Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , ostatnio zmieniłem zawieszenie , z tyłu autka , założyłem nowe sprężyny niby miały być jakieś wzmocnione , nowe amortyzatory , poduszki , odboje , gumy na stabilizatorze , łączniki stabilizatorów , oraz tuleje tylnej belki .. I po tych wszystkich zabiegach auto dalej dość mocno siedzi z tyłu ... Jest jakiś sposób żeby coś z tym zrobić ? Ponieść tył jeszcze trochę do góry ? Mam założone alu z oponami 245/45/16 , i jak mi usiądą z tyłu dwie osoby to dalej słychać że koło gdzieś tam sobie jeszcze delikatnie ociera .. Fakt jest lepiej niż przed wymianą zawieszenia , ale to jeszcze nie to o co mi chodziło .. I się zastanawiam czy można coś jeszcze z tym zrobić , czy po prostu kupić nowe alu , albo spróbować założyć inne opony na tył ..
Opublikowano
U siebie założyłem niby też twardsze sprężyny właśnie od diesla . Też mi się nisko wydawało ale było fajnie bo trochę sztywnej to je zostawiłem tylko dałem przekładki gumowe 1.5cm i stoi elegancko (dla niektórych to wiejska szkoła ale działa)
Opublikowano
Chodzi Ci o te gumy usztywniające które wkłada się miedzy zwoje sprężyny ? Czy jeszcze o coś innego ? Bo o tych gumach to krążą setki legend ... U mnie teraz jest dość sztywno , ale przydało by się jeszcze z 2-3 cm wyżej .. I byłoby idealnie ..
Opublikowano
Nie. Dociełem sobie takie krążki z gumy i są złożone pod sprężyne. Taki gumowy pierścień . Jak niemasz z czego tego zrobić to jedz do rolniczego i popros niech ci pokaże gumy od tylnego zaczepu kiedyś chyba od fergusona pasowały . Tylko niemogą być wyższe niż 1.5cm bo sprzeczna ci będzie ucieka
Opublikowano
Aaa rozumiem , mi już też mówili żeby dorobić sobie taki stalowy pierścień , założyć na amora , wtedy dopiero tą gumę która trzyma sprężynę .. Nie wiem coś będę myślał .. Podobno dużo dadzą też sprężyny i amory od touringa ... Tyle że nie chciałbym znowu wydawać tyle kasy na nowe amory i sprężyny .. jak i nie chciałbym zmieniać kół ..
Opublikowano
Gumy na pewno taniej wyniosą . Znajomy zamiast gumy u góry przy notowaniu tam gdzie są 3 śruby dawał dłuższe szpilki i pierścień stalowy ale to trzeba docs spasować żeby na wybojach nic nie pukało . Jakbyś dawał gumę to daj dookoła niej jakąś opaskę stalową bo mi ostatnio tą gumę wypchnęło ale dałem taką dużą skręcaną opaskę jak na wężach i jest baja . Stoi ładnie koła pion i nie puka i nie trzeszczy
Opublikowano
Hej, to jest na 100% wina sprężyn. Ciężko dobrać sprężyny do BMW, a jak założyłeś jeszcze jakiś Jamex to kłopot gotowy. Najlepiej poszukaj dobrych używek.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
To ja mam tak samo wysoko . Czemu chcesz tam jeszcze coś podnosić ,jak często jeździsz w kilka osób ? Albo twardsze sprężyny ale to będzie każda dziurę czuć i będzie większy hałas albo zostaw te sprężyny co masz i rób podkładki ale będziesz miał tył zadarty w górę jak rakieta . Chyba że masz chęci i kase to nivo
Opublikowano
Hmm jak często .. no przynajmniej raz w tygodniu zdarza się jechać w 4 osoby , tym bardziej że lato się zbliża to i jakieś tam wyjazdy będą.. Tak jak mówię sprężyny kupiłem wzmocnione i w sumie jest takie dość twarde już .. Dużo ludzi mi poleca żeby włożyć te gumy usztywniające jeszcze w sprężyny .. Wtedy auto ma niby tak bardzo nie siadać ..
Opublikowano
Fele masz standardową? Bo wydaje mi się, że powinna być bardziej schowana w ori.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
No niby te w sprężyny utwardzają i tak nie siada bo mniejsza część sprężyny pracuje tylko że one z doświadczenia wiem że za długo nie wytrzymują . Jedne to mi miesiąc wytrzymały ale ja mam w bagażniku butle ,zapas ,tuba i 2 pełne skrzynki narzędzi (przezorny ubezpieczony ) . Nowe oryginały mi szybko siadły dla tego kombinuję z utwardzanymi i gumami
Opublikowano
W sumie dwóch moich znajomych jeździ na tych gumach usztywniających i się nic złego nie dzieje .. Nie wiem warto spróbować , bo w sumie koszt gum nie jest duży .. A co do felg , to nie są orginalne ..
Opublikowano
Bo gdyby były to by nie ocierało :D

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
W feldze na zdjęciu jest błędne ET, należy założyć takie jak zaleca producent. Chyba, że założyłeś dystanse i taki lans ma być.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Łożyska nie są aż takie drogie ; ) W zeszłym roku wymieniałem , więc powinny trochę pojeździć .. w sumie może już nie chodzi tyle o podniesienie auta a usztywnienie jeszcze bardziej , o to żeby auto z dwoma pasażerami z tyłu zachowało taką wysokość jak ma teraz ...
Opublikowano
No u mnie siedzi troszkę niżej , bynajmniej tak mi się wydaje , a jaką masz kolego tam oponę i felgę ? U mnie są założone sprężyny 11 zwojowe , więc różnica niby jednego zwoju. . A jak to się miewa kolego jak zapakujesz do samochodu komplet osób ?
Opublikowano

bynajmniej =/= przynajmniej :nienie:

 

:D

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Felga 16" 7,5J opony 205/55/16R.

Jak z tyłu 3 osoby usiądą + pełen bagażnik, auto siada. Krawędź koła jest równo z nadkolem, ogólnie nic nie wadzi i nie stuka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.