Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że po przekręceniu kluczyka do pozycji 1 w moim BMW e46 320d gdy podgrzewają się świece, gasną kontrolki słychać dziwne brzęczenie. Nie mam pojęcie co to może być. Żadna kontrolka się nie pali. Silnik odpala się normalnie, pracuje równo, bez zmian w obrotach itp. Po odpaleniu cały czas słychać ten dźwięk takie zzzzzzz... chociaż ciut mniej. Świece? Cewka? nie wiem... Pasek mam wymieniony, alternator ma może 2-3 miesiące.

Opublikowano
dzwięk przypadkiem nie idzie z klimatronika?

 

Przed startem wyłączyłem specjalnie nawiewy. Dźwięk wydobywa się gdzieś z komory silnika bardziej po stronie kierowcy.

Opublikowano

a nie czasem pompka pod progiem która pompuje paliwo ? :D

Niech ktoś zapłon przekręca a ty głowa pod maske albo pod auto i sprawdzisz dokładnie z czego to się wydobywa.

szukam
Opublikowano
tomek176, a jak masz klimatronik włączony to też buczy? u mnie buczy tylko i wyłącznie jak wyłączam klimatronik, nie mam pojęcia co to może być..
Opublikowano

Stawiam na pompę paliwa "podprogową" ... miałem ten efekt zaraz po sprowadzeniu samochodu - wymieniłem filtr paliwa i jak ręką odjął...

Obecnie przy mrozach problem powraca ale tylko poniżej -4C , powyżej jest ok. Trochę mnie dziwi że po 15kkm znów coś z filtrem się dzieje... chyba, że parafina się na filtrze osadziła.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
a nie czasem pompka pod progiem która pompuje paliwo ? :D

Niech ktoś zapłon przekręca a ty głowa pod maske albo pod auto i sprawdzisz dokładnie z czego to się wydobywa.

 

Wygląda mi na to właśnie. Przy progu słychać bardziej. Może to być to ustrojstwo. Filtr paliwa wymieniałem nie dalej jak w połowie ubiegłego roku na oryginalny Mann. Już by padł? Ehhh te polskie orlenowe siuśki :) To do wymiany pompa czy filtr? Mógł się lekko zmęczyć jak przy -23C tej zimy nie chciał odpalić ... dopiero po 2h prób się udało.

Opublikowano
Czy filtr czy pompka trudno powiedzieć. Najlepiej ściągnąć węża z filtra pomiędzy pompką a filtrem i sprawdzić czy po przekręceniu kluczykiem pompuje i "wyje". Jeśli nie to taka sama operacja z filtrem - za filtrem ściągnięty wężyk. Będziesz widział kiedy lepiej pompuje - oczywiście pompowanie do jakiegoś prowizorycznego naczynia np. butelki - ty w kanale a ktoś w aucie włącza zapłon.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.