektrozawor od turbo, wywalone katy - zrobiony przelot. Auto technicznie 1000% sprawne....

 

seria 134KM 282 Nm

 

po modzie 158KM i 333NM

 

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.