Skocz do zawartości

e34 520 m50 nie chce zgasnac.


veranos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem. Kiedy moja e34 jest odpalona i probuje ja zgascic jak bog przykazal-kluczykiem, nie chce zgasnac. Tzn gasnie ale po przekreceniu kluczyka, silnik jeszcze kreci przez okolo 2 sekundy. Co wazne. Z tego co zauwazylem to im dluzej motor dziala (im wiecej kilometrow zrobie) tym dluzej nie chce zgasnac. Sprawdze niedlugo jeszcze jedna rzecz. Bede ja zapalal i gasil po tym jak ostygnie zupelnie, (bo dopiero co z roboty wrocilem). Czyli zobacze jak to wyglada na zimnym silniku, ale z tego co zauwazylem to na zimnym nie ma problemu, ale to jeszcze dzis sprawdze dokladnie. Znajomy powiedzial mi przez telefon zebym sprawdzil swiece, bo podobno jak jest na nich kamien to tak sie dzieje. Motor dostaje samozaplonu. Widocznie mial taki przypadek. W kazdym razie prosilbym o sugestie.

Aha i jeszcze jedno. Kiedy motor pracuje to nie ma z nim zadnych problemow tzn dziala tak jak dzialal dotychczas.

 

Ps jaki jest rozmiar klucza do swiec w e34 93r?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy powiedzial mi przez telefon zebym sprawdzil swiece, bo podobno jak jest na nich kamien to tak sie dzieje
Tylko że po wyłączeniu kluczyka wtryskiwacze nie podają paliwa, więc raczej niema co się zapalić.

Jak wyłączysz kluczyk to działa obrotomierz? Czy gaśnie wszystko, a silnik pracuje?

Może to wina kostki stacyjki, możesz tam zerknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym się martwił jakby nie chciała podpalić :D

 

 

hehe,widzisz jakie ludzie maja problemy ^^.

 

Jutro sprawdze czy mi gasnie wszystko. Ale tak jak napisalem wczesniej, to sa tylko krotkie wahniecia ktore trwaja ze 2 sekundy, a pozniej tzw zejscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym przekaźnik pozamieniał miejscami tylko zapamiętać który gdzie był . Bo pewnie któryś jest zwarty lub po kolei je pod prostownik i któryś będzie nie przełączał . Albo od wstrząsów przy przekładaniu się samo naprawi :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

 

patrz tu :

 

Tak więc masz o czym myśleć .

 

Tu mamy zapłon iskrowy, a na jest diesel, więc zapłon samoczynny. Tamten musiał spalać coś innego niż ropę, bo po odłączeniu zapłony pompka przestaje pompować. Pewnie to olej, ale słyszałem o takich numerach po zapsikaniu silnika WD40 :D .

 

 

Przy silniku benzynowym musisz mieć zapłon, ciśnienie paliwa i otwieranie wtrysków. Do wszystkiego potrzebny prąd, wina leży raczej gdzieś po stronie elektryki.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.