Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Postaram się dokładnie opisać mój problem.

Miesiąc temu wyjazd w trase, wcześniej wszystko idealnie, czasy mrozów. Lece autostradą z różnymi prędkościami 160-220, chwilami czuje pod pedałem jak by sekundowy brak mocy, paliwo dojeżdzając do CPN-u niestety wyjechane prawie do 0, wg kompa pozostało 5km :/. Po powrocie jadąc miastem chcąć przyspieszyć samochod jak by się przydusił i zaklekotal ale przepalil i poszedl, myslałem że dosłownie przydusił się i przepalił jakiś syf.

Jeżdżę dość spokojnie i nie wciskam gazu mocno więc jakieś 2 tyg nie było nic niepokojącego aż ruszyłem w trasę i chcąc przyspieszyć kilka razy miałem właśnie taki klekot, brak mocy i powrót do normalności aż wyprzedzając raz zredukowałem i wtedy dając gaz samochód mocno i na jakieś 3 sek zaklekotał i pojawił się komunikat FUEL INJEKT SYSTEM. Po zgaszeniu auta i odpaleniu znikl. Teraz jadąc dochodząc do 2 tys obr auto zaczyna klekotać, dusić się i kopci przy tym na czarno, jeżdżąc tak do 1700 obr jedzie płynnie i normalnie. Po weekendzie chce sie tym zająć. Czego szukać i kto może pomóc w Toruniu :/

 

Dziękuję za każdą mądrą odpowiedz

 

Ps. Olej wymieniłem, filtr paliwa tez na oryginał, bez zmian :(

Opublikowano
skoro płacze, że coś nie tak z podawaniem paliwa to bym szukał na linii pompa (albo pompy), regulator ciśnienia, listwa cr a może i wtryski. Oczywiście łącznie ze wszystkimi czujnikami, złączkami, kabelkami, stykami, wtyczkami itp itd
Opublikowano
Skoro kopci,dławi się i rzuca silnikiem to znaczy że nie chodzi na wszystkie gary a to może oznaczać lejący wtrysk,(wtryski). Pewność będziesz miał jak podłączysz pod kompa.
Opublikowano
jutro. może wtorek postaram się podłączyć pod kompa i poszukać usterki, trzymajmy wszyscy kciuki oby nie poszło w wielkie koszty tzn polowe wartości auta lub chociaż 25 % wartości :/ będę opisywał diagnostykę i usuwanie usterki bo może komuś się przyda, ale oby nie przydało się :/
Opublikowano

napisałeś, że wyjeździłeś paliwo do "0"

moim zdaniem bardzo prawdopodobne jest, że pompa paliwa zaciągneła brudu z dna baku, zapchała się i nie działa jak powinna

 

pozdrawiam

Opublikowano

oby było jak pisze bedok :/

po diagnostyce wyszło pod kompem że błąd czujnika pompy wtryskowej, mechanik po przejażdżce mówi że właśnie może wystarczy ściagnąć wtyczke i przeczyścić zawór pompy a jak to nie pomoże to oglądac wtryski bo podaje pompa za dużo paliwa, komputer stara się ustawić pracę silnika tak by spalil wszystko i chyba coś ze spalaniem stukowym powoduje chwilowy klekot silnika :/ za tydzień wyląduje w dobrym warsztacie i się okaże we wtoek po pracy co jest i jak juz na 100 %, do tego czasu stanie w garażu a światło dzienne ujrzy zapomniana e36 1.8 lpg :) - ona nigdy nie zawodzi :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

już po naprawie. Okazało się jak pisał kolega bedok że zabrudzony zawór na pompie, dało się wyczyścić a do tego poprzedni właściciel coś kombinował przy przewodach pod maską co zaczęło kolidować chwilami z działaniem odmy i z tego robil się problem z ilością powietrza i kopceniem. Odłączyłem narazie egr żeby pozbyć się sadzy w układu a na odzywające się delikatnie wtryski mechanik dodał mi do paliwa coś takiego : liqui moly diesel system reiniger. O dziwo ucichły i może to pomóc po moich przejściach w czyszczeniu ich.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.