Skocz do zawartości

528i nie zapala , zero błedów na kompie


Dawid20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Mam problem z BMW 528i . Auto kupiłem juz uszkodzone , objawy , nie odpala . W aucie 2 tygodnie przed usterką był założony nowy gaz sekwencyjny w Niemczech . Gdy kręcę rozrusznikiem próbuje zapalić ale niestety nie odpali . Podczas kręcenia nic nie puka itp . Na kompie zero błędów , nie rozjechała się też adaptacja EWS z DME . Zauważyłem że auto niema płynu w chłodnicy i jest dziura zrobiona w górnej części chłodnicy z której podczas kręcenia lecą opary benzyny lub gazu . Iskra jest , świece są mokre . Rozebrałem kolektor dolotowy i zawory od strony dolotu sa cale , uszkodzony jest plastikowy przewód (stopiony i przerwany ) od odmy i waliło olej na silnik . Nie miałem gazu ale czy jeżeli coś jest nie tak z parownikiem to stąd mogą być opary w chłodnicy ? Auto nie pali ani na gazie ani na benzynie . Jutro będę mierzył ciśnienie na tłokach , może podpowiecie co jeszcze sprawdzić ? I do czego jest pod maską jakiś zbiorniczek z płynem który jest podłączony do instalacji LPG .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz że trochę OT ale dużo dałeś?

 

Fajnie że ktoś dorzucił jeszcze nową instalację LPG tuż przed sprzedażą. Handlarze to jednak mają gest...

Instalka jest nowa , auto jest z niemiec odkupione od serwisu BMW . Ile dałem to już moja sprawa :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz że trochę OT ale dużo dałeś?

 

Fajnie że ktoś dorzucił jeszcze nową instalację LPG tuż przed sprzedażą. Handlarze to jednak mają gest...

Instalka jest nowa , auto jest z niemiec odkupione od serwisu BMW . Ile dałem to już moja sprawa :wink:

Wybacz moją dociekliwość i wścibstwo ale po przeczytaniu Twojego postu przychodzi mi do głowy tylko to że ktoś zainwestował w nową instalację LPG, coś nie wyszło, i sprzedał samochód z uszkodzonym silnikiem bo nie opłacało się go naprawiać.

 

Nie wiem czy nie lepszym i szybszym rozwiązaniem będzie po prostu szukanie drugiego silnika :cry2:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie opary gazu mozesz miec z walnietego reduktora, ale auto zapala na pb- wtedy doplyw gazu zamykaja az dwa elektrozawory i watpie zeby obydwa byly uwalone. Zakrec gaz na butli, zeby miec pewnosc. Jesli leca z chlodnicy opary benzyny, to w najlepszym przypadku wyglada to na uszczelke. Na poczatek wartoby sprezanie zmierzyc ale a bym sciagnal czapke i zobaczyl jak to wyglada.

 

Nie wiem jak niemcy licza pieniadze przy takich starych autach, ale jesli by to bylo cos taniego w naprawie, to pewnie wlasciciel zrobilby i jezdzil. Awaria moglabyc zwiazana z gazem ale nie musiala. Swoja droga szkoda ze nie wypytales co i jak- to bardzo pomaga. Jak z jakiegos powodu rozerwalo chlodnice to pewnie plyn wywalilo i silnik sie przegrzal. Pekla uszczelka/glowica a mozliwe ze silnik do wymiany, bo naprawa nieoplacalna. Jak auto kupione jako "okazja" to raczej wyjdzie drozsza naprawa. Prewencyjnie do wymiany reduktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie opary gazu mozesz miec z walnietego reduktora, ale auto zapala na pb- wtedy doplyw gazu zamykaja az dwa elektrozawory i watpie zeby obydwa byly uwalone. Zakrec gaz na butli, zeby miec pewnosc. Jesli leca z chlodnicy opary benzyny, to w najlepszym przypadku wyglada to na uszczelke. Na poczatek wartoby sprezanie zmierzyc ale a bym sciagnal czapke i zobaczyl jak to wyglada.

 

Nie wiem jak niemcy licza pieniadze przy takich starych autach, ale jesli by to bylo cos taniego w naprawie, to pewnie wlasciciel zrobilby i jezdzil. Awaria moglabyc zwiazana z gazem ale nie musiala. Swoja droga szkoda ze nie wypytales co i jak- to bardzo pomaga. Jak z jakiegos powodu rozerwalo chlodnice to pewnie plyn wywalilo i silnik sie przegrzal. Pekla uszczelka/glowica a mozliwe ze silnik do wymiany, bo naprawa nieoplacalna. Jak auto kupione jako "okazja" to raczej wyjdzie drozsza naprawa. Prewencyjnie do wymiany reduktor.

Kupując liczyłem w najgorszym wypadku silnik do wymiany :wink: Według serwisu bmw brak kompresji na jednym tłoku . Mam do tego silnika inną głowice tłoki itp to myśle że go zrobie :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może takie prozaiczne pytanie. Pompa paliwa dobra? Jak pompa bedzie uszkodzona to nie będzie wywalalo błędów. Przy zapalaniu powinno byc ja słychać z tyłu auta
Tak dobra , jest ciśnienie na listwie wtryskowej , na gaz starterze tez nie pali . Jak pisałem iskra jest . Musze pożyczyć miernik ciśnienia i zmierzyć sprężanie . A czujnik wału korbowego ? Co mówicie ?

 

Edit

 

Ten silnik niema kompresji jutro sciągam głowice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś czuję kolego, że kupiłeś szrota konkretnego, patrząc na cenę a nie na sprawność. Teraz włożysz więcej niż Ci się wydaje a i tak auto nie będzie w pełni na chodzie. :mad2: . Nie rozumiem takich ludzi, no ale cóż.

To co mogę Ci zasugerować, to kupno nowego-używnego silnika. Wyjdziesz na tym dużo lepiej.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś czuję kolego, że kupiłeś szrota konkretnego, patrząc na cenę a nie na sprawność. Teraz włożysz więcej niż Ci się wydaje a i tak auto nie będzie w pełni na chodzie. :mad2: . Nie rozumiem takich ludzi, no ale cóż.

To co mogę Ci zasugerować, to kupno nowego-używnego silnika. Wyjdziesz na tym dużo lepiej.

Auto jest kupione za naprawdę dobrą kasę , nie musisz wróżyć przez Internet bo auto jest poza silnikiem w naprawdę dobrym stanie . Silnik przytarł się na 4 cylindrach ponieważ ciekła chłodnica a ktoś mądry nalał płynu do uszczelnień tak że wszystko się zatkało a silnik przegrzał . Obecnie po rozebraniu silnika okazało się że wał i korby są w świetnym stanie . Z racji że miałem blok od M52TUB25 a M52TUB28 ma taki sam to go wymieniłem . Do tego dokupiłem nowe tłoki plus pierścienie . Głowice też miałem inną , igiełkę to od razu ją zakładam . Silnik obecnie jest składany . A blok pochodzi z silnika który miał tylko 90tyś przebiegu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po tym, że jeździsz angielską E46 z przełożoną kierką to raczej nie uważam, aby to był dobry samochód ;). Nie wróżę i uważam, że to była mega okazja dla Ciebie.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po tym, że jeździsz angielską E46 z przełożoną kierką to raczej nie uważam, aby to był dobry samochód ;). Nie wróżę i uważam, że to była mega okazja dla Ciebie.

Znamy sie ? :P E46 sam przekładalem i auto jest w naprawde dobrym stanie . Ta E39 jest z niemcowni :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.