Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam czytalem przed chwila posta o kole ktore zlapalo na mrozie i przypomniala mi sie moja usterka w E-36 otorz moj problem polega na tym ze od wymiany klockow hamulcowych nie chce mi zgasnac kontrolka hamulca moze ktos z was ma jakis patent zeby sie tego pozbyc. Dodam ze bylem u znajomego elektryka i rozlozyl rece mowil tylko cos o jakichs zmiennych pradach. prosze dajcie jakies sugestie moze ktos to juz mial bo mnie ta kontrolka zaczyna wkurzac, nie lubie poprostu jak cos mi swieci na desce jak wszystko jest O.K.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

po pierwsze to :search: było tego sporo

 

po drugie: a czujniki klocków masz? a są sprawne?

Kai
Opublikowano
Czujnik wymienialem kable tez raczej nie sa uszkodzone ale sprawdze to jeszcze raz

 

Sprawdziłeś oba czujniki i ich połączenia :?:

Przypomne tylko że znajduja się one z lewj strony z przodu i z prawej z tyłu :wink:

 

Oczywiście zakładam że świeci Ci się kontrolka od klocków hamulcowych a nie od poziomu płynu hamulcowego :wink:

Opublikowano
dobrze zakladasz to napewno kontrolka od klockow. niestety moja becia stoi sobie teraz w garazu a ja powroce dopiero w piatek by sprawdzic jeszcze raz uklad i obejze ten tylny czujnik bo do niego nie przywiazywalem zbytniej wagi bo ktos mi powiedzial ze tylko ten przedni jest wazny
Opublikowano
dobrze zakladasz to napewno kontrolka od klockow. niestety moja becia stoi sobie teraz w garazu a ja powroce dopiero w piatek by sprawdzic jeszcze raz uklad i obejze ten tylny czujnik bo do niego nie przywiazywalem zbytniej wagi bo ktos mi powiedzial ze tylko ten przedni jest wazny

 

Obwód jest połączony szeregowo więc którykolwiek czujnik lub złączka/przewód dostanie przerwy to zapala sie kontrolka.

 

możesz mieć zbyt cienkie tarcze ,w niektórych modelach jest to też pod czujnikiem klocków.

 

Możesz coś więcej napisać nt tego rozwiązania :?: jak jest to zrobione w praktyce i w jakich modelach był taki patent :?:

Osobiście w e36 nie spotkałem się z czymś takim....

Opublikowano
w praktyce to nie pamietam jak to wyglada ale pamietam ze sa dwie skrzynki na czujniki we wczesniej wymienionych miejscach przytwierdzone do nadkoli i wychodza z nich kable do klockow i do komputera
Opublikowano
w praktyce to nie pamietam jak to wyglada ale pamietam ze sa dwie skrzynki na czujniki we wczesniej wymienionych miejscach przytwierdzone do nadkoli i wychodza z nich kable do klockow i do komputera

 

Chyba coś źle zrozumiałeś ;)

Moje pytanie nie było skierowane do Ciebie ponieważ wiem jak wygląda rozwiązanie techniczne pomiaru grubości klocków ;)

 

Pytanie było do saygon bo napisał że możesz mieć zbyt cienkie tarcze i wtedy kontrolka klocków też będzie się świecić a mnie to zaciekawiło jak jest zrobiony taki pomiar, bo nie spotkałem się z czymś takim w innych autach, nie mówiąc o modelu e36 ;)

Opublikowano
a to sory restecp :cool2: czasem tak mam ze sie wpeprzam jak przecieradlo w tylek. a propos mnie tez by interesowalo to rozwiazanie pomiaru grubosci tarcz to bym sprawdzil czy cos takiego u mnie wystepuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.