Skocz do zawartości

e90 otwieranie tylniej klapy z pilota/zrobione str.7


DW1225

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 296
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No właśnie klapa jest ciężka i nawe gdyby zamontować takie teleskopy co ja otworzą to nie ma kontroli nad nią jak to ma miejsce np. w X6 gdzie jest to regulowane na jaką wysokość ma się otwierać ( w I-drivie ) a potem można ręcznie przyciskiem ją do końca podnieść .

W przypadku takiego zwykłego montażu bez regulacji siły otwierania i jej szybkości można narobić szkody nie tylko w aucie ale może być to również niebezpieczne dla osoby stojącej z tyłu auta i stracić zęby :lol: . Niebezpieczne dla małych dzieci i gdy klapa otworzy się do samego końca to może w coś nisko zawieszonego uderzyć . Myślę ,że tą kwestię należy również rozważyć :nienie:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tych co trzymają auto w garażu lub blisko domu : pamiętajcie, że pilot BMW ma duży zasięg i nieraz mi się zdarzyło w domu zwolnić blokadę klapy.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tych co trzymają auto w garażu lub blisko domu : pamiętajcie, że pilot BMW ma duży zasięg i nieraz mi się zdarzyło w domu zwolnić blokadę klapy.

 

Pzdr

 

Ja mam 3 Bunie i france są oporne na piloty, max 4 - 5 m :D

A swoją drogą fajnie byłoby gdybyś eXiDe tą zagwostkę rozwiązał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ustaliłem następującą rzecz:

 

Jedyna sprężyna, która pasuje do naszych sedanów to:

 

Numer: 23315

Marka: LANCIA

Model: Delta II (836)

Rocznik: 05/93-08/99

Zastosowanie: klapa bagażnika - hatchback

Średnica tłoczyska: 8 mm Średnica cylindra:19 mm

L max: 365 mm Skok: 135 mm Siła F1: 620 N

Mocowanie od strony tłoczyska: 9

Mocowanie od strony cylindra: 9

Nr oryginalny: 46433702

 

Co prawda jest moc bo 620N :-)

 

Info ze strony: http://www.fakrosno.pl/PL/O_firmie.html

Cena takiej sprężynki to w detalu jakieś 37 zł /sztuka

 

Muszę zamówić na próbę i zobaczyć jak działa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawiaj smiało, moze masz kogos w okolicy z E91 zeby rowniez przetestowac, jezeli w turingu rowniez by chodzilo jestem w stanie Ci wyslac dobra flaszke za fatyge. Mysle ze w E91 metoda prob o bledow tez jest sie w stanie znalezc cos podchodzacego i spelniajace swoje zadanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo że temat tyczy się e90 to i tak mnie zainteresował, ciekawe czy u mnie jakieś rozwiązanie podobne dało rady by zastosować ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mogę to przetestować pracuje w sklepie motoryzacyjnym i mam takich sprężyn gazowych pod dostatkiem, dam znać jak to przetestuje.

 

To przetestuj konkretnie tą o której pisałem wyżej. Sprężyna od Lancii Delty II - jak masz.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze ktorys z kolegów E91 podjechal by do kolegi airwolf'a i sprawdzil moze tez cos sie dobierze, lepiej koledze postawic duze piwo, niz zamawiac w ciemno nieskonczenie wiele teleskopow, a potem zeby sie walaly. Zastanawia mnie jeszcze fakt poruszony wczesniej, czy podwojnie zwiekszona sile wytrzymaja mocowania i z czasem nie pekna, zwlaszcza przy zamykaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie jestem tez ciekaw jak wyglada otwieranie z tymi teleskopami od lanci

pytalem w sklepie o teleskopy dlugosci odpowiadajacej e90 podal mi 3 warianty

440 500 555N problem w tym ze oni pracuja do 16 a ja mam przekichany miesiac do 18 :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie po teście,strzelajcie działa czy nie? Siła 620N, zamykając klapę bałem się żeby mi nie wyskoczyły górą, lub nie pogieły się mocowania od nich, czekam na wasze odpowiedzi, muszę kończyć bo jestem w pracy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dość zgadywania, Koledzy lipa na całej linii, patent nie działa, mit obalony, klapa nie podnosi się mimo użycia dużej siły (620N). Problem leży w geometrii sprężyny gazowej, po zamknięciu klapy amortyzator jest ściśnięty i w pozycji poziomej, nie podniesie klapy bo ma pozycję neutralną, a nawet w końcowym etapie dociska klapę. Moim zdaniem można to przerobić umieszczając dolny uchwyt ze dwa cm. niżej, wiąże się to z tym, że trzeba przespawywać,kombinować,taka rzeżba w gównie, ogólnie kibel i dam sobie spokój,chyba, że ktoś coś wymyśli.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.