Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie, problem polega na tym, że zalożyłem przewody zbiorniczek - pompa, bez miedzianej podkładki, i wylecial mi płyn.

Płyn był wlany do pełna. Po przejechaniu ok 20km zaczął mi piszczec pasek, i to strasznie. Z piszczącym paskiem zrobiłem 20km. Przyznam że ten pasek nie jest w extra stanie. jak dojechałem do domu to jeszcze ciekł płyn.

Nasuwa sie pytanie:

czy pompa padła lub pada, czy problem bardziej tkwi w pasku. Jest takie wrażenie jak by pompa sie zatrzymywała, ale ręką normlanie kolem pasowym kręce

Proszę o pomoc :)

Opublikowano
Kiedy pasek jest zużyty już to piszczy i zużycie sprawia,że wydłuża się on i przy skręcie ślizga się po kole pompy-wymień pasek nowy parę złotych i płynu wlej do kreski na miarce odpal auto pokręć kierą i sprawdź poziom płynu-jeżeli to nie to czeka Cię wymiana pompy.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
poppa stawia dosyć duży opór jeśli pasek się zaoleił może piszczeću myj go w bezynie i ludwikiem myśle że będzie ok załóż podkładke miedziamą przepal ją bedzie mieksza :cool2:
jedynakk
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie podłączę się pod temat z małym pytaniem- jaki opór powinna mieć pompa wspomagania? Bo Mam od zakupu problem ze wspomaganiem i wszyscy mówili, że albo pompa... albo maglownica, ostatnio przy wymianie paska zakręciłem pompą i nie miała praktycznie żadnych oporów. Jedyny opór to był mikrowyczuwalny oporek i tyle... ale tak chyba nie powinno być czy ten typ tak ma?
Opublikowano
Witam panowie, problem polega na tym, że zalożyłem przewody zbiorniczek - pompa, bez miedzianej podkładki, i wylecial mi płyn.

Płyn był wlany do pełna. Po przejechaniu ok 20km zaczął mi piszczec pasek, i to strasznie. Z piszczącym paskiem zrobiłem 20km. Przyznam że ten pasek nie jest w extra stanie. jak dojechałem do domu to jeszcze ciekł płyn.

Nasuwa sie pytanie:

czy pompa padła lub pada, czy problem bardziej tkwi w pasku. Jest takie wrażenie jak by pompa sie zatrzymywała, ale ręką normlanie kolem pasowym kręce

Proszę o pomoc :)

 

ja obstawiam niestety pompa bynajmniej znajomy miał podobny przypadek ale nie w bmw ... nie będe sie wymądrzał ale nie wiem czy na sucho nie mogla ci się przypadkiem zatrzeć,

ludzką rzeczą jest błądzić
Opublikowano
a sorki ze pytam sprawdzałeś pasek ? bo teraz miałem podobny problem (tyle że bez wycieków) i po wymianie paska nie piska może masz pompę ok ale przy obciążeniach bez płynu piszczała
ludzką rzeczą jest błądzić
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Pompa cały czas ma full płynu w zbiorniczku i nie bardzo piszczy, w zasadzie nawet przy max skręconych kołach nie bardzo się odzywa :) Pasek jest nowy, napinacz przesmarowany. Też obstawiam na pompę- wolę to niż remont przekładni :)
Opublikowano

Kochani...

Nie zalewa się zbiorniczka do pełna, bo wycieknie płyn przez korek wlewu.

Na korku znajduje się miarka na której widać ile wlać płynu.

Po wymianie pompy najlepiej "przepłukać" cały układ żeby przeczyścić go ze zgromadzonego syfu...

icon1.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.