Skocz do zawartości

e39 530d M57 2000r. INPA wtryski uwalone?


xelion

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Korekty się dość mocno rozjechały, norma jest max do 1, a widzę że jeden ma nawet 10, a to już bardzo dużo.

Nic dobrego to nie wróży.

Czasem możesz mieć uwalony jeden wtrysk, a korekty rozjechane na kilku, bo komputer silnika nierówną prace będzie korygował zmiana korekt na pozostałych wtryskach.

Zalecał bym wizytę u jakiegoś fachowca, który sprawdzi kondycję wtryskiwaczy, i stwierdzi co z tym robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dzięki za sugestie.

 

Zrobiłem ponownie test na rozgrzanym. Wtedy silnik pracuje równo i wyszło wszystko tak:

 

http://img109.imageshack.us/img109/9060/zylinder3.png

http://img13.imageshack.us/img13/4924/inje.png

http://img10.imageshack.us/img10/79/analog3.png

http://img839.imageshack.us/img839/2546/analog2.png

 

i błędy w skrzyni oraz silniku:

http://img193.imageshack.us/img193/9600/error2zv.png

http://img638.imageshack.us/img638/5386/errornt.png

 

Będę wdzięczny ponownie za jakieś sugestie.

Czy z tego wynika, ze wtryskiwacz pierwszy jest do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nikt ci nie powie na 100% że 1 wtrysk do wymiany, bo szklanej kuli nikt nie ma, i miał raczej nie będzie :norty:

Zauważ że jako jedyny ma największą odchyłkę, w dodatku na plus, a pozostałe są na minus, dlatego ja wnioskuje że siada ten pierwszy, a korekty na pozostałych rozjechały się bo komputer próbuje wyrównać pracę silnika i je zmienia.

Jak na mnie zostaje ci wizyta i dobrego fachowca od układów wtryskowych i sprawdzenie wtrysków, a przynajmniej tego pierwszego - ja bym tak zrobił, ale to tylko sugestia, wybór należy do ciebie.

 

EDIT:

Ciśnienie na pompie progowej masz troszkę niskie, tylko 3.44, powinno się wahać w okolicach 3,8-4.0, ale ono raczej nie ma wpływu na nierówna pracę silnika, moja pompka robiła niewiele ponad 3.0 a silnik chodził poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Aaa, jeszcze jedno, jak będziesz wyciągał wtryskiwacz, a będzie ciasno siedział (bywają zapieczone), to licz się z tym że przy wyszarpywaniu go może się rozszczelnić, czasem tak bywa, nie ma reguły.

Dlatego wszystko na spokojnie, młotek i brecha schodzą na drugi plan :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Moje też oscyluje w granicach 300, i jest okej.

Nie wiem jak inni, ale ja zawsze zabieram się za to, co najbardziej odbiega od normy, a w tym przypadku ciśnienie na pompie CR nie jest takie złe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy wyraźnie odbiega od normy , tylko z doświadczenia CI powiem że po wymianie tego pierwszego na na nowy korekcję reszty mogą się dopiero rozjechać ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.