Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam małe pytanko do fanów "7er" czy felga 16' (styling 32) wejdzie na tarcze i zacisk 4 tłoczkowy z modelu e38, kombinuje zmianę hamulców w e36 na właśnie 4 tłoki z e38 i obawiam się problemu z średnicą moich felg?

 

pozdrawiam :D

Opublikowano
A które E38 miało czterotłoczkowe hamulce? Bo nawet moja 750-ka ma tylko zwykly zacisk.Chyba miałeś na myśli zaciski od poliftowej 750-ki E32, a ten zacisk wejdzie pod każda felgę 16-sto calową, bo u mnie w E32 740 czterotłoczkowy zacisk mieści się nawet pod oryginalnymi 15-stkami. Na 15-stkach nie da się tylko stosować przyklejanych ciężarków i to jest jedyna niedogodność takiego rozwiązania, bo hamulce są odczuwalnie skuteczniejsze...
Opublikowano
A które E38 miało czterotłoczkowe hamulce? Bo nawet moja 750-ka ma tylko zwykly zacisk.Chyba miałeś na myśli zaciski od poliftowej 750-ki E32, a ten zacisk wejdzie pod każda felgę 16-sto calową, bo u mnie w E32 740 czterotłoczkowy zacisk mieści się nawet pod oryginalnymi 15-stkami. Na 15-stkach nie da się tylko stosować przyklejanych ciężarków i to jest jedyna niedogodność takiego rozwiązania, bo hamulce są odczuwalnie skuteczniejsze...

o te http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=34111163317&showus=&showeur=1&series=E38&lang=pl

tarcza w tym aucie ma średnicę 334 mm, moja e39 V8 ma 324 mm, u mnie wchodzi od 16 cali ale nie wiem czy na większą o centymetr tarcze wejdzie

Opublikowano
witam e38 735i tarcza hamulcowa 316mm, zaciski 4t
Opublikowano

Szanowni Panowie. Zarówno zacisk pod tarczę 316mm z 735, jak i zacisk pod tarczę 334 mm, który pokazaliście w pierwszym linku i który ma moja 750-ka, oba są zaciskami dwutłoczkowymi. Zaciski czterotloczkowe miała tylko E32 750 po lifcie. Tam klocki były naciskane dwoma toczkami z obu stron, więc tłoczków było 4. Każda z dwóch sekcji zacisku miała nawet swój odpowietrznik. Tutaj jest ten zacisk...

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=GC81&mospid=47354&lang=pl&hg=34&fg=05

Moja E38 750-ka stoi na felgach 16" i wszystko pasuje idealnie, bo to są jej oryginalne felgi, więc każda inna 16stka też będzie pasowała...

Opublikowano

tak oczywiście to tylko taki slang :D chodzi o 4 tłoczki na oś w w/w 735i e38 i super info, że 16' pomieści takie hamulce

 

dziękuje za pomoc :D

Opublikowano
Może to dziwne ale wszystkie e38 z silnikiem 2,8 widziałem z dużym zaciskiem 4-tłokowym z przodu a ja w swojej 740ia mam 2 tłokowy,możliwe że to kwestia rocznika bo 2,8 wychodziły chyba od 1996r
Opublikowano (edytowane)
Witam , to zalezy ja w 728 mam 4 tłokowy zacisk hamulcowy na strone 4 tłoki , jesli sa zaciski Brembo to sa 4 tłokowe ,a jesli Ate to 2 tłoki ,, ,, czasem 4,0 ma 2 tłoki a 2,8 4 tłoki, bo tak robili , Edytowane przez brazyl
Opublikowano
czy te zaciski 4-tłokowe był tylko jeden rodzaj -chodzi mi o moc silnika-czy np.750 miała 4 tłokowy jeszcze większy?

750-ka podobnie jak 740d nigdy nie miały 4-ro tłoczkowych zacisków. Tam był montowany tylko jeden rodzaj i to był zacisk dwutłoczkowy. Czterotłoczkowe miała 750-ka ale w budzie E32 i chyba tylko na rynek niemiecki.

A to, że 728 miały zaciski czterotłoczkowe, jest dla mnie nowością. Może dlatego, że nigdy mnie ten silnik nie interesował...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.