Skocz do zawartości

autocheck.com - tylko samochody z USA !!!!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kolizja to wiem, mam fotki

 

1. http://pl.tinypic.com/r/jry7w1/8

2. http://pl.tinypic.com/r/2zqx2xd/8

3. http://pl.tinypic.com/r/308d5dw/8

4. http://pl.tinypic.com/r/15vxu8/8

 

http://tablica.pl/oferta/bmw-330-xi-black-x-drive-CID5-ID4KPT1.html#09d2836778 niby dziala ogloszenie.

 

ale czy cos wiecej? nie ma tego ogloszenia juz(bylo tylko na tablicy), auto juz kupione przeze mnie tylko chcialbym sie dowiedziec wiecej o ile to mozliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vehicle: 2007 BMW 3-Series 328xi (WBAVC93537K033918)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

09/15/2007 CO Motor Vehicle Dept. EMISSION INSPECTION

10/03/2007 CO 20 mil Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:10W410261) (Leased Vehicle)

11/14/2007 ENGLEWOOD, CO Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL (Leased Vehicle)

12/10/2008 ENGLEWOOD, CO Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL (Leased Vehicle)

09/09/2009 LITTLETON, CO 15,866 mil Motor Vehicle Dept. TITLE SALVAGE (Title #:47S334716)

POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY

10/07/2009 ROCKVILLE, MN Motor Vehicle Dept. TITLE SALVAGE (Title #:C2802Y007)

11/06/2009 MIDWEST REGION 15,866 mil Auto Auction REPORTED AT AUTO AUCTION

 

Jak pisał kolega wyżej standard. Te najważniejsze zdjęcia masz, innych raczej nie będzie.

Ale coś chyba kiepsko naprawione, skoro silnik masz do demontażu, jak czytam w dziale E90.

Nie wyszło przy zakupie, czy mimo wszystko kupiłeś kosztem niższej ceny ?

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, wiedzialem, mechanik ogladal przed zakupem. Auto od 2010 jest w PL i zrobione tu 45 tys km. Obecnie przebieg 70 tys. Silnik wszystko wporzadku poprostu uszczelki do wymiany, i w dziale pytalem o cene zeby sprawdzic czy mechanik robi mi to ze tak powiem w ludzkiej cenie, tanio czy moze zdziera:)

 

Zastanawia mnie tylko jeszcze jedna rzecz, na fotkach ma "schowki" w sensie te na kubki, a w vin tego nie ma, aczkolwiek niby zestaw schowkow to tez jest jakis schowek pod regulacja swiatel ktorego akurat nie mam. Nie wiem jak mam to wszystko interpretowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Porównywałem wyposażenie dwóch E90 LCI które miałem do sprzedania. Jedna miała uchwyty na kubki, druga nie. Nigdzie, ale to nigdzie nie było wpisu na ten temat w liście wyposażenia. Nie wiem od czego to zależy i jak to rozpoznać. W E60 jest S442A CUPHOLDER, ale w E90/E91/E92 nie ma słowa na ten temat wg VIN.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywałem wyposażenie dwóch E90 LCI które miałem do sprzedania. Jedna miała uchwyty na kubki, druga nie. Nigdzie, ale to nigdzie nie było wpisu na ten temat w liście wyposażenia. Nie wiem od czego to zależy i jak to rozpoznać. W E60 jest S442A CUPHOLDER, ale w E90/E91/E92 nie ma słowa na ten temat wg VIN.

 

 

Czyli raczej sie tym nie przejmowac i uznac ze "ten typ tak ma"

 

U siebie mam uchwyty na kubki i taką pozycję w VIN: S493A ABLAGENPAKET

 

Tyle ze pewnie masz tez w zwiazku z tym schowek pod regulacja swiatel czego ja nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, wiedzialem, mechanik ogladal przed zakupem. Auto od 2010 jest w PL i zrobione tu 45 tys km. Obecnie przebieg 70 tys. Silnik wszystko wporzadku poprostu uszczelki do wymiany, i w dziale pytalem o cene zeby sprawdzic czy mechanik robi mi to ze tak powiem w ludzkiej cenie, tanio czy moze zdziera:)

 

Zastanawia mnie tylko jeszcze jedna rzecz, na fotkach ma "schowki" w sensie te na kubki, a w vin tego nie ma, aczkolwiek niby zestaw schowkow to tez jest jakis schowek pod regulacja swiatel ktorego akurat nie mam. Nie wiem jak mam to wszystko interpretowac.

 

Zastanawia mnie czemu ten motor przy przebiegu tylko 70 tys km juz ''leje''? Gdzie masz zlokalizowany ten wyciek? Typowy wyciek ktory moze sie pojawic w silniku N52 to cale mocowanie filtra oleju do bloku pod ktorym sa uszczelki ktore puszczaja z biegiem czasu i zlany jest caly front silnikia z gory do dolu, na zdjeciach wraku ktore zalaczyles czolo bloku silnika wyglada na bardzo czyste wiec domyslam sie ze wyciek dotyczy innego miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezko powiedziec temu wymieniany jest komplet uszczelek, mnie tez dziwilo ze przy tym przebiegu aczkolwiek mechanik powiedzial zeby nie patrzec na przebieg a wiek, jak rozboeral silnik to widzialem ze uszczelki byly twarde wiec mozliwe ze nie trzymaly juz. Wycieki bynajmniej widzialem z boku silnika od gory do dolu i czym dalej w strone kabiny tym mniej( mechanik mowil ze poprostu gdzies cieknie i czym szybciej sie jechalo tym dalej zaciek szedl). Interpretacja wiarygodna?

Zdjecia sa z 2009 roku, wycieki sa z teraz wiec akurat pod tym wzgledem na te zdjecia nie patrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wbrew pozorom to może jednak być wynik uderzenia z 2009 roku. Nie wiem czy ten kto to auto sprowadzał i naprawiał po wypadku nie naprawiał również czegoś w silniku. Może musieli pokrywę rozrządu zdejmować. Tutaj silnik mógł dostać strzała nawet jak tego nie widać za bardzo, bo uderzenie poszło z ukosa. Silniki 6 cylindrowe są długie i bardzo często przy wypadku silnik jednak bywa trafiony, a na przykład pokrywa rozrządu jest wykonana z takiego materiału, że odegnie się i wróci na swoje miejsce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wjechał pod coś??? Nie widzisz jak podłużnice są przekoszone? Uderzenie było dość mocne i poszło ukosem. Jako, że siła poszła na belkę zderzaka pod kątem to ta pociągnęła podłużnice, z czego lewa jest wbita. Osprzęt taki jak pas przedni, chłodnice itd. przy takim uderzeniu wbijają się w stronę silnika. Tak jak pisałem, nawet jak nie widać bezpośrednio, że coś dostało to nie znaczy, że nie dostało. Mogli założyć jakieś gówniane uszczelki, albo te co były uszczelnili czymś dodatkowo i teraz to puściło.

 

Zresztą podejrzewam, że przy tak przekrzywionych podłużnicach, silnik musieli wyjmować, wózek pewnie też był wymieniony. Przy takich operacjach zawsze jakieś połączenia mogą się nadwyrężyć i po kilku latach puściło coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic, wymienione wszystko. Uszczelki byly oryginalne. Czyli Twoim zdaniem tak jak te auto bylo uderzone to dyskwalifikuje je w Twoich oczach? Wiesz juz kupione i mleko rozlane wiec zalezy mi wylacznie na rzetelnej opinii. Edytowane przez Devileyes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli samochód jest dobrze naprawiony, to żadne uszkodzenie nie jest dyskwalifikujące. Oczywiście nie mówię o takich dzwonach, że nie ma przodu albo połowy auta. Jeżeli samochód jeździ od tylu lat, geometria i zbieżność jest ok, to myślę, że nie ma czym się martwić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma historii w Autocheck.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aukcja: http://otomoto.pl/infiniti-fx-35-sport-4x4-300km-zadbany-C32089195.html

VIN: JNRAS08W16X202241

 

Mam taką małą zagwozdkę. Znalazłam auto, no może nie idealnie spełniające wymagania, ale względnie ładne (poza obszarem kierowcy, które jest w mizernym stanie moim zdaniem), jednak pojawił się maleńki problem. Obecny właściciel ma auto 3-4 lata, kupił je w Oświęcimiu od pierwszego właściciela i twierdzi, że przyjechało do Polski bezwypadkowe jako mienie przesiedleńcze, bo poprzedni właściciel mieszkał w Stanach (niedługo to wszystkie będę chyba z mienia ;d ), jednak poszukałam w sieci i znalazłam:

 

Lista uwag, które mogą dotyczyć tego pojazdu

Pojazd mógł mieć uszkodzenia ramy / nadwozia

Pojazd mógł być flotowy, z wypożyczalni lub leasingu

 

Chronologiczna lista zdarzeń, które mogą dotyczyć tego pojazdu

Data: 2006-05-11

Przebieg: 29 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

Data: 2008-09-15

Przebieg: 74366 km

Opis: Pojazd wystawiony na sprzedaż (AUKCJA)

----------------------------------------

Data: 2008-10-29

Opis: Eksport pojazdu (POLAND)

----------------------------------------

Martwi mnie zapis „Pojazd mógł mieć uszkodzenia ramy / nadwozia” a w tej chronologii nic nie ma o wypadku. No i jest informacja o aukcji i eksporcie, więc na mienie na pewno nie przyjechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W polskiej przetłumaczonej chronologii nie ma, ale w oryginalnej, autoczekowskiej już jest:

 

Summary Info

VIN JNRAS08W16X202241

Year 2006

Make Infiniti

Model FX35

Style/Body SUV 4D

Class CUV - Premium

Engine 3.5L V6 MPI

Country of Assembly Japan

Vehicle Age 7 year(s)

Calculated Owners 1

 

 

Problems List

n

0 No abandoned title

1 No damaged title or major damage incident

2 No fire damaged title

3 No grey market title

4 No hail damage title

5 No insurance loss title or possible total loss

6 No junk or scrapped title

7 No manufacturer buyback/lemon title

8 No odometer problem title

9 No rebuilt/rebuildable title

10 No salvage title or salvage auction

11 No water damaged title

12 No NHTSA crash test

13 No recycling facility

y

0 Frame/unibody damage

 

 

Vehicle Use List

y

0 Fleet,

rental and/or lease

n

0 No taxi use

1 No police use

2 No government use

3 No livery use

4 No driver education

 

Vehicle Event List

n

0 No accident reported through accident data

sources

1 No corrected title

2 No duplicate title

3 No emission/safety inspection

4 No Loan/Lien

5 No fire damage incident

6 No repossessed

7 No theft

8 No storm area registration/title

 

OdometerInfo mil

Odometer Check

2006-05-11 18

2008-09-15 46479

 

Vehicle History

2006-01-24 VEHICLE MANUFACTURED AND SHIPPED TO DEALER

2006-05-11 REGISTRATION EVENT/RENEWAL(Leased Vehicle)

2006-12-15 MANUFACTURER RECALL RECALL R0608 FX HEADLAMP ASSY IBT06-026 LOCATE YOUR NEAREST AUTHORIZEDInfiniti DEALER TO SCHEDULE REPAIR

2007-04-04 REGISTRATION EVENT/RENEWAL(Leased Vehicle)

2008-09-15 REPORTED AT AUTO AUCTION AS MANUFACTURER VEHICLE

2008-09-19 AUCTION ANNOUNCED AS UNIBODY DAMAGE

2008-10-29 VEHICLE EXPORTED TO POLAND

2009-04-14 REGISTRATION EVENT/RENEWAL(Leased Vehicle)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, nie złośćcie się, ale dopytam. To znaczy, że rama samochodu została uszkodzona, czy całościowy dzwon ?? Bo tłumacz google mówi: Frame – rama, unibody – wykonany z jednego kawałka, damage – uszkodzenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z danych wynika, że auto miało uszkodzenie ramy i zostało sprzedane z na aukcji jako uszkodzenie ramy.

Nie jestem w stanie teraz Ci powiedzieć co to za uszkodzenie dokładnie było.

Może KW_naświetli bardziej :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy wiesz, dla mnie uszkodzenie ramy całkowicie przekreśla auto. A, że niestety nie znam angielskiego to wolałam dopytać co by wiedzieć, bo w pierwszej kolejności zanim wam głowę zawrócę, na internecie szukam informacji o danym aucie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu za wiele nie pomogę z własnego doświadczenia, ponieważ nie sprawdzałem nigdy auta na placu aukcyjnym z takim opisem, poza tym, na aukcjach takich aut, względnie nowych, za wiele nie ma (z takim opisem), a jak są to raczej (jak zawsze bywają wyjątki od reguły) te samochody są całe, ewentualnie po niewielkich obcierkach.

 

Ale z czystej ciekawości poszperałem trochę i znalazłem dość chyba sensowne wytłumaczenie tego opisu i patrząc na aukcje z tą adnotacją, ma to sens.

 

http://www.ebay.com/gds/Frame-damage-uniframe-or-unibody-damage-autocheck-/10000000018463312/g.html

 

Jak to dobrze rozumiem, to to auto mogło być kupione bez większej przygody w USA.

 

 

PS

A tak przy okazji, ciekawą historię znalazłem kolesia, co kupił mocno gwizdnięte auto z czystym Carfaxem i tłumaczy jak to się dzieje, że tak stać się może.

 

http://www.ebay.com/gds/CARFAX-DOES-NOT-ALWAYS-REVEAL-PROBLEMS-/10000000005771532/g.html

 

Pokrywa się więc to z moimi informacjami udzielonymi tu na forum, że dilerzy jak mogą, to też kręcą i nie podają informacji do ogólnodostępnych baz lub podają je z baaardzo dużym poślizgiem.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód został sprzedany na aukcji np. Manheim z czystym titlem. Przy sprzedaży zostało zaznaczone, że był wcześniej naprawiany i to jest właśnie ujęte jako "frame damage". Z reguły są to niewielkie uszkodzenia, które nie kwalifikują się na "salvage title"(uszkodzony zderzak i lampa).Na owej aukcji sa dwie linie sprzedaży:zielona(samochody które mają czysty rekord, bezwypadkowe ,itp.)oraz czerwona linia (samochody z pzeszłością, wcniej naprawiane przez ubezpieczyciela ).Tego typu aukcje sprzedają samochody tylko z czystym title ,nie sprzedają salvage.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zapytam wprost. Jest sens jechać po to auto ?? Właściciel cały czas twierdzi, że z autem kompletnie nic się nie dzieje, geometria jest ok, podłoga ładna itd. Wiadomo właściciel prawdy może nie powiedzieć, ale sam przyznał że jedne drzwi po przygodzie parkingowej robił rok temu i wówczas cały bok bezbarwnym pociągnęli (strona kierowcy), natomiast pozostałe 3 ori lakier i zgadza się na serwis, komputer i własny (w sensie mój) czujnik lakieru, podniesienie auta na podnośniku bo jest auta pewny. Mnie za to przeraża ten wpis o uszkodzeniu ramy ;/ - bo przyznaję się nigdy nie widziałam takiego wpisu - salvage to na porządku dziennym, ale taki pierwszy raz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.