Skocz do zawartości

rozrzad - proszę o jak najwięcej informacji - 1.8iS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

szukalem sobie ale nie znalazlem tego co mnie interesuje wiec pytam

chcialem sie dowiedziec jak najwiecej sie da na temat rozrzadu w silniku M42 (1.8 16v)

jaki to jest silnik kolizyjny czy nie

jest tam lanczuch czy pasek

co ile trzeba wymieniac (czy otrazu z kolkami czy wystarczy sam pasek/lancuch)

czy zawory sa samoregulujace

no i najlepiej gdzie szukac opisu tego silnika bo nawet w ksiazkach dostepnych na rynku nie udalo mi sie znalesc opisu tego silnika

Opublikowano
Witam. Jeśli chodzi o napęd rozrządu, to jest tam pasek, luz zaworów ssące/wydechowe jest zerowy(regulacja zaworów hydrauliczna), zasilanie Bosch Motronic M1.7 (wtrysk mono). Co do rozrządu, proponuje wymienić wszystko czyli: pasek (Gates), rolki(SKF), napinacze(SKF).Pozdrawiam
Na dobry początek E-30 stka 1.6 M40...
Opublikowano
Z tego co pamiętam w wersjach 318is M42 (18 4S1) IX 89-VIII 90 był pasek. :mad2:
Na dobry początek E-30 stka 1.6 M40...
Opublikowano
Zdecydowanie łańcuch. Najlepiej wymienić wszystko, cztery koła, łańcuch, napinacz, dwie prowadnice i hałas ucichnie. Koszt tych części w serwisie to około 1600 PLN
Opublikowano
Lancuch zalecaja wymieniac tak co 160 tys km w iS'ie a czy jest kolizyjny to tez tego nie wiem :oops: , ale lepiej nie sprawdzac na wlasnej skorze. I na 1000000000000000% jest tam Lancuch a nie pasek :D powiem wiecej lancuch dwurzedowy nawet :D

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.