Skocz do zawartości

BMW E92 335d 366KM 699Nm - by klagosz


klagosz

Rekomendowane odpowiedzi

merc podejrzewam ze stawia spory opór naturze , napewno większy niż e92 :-)

 

Nie no jasne, zapomniałem dodać że na dachu było przywiązane łańcuchem koło od naczepy. A pakiet aerodynamiczny jest raczej dla ozdoby.

 

http://img109.imageshack.us/img109/6241/zdjecie39.jpg

 

Napewno masz dużo racji . Ale e92 jest o 220 kg lżejsze a to sporo , do tego ma sporo momentu wiecej (ok.80nm) o cx informacji nie znalazłem . No ale nie róbmy offtopa koledze :-) gratuluje auta i tak czy siak jest napewno jedne z najszybszych diesli w pl! Nawet kolega jareckitidi tego nie zmieni :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

DZIĘKI ZA KOMENTARZE :8)

 

widząc filmiki na jutube to takie 335d powinno już latać obstawiam 0-200 w okolicy 17s. czekam na filmik z autostrady; )

dobrze obstawiasz :cool2:

 

...

Czujesz dużą różnicę w mocy przy "normalnych" prędkościach tzn. 0-150km/h??

...

czuję czuję :cool2:

 

Panowie, z tą prędkością około 300 to nie przesadzajmy... To aż ale też w sumie tylko 360 koni - a do 300 na godzinę wcale nie jest tak blisko. Żeby była jasność - Klagosz, podziwiam i szanuję to co robisz. Bardzo profesjonalne modyfikacje, dużo ciekawych rzeczy i przede wszystkim furmanka pieniędzy zainwestowana w auto - pewnie M3 już by za to stało :norty: Natomiast jeżeli ktoś jeździł samochodami w zakresach 300 km/h i powyżej to doskonale wie ile trzeba "prądu" żeby auto się napędziło od 280 do 285, nie mówiąc dalej - więc wszystkich optymistów chciałbym ostudzić: fura Klagosza 300 nie pojedzie, ani 290 również. Chociaż nie zmienia to faktu że auto jest bliskie perfekcji :cool2:

 

...

Spoko. Ale... C 63 AMG Black Series, 517 koni jedzie katalogowo 300 km/h. Przejechałem tym autem kilka tysięcy km, kolega z forum który tu się również udziela, jeździliśmy razem również - potwierdzi. Do 280 żwawo, potem z każdym km coraz gorzej. W końcu od 290 w górę już męka. Ostatecznie prosta baaaardzo długa i licznikowe 303. Czy uważasz że wystarczy zrobić w dieslu program i parę drobnych modyfikacji żeby wejść do ligi 300+? Sorry, ale chyba nie masz pojęcia o czym piszesz. Daj Boże Klagoszowi jak najwięcej, ale nie zaklinajmy rzeczywistości. Jeszcze raz podkreślę: bardzo szanuję wszystkie rzeczy które robi w swoim aucie Klagosz i podziwiam jego zapał, natomiast ten diesel nigdy nie zbliży się do 300 km/h.

Tak na szybko po dzisiejszym sprawdzianie troszkę ostudzam w przyjaźni ale w nie dowierzaniu że 335d nie potrafi pojechać pow. 280km/h a także w granicach 300km/h :twisted: :

- z całym szacunkiem dla tego MEŚKA AMG ale myślę, że mógłbym to udowodnić ale niestety w Niemczech na autobahnie :wink: się przekonałem że mam blokadę nadal na 280km/h bo zapomniałem najnormalniej w świecie powiedzieć Aligatorowi o zerknięcie na ogranicznik i ewentualne jego zlikwidowanie :duh:

- do 280km/h szło podobnie tak jak opisujesz w c63 - bez większej zadyszki ale niestety po osiągnięciu 280 nastąpiła odcinka :(

- wiem że trudno czasem jest przekonać osoby przekonane do benzyniaków pokroju np. tego AMG C63, że niektóre ropniaki dają rade :8)

- no ale nie zmienia to faktu, że moje skromne e92 nigdy nie będzie zbudzało tyle emocji co ten MESIEK :cool2:

 

PS: mam filmik nagrany dziś z powrotu z autobahna ale nie wiem jak wyjdzie nagranie na kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj filmik... koniecznie.

Moc i niutony naprawdę robią wrażenie, szkoda że KRK jest tak daleko bo jak żadnym innym mam ochotę przyspieszyc z Tobą na prawym fotelu do 200km/h....

Przemyśl temat, skalkuluj cenę i wpadaj do Wawy na spot... Paliwo zwróci Ci się ze sprzedaży biletów ;)

 

Ha, i ja spytam jak eXiDe... kiedy zmiana? ;)

 

Bo powoli kończą się możliwości modzenia... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przyjemność pojeździć tym autem z razem z Jarkiem, jak chodzi o bodykit i odgłosy silnika to brak słów. Szczególnie odglos, klang naprawdę niesamowity. Auto rozpędzalo sie tak do 280-285, potem to juz bylo kulanie takie. To tak zbaczajac z tematu ;

 

A wracając do E92 Karola, niutki napewno dużo dają jeśli chodzi o v-max, pytanie jeszcze ile licznik przeklamuje przy tak dużych prędkościach.

 

Ja od pewnego czasu doszedłem do wniosku, ze czasem ważniejsze jest jakie auto daje wrażenie przyspieszenia/mocy niż suche cyferki. Czasami wole auto o 0,5 sekundy wolniejsze do ilus tam, ale za to dające lepszą frajdę i wrażenie większego kopa.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Wracając do auta Klagosza niektórzy piszą, że wystarczy więcej mocy i 300km/h będzie.

Ale przy standardowym rozmiarze 255/30/19 przy obrotach 4400 mamy prędkość 272km/h

Patrzę na wykres i myślę, że dociągnie do 4600, bo potem wykres mocy radykalnie spada.

To osiągniemy 284km/h.

Chyba, że podmienimy opony i damy taki rozmiar jak wstawia Alpina 245/35/19 przód i 265/35/19 tył to wtedy

Teoretycznie osiągniemy 299km/h przy obrotach 4600 - zakładając, że 366KM jest wystarczjące.

 

Z tego co kojarzę to właśnie Schnitzer w teście prędkości używał większych rozmiarów.

 

A w silnikach benzynowych Alpina bazująca na 335i:

Alpina B3 Biturbo 360KM ma prędk. max 285km/h i myslę, że tyl osiągnie Klagosz.

Alpina B3 S Biturbo ma 400KM i prędk. max 300km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyniki auta Klagosza: miazga :cool2: :cool2:

 

Z racji, że zrobione na sprawdzonym aucie, zgodnie z projektem na najlepszych materiałach i zamontowane przez specjalistów po wypadzie na Nurburgring będziesz mógł napisać czy takie (najbardziej profesjonalne z możliwych) podejście dało radę, 3 kółka zweryfikują.

 

Jak auto technicznie da radę (szczerze życzę) to po dołożeniu CICa będziesz miał auto idealne, po dołożeniu szpery otrzymasz auto marzeń.

 

Jak możesz to zmierz (racelogic/gtech) wyniki do 100/200/czy 1/4mili/Vmax. Tak aby wszyscy mogli przeczytać.

 

Z rzeczy przyziemnych zastanawiam się co wybierzesz:

- wymianę opon co ~5tys.km (jazda DSC OFF) :?:

- wymianę klocków co ~5tys.km (jazda DSC ON) :?:

 

Dla zabawy możesz zrobić pomiary/zapiski: zależność zużycia opon w odniesieniu do producenta ogumienia/szerokości opony/pory roku, analogiczne zużycie klocków czy ścieralność farby na przycisku DSC po „x” wciśnięciach…

 

Auto jest obecnie tak nie powtarzalne, że wszystko co zmierzysz będzie jako punkt odniesienia dla innych.

 

Powodzenia :cool2: , nawet jak nie będziesz robił już nic to i tak masz auto wyprzedzające innych z serii E9x o klasę/2klasy/3klasy/4….

 

Zdjęcia czerwonego auta to jednak inna liga, nie ważne ile włoży się w E9x to wg „specjalistów” black miażdży M3 GTS w każdych warunkach drogowych/torowych a GTS ma tyle wspólnego z M3 co auto Karola z seryjnym 335d.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na co komu jechać 300 czy nawet 290..co za szczeniackie wypowiedzi tu widze :| ...wklejanie jakiś merców 6-cio litrowych AMG i jaranie sie, że sie stało obok albo jechało:mad2: ...to nie jest auto do bicia predkości..to 3.0d bi które z tą mocą zabija momentem i elastycznością...daje niesawowitą frajde...

Karol czekamy na film :wink: ...i wydech chce usłyszeć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do auta Klagosza niektórzy piszą, że wystarczy więcej mocy i 300km/h będzie.

Ale przy standardowym rozmiarze 255/30/19 przy obrotach 4400 mamy prędkość 272km/h

Patrzę na wykres i myślę, że dociągnie do 4600, bo potem wykres mocy radykalnie spada.

To osiągniemy 284km/h.

Chyba, że podmienimy opony i damy taki rozmiar jak wstawia Alpina 245/35/19 przód i 265/35/19 tył to wtedy

Teoretycznie osiągniemy 299km/h przy obrotach 4600 - zakładając, że 366KM jest wystarczjące.

...

:shock: :shock: :shock:

Rufio nie przesadzasz :twisted:

Pierwszy raz widzę żeby ktoś interpretował osiągi poprzez ogumienie

zgodzę się że opony odgrywają wielką rolę no ale bez przesady :wink:

Wyniki auta Klagosza: miazga :cool2: :cool2:

...

Dzięki za opinię AO :cool2:

 

Co do pomiarów, wyników, zużyć - obawiam się że nie będę miał na to czasu ale filmy i relacje co jakiś czas będę dawać :cool2:

CIC - jest w planach bo tak jak mówisz tego najbardziej brakuje.

Co do wytarcia przycisku DTC mam nadzieje że jest dobrej jakości, choć szczerze powiem jest trochę obawy w jego wyłączenie w trasie bo przy 150 zrywa mi trakcje jak wyprzedzam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wrzucam kiepskiej jakości i pod złym kontem nagrany film po zmianach :twisted:

Postaram się na przyszłość coś fajniejszego nagrać :cool2:

 

Od razu tylko zaznaczam:

- nie jest to wycinka nagrania od A do Z - START/STOP z kamerki

- start włączyłem przed 1s do naciśnięcia gazu

- nagrywane GoPro z przyczepieniem do kierownicy

- trakcja [bAD] ze względu na opony zimowe 4 x 225/40 i brudną nawierzchnię

- trasa nie z górki a wręcz prosta z koniem lekkim pod góre (niech sobie ktoś wierzy albo nie)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieknie..jest 17s :!:

 

Co do wytarcia przycisku DTC mam nadzieje że jest dobrej jakości, choć szczerze powiem jest trochę obawy w jego wyłączenie w trasie bo przy 150 zrywa mi trakcje jak wyprzedzam :mrgreen:

Choć jeszcze nie mam tej mocy już staram sie znaleść rozwiazanie probleów z trakcją :wink: .....i cośtam już wymyślili :8)..choć cena zacna :|

http://www.birdsauto.com/parts/40058

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty ;)

 

Praca silnika i skrzyni jak na razie bez zarzutu :)

Tylko czuć większy moment i kręcenie się obrotomierza.

 

Co do odczucia mocy ja ją czuje cały cza tak samo równo :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na co komu jechać 300 czy nawet 290..co za szczeniackie wypowiedzi tu widze :| ...wklejanie jakiś merców 6-cio litrowych AMG i jaranie sie, że sie stało obok albo jechało:mad2: ...to nie jest auto do bicia predkości..to 3.0d bi które z tą mocą zabija momentem i elastycznością...daje niesawowitą frajde...

Karol czekamy na film :wink: ...i wydech chce usłyszeć :D

 

Kolego - zbastuj z bajerą o szczeniakach. Temat 300 km/h powstał z fantazji piszących tutaj że diesel po chipie, wydechu i innych modach bedzie latał 300, albo jeszcze więcej. Napisałem tylko, że 300 km/h nie osiąga tak łatwo nawet bardzo poważne auto jakim jest C 63 BS, a co dopiero 335d, 150 koni słabsze, a w serii 230. Oczywiście rozumiem że moment 335d zabija krowy po drodze jak się jedzie, ale fizyka jest fizyką. I również mi jest przykro że nie miałeś okazji postać przy Black Series albo nim jechać, ale uwierz mi - ludzie w Polsce, a nawet blisko Ciebie takimi samochodami jeżdżą na codzień. Jest jeszcze świat poza 335d oraz są mocniejsze i szybsze samochody - chociaż sam osobiście uważam BMW 335d za fenomenalny samochód.

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMG...urzekła mnie Twoja historia :lol: :lol:

 

Szkoda dyskutować z takim poziomem intelektualnym.

 

Karol, po tych modach nawet po przesiadce na M3 będziesz czuł niedosyt bo pewnie subiektywne wrażenia będą na duży + dla Twojego auta. Nm robią robotą, wciskaja w fotel itd. więc teraz żeby cokolwiek sobie poprawić będzie ciężko znaleźć. Poprzeczka zawieszona jak u Siergieja Bubki na 6,15.

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę Kolego klagosz że teraz twoje auto to niezły potwór, aligator wykonał bardzo dobrą robotę ja jestem ustawiony na nowy icek i montaż w MG a następnie na programik u aligatora, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Życzę teraz po takich modach bezawaryjnej jazdy bo z taką mocą, skrzynia może za długo nie wytrzymać a przede wszystkim konwerter ale jak się będzie jeździć z głową to bedzie ok.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super kreski :cool2: . Ali sie spisal , bardzo fajnie wyszla. 366 koni , fajny wynik. Gratuluje samochodu i chetnie sprawdze jak to jezdzi na zywo :cool2:

 

Co do wynikow z 3.0BiTurbo ...to Ali jakis czas temu mial tam 3.0BiTurbo V6 ze stajni Audi (A7) i zrobione bylo na 400 koni i ponad 700nm bez zadnych wydechow , wycinania DPFow i tak dalej . takze potencjal w silnikach konkurencji tez ogromny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki raz jeszcze za komentarze :cool2:

 

Co do biletów zastanawiam się jak to można przeliczyc na whisky bo głupio brać kasę od kolegów :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Chlopaki: Jareckitdci & Plastick - dość sprzeczek u mnie w galerii :twisted: :!:

Każdy ma tam jakąś swoją rację i tyle.

Choć ja jestem przekonany że granica 300km/h w 335d to żaden problem :wink:

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.