Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Masz racje :cool2: . Ty jesteś PAN z 100% BMW a ja Wieśniak z szpachlowanego i zagazowanego BMW którego nie stać na tankowanie PB . Po prostu wszyscy którzy jeżdżą na LPG to biedaki i nie powinni mieć BMW. Takie jest twoje ubogie myślenie ale niech będzie . Mam nadzieję , że ta wypowiedź cię usatysfakcjonował.
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dajcie już spokój niech każdy sobie jeździ na czym chce kolega pytał się o to jaki wybrać silnik a wy wyjeżdżacie z taką gadką na co kogo stać. Załóżcie sobie temat o lpg i tam wypisujcie swoje frustracje
Opublikowano

Jeżeli kogoś uraziłem to PRZEPRASZAM ale tak jak kolega napisał większość pisze to co myśli a nie fakty !!

Pozdrawiam :D

fakt jest taki że kupić BMW to żaden wyczyn ale utrzymać go w należytym stanie niektórych przerasta.Najtańsze części,najtańsze oleje...najtańsze paliwo.Jakiś czas jeździłem autem na gaz i uważam że oprócz oszczędności(czasami pozornej) to paliwo nie ma żadnych zalet.

A co do focusów to nie słabe gniazda zaworowe są problemem tylko to że są ceramiczne,i inżynierowie nie przewidzieli że ludzie na chama będą pakować gaz do auta które na marginesie jest bardzo oszczędne.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Zamontujesz isntalację gazową będzie ok. Kupisz samochód z instalacją też będzie ok... będziesz jezdził na benzynie super. Kieruj się ogólnym stanem samochodu i własnym budżetem. Sam upalałem 1.8 m40 w gazie jako pierwszy samochód i szału nie było jeśli chodzi o moc ale auto się świetnie prowadziło więc było fajnie :) 3 lata szukałem nie zniszczonego 2.8 [e36 lub e46] i powiem Ci ze kiepsko o coś takiego na Polskim rynku jak był ok mechanicznie to blacha do robienia jak blacha ok to mechanicznie zaniedbane :)

 

Poszukaj ładnie utrzymanego egzemplarza [w benzynie lub w gazie], który był serwisowany po Bożemu a nie drutowany, jak znajdziesz to bierz i ciesz się z użytkowania :)... zrób wszystko by nie wbić się na minę bo jak trafisz na samochód od fleji czy idioty to wydasz krocie na doprowadzenie samochodu do użytku i minie się to z celem :) Jak postanowisz zagazować to poszukaj zakładu gdzie zrobią to sensownie i nie oszczędzaj na tym, poszukaj na forum miejsc, które mają dobrą renome.

 

Powodzenia w zakupie

Opublikowano

dzięki za opinie. Pomagają mi one dokonać wyboru pomiędzy is a 2.0 :) Co do warsztatu gazowego to mam dobrze zaznajomiony tutaj w okolicy więc z tym nie ma problemu. Po poczynieniu pierwszych kroków w zakupie będę się oczywiście pokazywał na forum :)

 

Mam tylko jedno pytanko. Kolega teraz kupił 316i sedan i ma całość w bardzo ładnym stanie tylko martwią mnie jego progi. Są lakierowane, ale nie na gładko tylko jest to taka "chropowata" warstwa. Nie wiem czy mi się dobrze wydaje, ale w nich chyba progi były nie lakierowane, albo lakierowane normalnie na gładko w kolor nadwozia tak?

Opublikowano
jest to taka "chropowata" warstwa

 

To warstwa ochronna, wszystko w porządku :cool2:

Opublikowano
tak jak napisał tomsen1 jest to warstwa ochronna :D w jednych występuje w innych nie, zalezało to chyba od zamówienia, ewentualnie tego czy właściciel sobie to sam zrobił czy nie :)
Opublikowano
jak będziesz jeździł po mieście to bierz 1.8is jak więcej w trasie to bierz 2.0 wiem to z doświadczenia. 1.8is lepiej lata się po mieście bo szybciej wkręca się na obroty tylko że w trasie jest trochę głośniejszy a 2.0 w trasie mało co go słychać a w mieści osiągi takie same jak w 1.8is tylko że więcej pali
Opublikowano
Wiadomo, r6 zawsze na trasie będzie ładniej płynął, ale na moje różnica nie jest tak mocno zauważalna. Co więcej, przy wyprzedzaniu/redukcji ies lepiej zrywa. R6 jest dość leniwy w obrotach.
Opublikowano
ja po zmianie z 2.0 na isa miło się zaskoczyłem szczerze to ma teraz auto z najmniejszą pojemnością w mojej karierze motoryzacyjnej ale naprawdę jestem zadowolony i mogę z ręką na sercu polecić isa. Najważniejsza w aucie jest jego waga a bmw z silnikiem 2.0 jest cięższy i niestety czuć różnice
Opublikowano

Panowie po co te wasze spory o gaz i tak rząd ma jeb**ć akcyze , więc czy PB czy LPG to będzie to samo. A tak na poważnie to mógł by mi ktoś podać spalanie e36 320i m52, takie wiecie z ekonomiczną jazdą :P Kiedy paliwo znów stanieje. Miałem moto palił mi 6-7 w ciągu 2 h jazdy po leise, więc z bętą sobie powinienem poradzić a jak nie będe wyrabiał to się będzie kogoś zabierać:P trzeba być zaradnym.

 

co do błędów o ile jakieś są to nie przywiązujcie wagi bo dlatego poszedłem na mat-geo:P

Opublikowano

w e34 sedan m50b20 normalna jazda średnia 10,5l w e36 compact m44b19 8,5l normalna jazda ale mówią, że ile wlejesz tyle Ci spali :D, bardzo dużo zależy od kierowcy i stanu tech. danego egz. i oczywiście od jakości paliwa też...Osobiście wolę r6 nawet "tylko" 2.0i

 

pozdr! :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.