Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale to 40K Euro jest rozumiem za M135i w którego skład już wchodzi pakiet stylistyczny M czy nie :) Bo 180 000 z pakietem to niezła oferta by była :)

Tak z pakietem M i ksenonami i kołami 18 cali oraz hamulcami sportowymi - o ile dobrze zrozumiałem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ale to 40K Euro jest rozumiem za M135i w którego skład już wchodzi pakiet stylistyczny M czy nie :) Bo 180 000 z pakietem to niezła oferta by była :)

Tak z pakietem M i ksenonami i kołami 18 cali oraz hamulcami sportowymi - o ile dobrze zrozumiałem.

 

Kurcze to serio nie jest zła oferta bo w Inchcape w Warszawie stoi już 118i z M pakietem (w tym szałowym kolorze jak na zdjęciach) ze steptronikiem za 170 000 .... a to tylko 118i :)

Na żywo delikatnie powiedziawszy (bardzo delikatnie) wygląda zjawiskowo - po wejściu do salonu widać Tylko ją :) Inne giną :)

Opublikowano
ale to 40K Euro jest rozumiem za M135i w którego skład już wchodzi pakiet stylistyczny M czy nie :) Bo 180 000 z pakietem to niezła oferta by była :)

Tak z pakietem M i ksenonami i kołami 18 cali oraz hamulcami sportowymi - o ile dobrze zrozumiałem.

 

180 to byłaby super cena, prawie 30k poniżej "zwykłej" 335i. Ja stawiam na 190 bardziej, ze względu na pakiet chociażby.

Opublikowano
No i raczej będziesz miał racje. Podstawowa 114i kosztuje 22 tys euro, a u nas 90 tys. Po uwzględnieniu wyższej akcyzy daje to rzeczywiście raczej 190 tys, a nie 180. Choć może być to i 200 i 180 zależnie od polityki dystrybutora.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
No i raczej będziesz miał racje. Podstawowa 114i kosztuje 22 tys euro, a u nas 90 tys. Po uwzględnieniu wyższej akcyzy daje to rzeczywiście raczej 190 tys, a nie 180. Choć może być to i 200 i 180 zależnie od polityki dystrybutora.

 

Inaczej, M135 w podstawowej wersji (z pakietem M, aero, zawieszenie, hamulce, servotronic, 18" 436, Alcantara/Nappa, Xenony, Radio Pro) kosztuje 39860 EUR (3d).

Trójka od 43600 w podstawowej wersji, czyli F20 jest około 8,5% tańsza. Do wzoru 207,9 * 0,915 = 189,4. Tak doposażona 335 to już będzie koło 240k pewnie, więc cena wydaje się naprawdę niezła.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Kurcze to serio nie jest zła oferta bo w Inchcape w Warszawie stoi już 118i z M pakietem (w tym szałowym kolorze jak na zdjęciach) ze steptronikiem za 170 000 .... a to tylko 118i :)

Na żywo delikatnie powiedziawszy (bardzo delikatnie) wygląda zjawiskowo - po wejściu do salonu widać Tylko ją :) Inne giną :)

 

Tez go dzisiaj obejrzalem i faktycznie jest bardzo fajny, ale ta cena to juz przegiecie. Kolor, wnetrze, Mpakiet z wiekszym hamulcem - wszystko na plus, ale ostatecznie to tylko 118i bez jakiegos porazajacego wyposazenia - brak chociazby szyberdachu badz nawet deski rozdzielczej o rozszerzonym zakresie. IMHO powinien kosztowac 130k PLN gora.

Pzdr, MtothaJ
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
M125i 5d jest już w konfiguratorze na stronie polskiej BMW - cena od 177k PLN.

 

Znaczy się M135i? :-)

Są też wszystkie wersje trzydrzwiowe, od 90200 za 114i do 173500 za M135i.

Opublikowano
M125i 5d jest już w konfiguratorze na stronie polskiej BMW - cena od 177k PLN.

 

Znaczy się M135i? :-)

Są też wszystkie wersje trzydrzwiowe, od 90200 za 114i do 173500 za M135i.

 

Racja, racja :D

M135i + kilka dodatków i robi sie 200k PLN - mimo wszystko troche duzo, zwazywszy ze nie jest to 'prawdziwe' ///M :)

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

Oczywiście że to dużo pieniędzy za kompaktowe auto (miło skonfigurowana M135i wychodzi w okolicach 210 000).

Ale jak spojrzymy na to z perspektywy zakupu fajnego Hot hatcha nie jest już wcale nie tak astronomicznie.

Bo Golf VI R 270 KM jak go "dokonfigurować" w DSG, kolorek, Navi i kilka dodatków wychodzi 160 000 :( A wcale nie ma 320KM, napędu na tył, i 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów. :)

Opublikowano

Ceny jak widzę nawet lepsze niż moje przewidywania. Nawet wiem dlaczego :)

Cwaniaki zabrali xenony ze standardowego wyposażenia i klimę auto. W sumie mi nawet pasuje. Nie wiem czy to błąd konfiguratora, ale wrzuca na chama zestaw Hi-Fi.

 

Co ciekawe każą sobie dopłacać za składane tylne fotele :shock:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
nie znalazlem w temacie informacji wiec pisze - na poczatku przyszelgo roku do najmocniejszych wersji silnikowych trafi xdrive czyli do M135i i do 120d :D M135xi bedzie szatan :D
Opublikowano
nie znalazlem w temacie informacji wiec pisze - na poczatku przyszelgo roku do najmocniejszych wersji silnikowych trafi xdrive czyli do M135i i do 120d :D M135xi bedzie szatan :D

 

W temacie to już było, ale jak dla mnie to i tak jest porażka. ekstra 90 kg. OMG. W sumie to najbardziej bym chciał wersję 130i z 2.0 280KM i wagą ok 1420kg. Czyli dynamika na poziomie bardzo bliskim M135i, ale z zachowaniem na drodze już zauważalnie lżejszego auta. Pewnie w 2013 takie coś się pojawi. bo obecnie luka między 125i a 135i jest ogromna.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
W temacie to już było, ale jak dla mnie to i tak jest porażka. ekstra 90 kg. OMG. W sumie to najbardziej bym chciał wersję 130i z 2.0 280KM i wagą ok 1420kg. Czyli dynamika na poziomie bardzo bliskim M135i, ale z zachowaniem na drodze już zauważalnie lżejszego auta. Pewnie w 2013 takie coś się pojawi. bo obecnie luka między 125i a 135i jest ogromna.

 

Przypuszczam ze robiac program w 125i + ew. jakies neiwielkie modyfikacje typu IC czy wydech mialbys wlasnie okolice tych 280KM natomaist wiadomo ze jednak fajniej by bylo miec to w fabrycznie seryjnym aucie, bez koniecznosci rzezbienia na wlasna reke ;)

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

Ja sie i tak nastawiam na rzeźbę tzn w zakresie silnika może styknie sam chip. 280KM plus 20 procent to jest ok 340KM.

 

Myśle ze dałoby sie zejść do realnej wagi poniżej 1200 kg bez większego problemu i to mogłoby już mi wystarczyć. Kase wole ładować w obniżenie masy, a nie zwiększanie mocy. To daje znacznie fajniejszy efekt. Nie tylko wzrost dynamiki, ale tez poprawę trzymania sie na jezdni.

 

Oczywiście R6 jeśt znacznie lepszym silnikiem i daje perspektywy nawet na okolice 500 KM, ale ma tez te wadę, ze jest cięższy od R4, a ja tez nie wIdzę już sensu posiadania takiej mocy przy lekkim aucie z napędem na jedną oś. Tu niby pomocny jest xdrive, ale to znowu kolejne 80-90 kg i to glownie na przedzie i owszem mam super przyspieszenie, ale auto ktorego masa dochodzi do poziomu piątki. Jak dla mnie absurd i sztuka dla sztuki.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Za wiele sie nie rozpisali :lol:

 

Tak sobie przemyślałem kwestię ewentualnego 130i 2.0 280 KM. Wyszło mi, że brakujące, a raczej nadmiarowe 80 kg potrzebne do zrównania osiągów ze 135i da sie spokojnie wydlubać bez utraty gwarancji. Mam tu na myśli lżejsze koła (45 kg) zawieszenie, hamulce i fotele performance plus karbonowe zderzaki przednie i maska. Cena pewnie zbliży sie przez to do 135i, a może nawet ją przekroczy ale ja wole jednak auto słabsze i lżejsze niż mocniejsze i cięższe. Myśle, że ma szanse jeździć w zakretach lepiej od M135i, ale na pewno przegra na autostradzie pow 200 km/h.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ojoj za tydzień od 23 lipca w gazecie motor będzie test F20 w wersji 3dr w M performance z M135i jedyne 320 km :)

jestem ciekawy co napiszą ...

 

Pewnie tyle ze jest fajna ale droga ;)

Swoja droga mogli by sie nie wyglupiac i wraz Mpakietem montowac szperę.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
W takim samochodzie o takiej mocy nikt tym do sklepu po bułki jezdzić nie będzie . Dla mnie takie auto jak M135i powinna być już mega sportowa :) taki gokart w którego wsiadasz i przenosisz się w inny świat
Opublikowano
W takim samochodzie o takiej mocy nikt tym do sklepu po bułki jezdzić nie będzie . Dla mnie takie auto jak M135i powinna być już mega sportowa :) taki gokart w którego wsiadasz i przenosisz się w inny świat

Bez przesady. Jak bym kupił to do jeżdżenia na codzień. To jest hatchback, auto uniwersalne. Nie tylko do jeżdżenia po bułki, ale i do zabrania roweru do środka.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.