Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , mam problem z moim bmw e 39 2,5 tds mianowicie cikenie mi plyn chlodniczy z weza ktory podlaczony jest do bloku http://imageshack.us/photo/my-images/545/bmwdk.jpg/ z lewej strony mniejwiecej w polowie silnika , (siedzac na miejscu kierowcy) na koncu tego weza jest jakis plastik albo metal ktory jest pekniety , nie do konca wiem dokladnie czy to jest teromostat , obudowa termostatu cyz poprostu jakis waz . Czy to powazne i jaki moze byc koszt naprawy tego .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://img545.imageshack.us/img545/5863/bmwdk.jpg

Przecież to zdjęcie co zapodałeś to nie jest TDS.Termos i obudowa termosa jest z przodu silnika(jak paski) w głowicy.Wrzuc zdjęcie właściwego silnika i zaznacz dokładnie.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Cichy:

Niektórzy myślą ze w e39 każdy diesel 2,5 litrowy to Tds i może kolega też tak myśli :D

Panowie nie znam sie na tym az tak to jest auto ktore zamierzam kupic aczkolwiek teraz mnie zmartwiliscie ....To jest link do ogloszenia tego wlasnie auta ktore planowalem kupic i kiedowalem sie tym co mowil mi sprzedawca ..... http://tablica.pl/oferta/bmw-525-nawi-tv-skora-2000-IDMeo9.html . Ponoc mialo to byc BMW 525 tds 163km 2000r. z automatyczna skrzynia biegow ....

Opublikowano
a to zdjecie ktore wstawilem jest wlasnei z tego samochodu zreszta jak wejdziecie w ogloszenie to zobaczycie zdjecia i to ten waz ktory zaznaczylem
Opublikowano

kolego Twój jest zwykły 2.5 d zresztą masz info z realoem

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=GY01299

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ma turbinę i 163KM!Już od bardzo dawna wszystkie diesle BMW mają turbiny :lol:
Opublikowano
Ok , przepraszam za całe zamieszanie .... Więc chodzi o BMW 525d 163km i to chodiz o ten waz ktory jest zaznaczony na zdjeciu powyzej ... ehhmoze ktos pomoc ? czy to grozne i czy to wysoki koszt ...?
Opublikowano
CZYLI ON NAWET NIE MA TURBINY ? I MA 163 KM ?

 

Kolega bonzo trochę niefortunnie nazwał- zwykły 2,5d ,bardziej by pasowało -zwykły TDS.

ten z ogłoszenia to 525d który ma turbinę i jest nowocześniejszy od TDSa.Co do tego pękniętego węża to drobnostka,bardziej przejmowałbym się tym rozbitym błotnikiem.

Ja też często spotykam się z tym że ludzie myślą że moja 525 nie ma turbo bo na klapie jest tylko D,ale tak właśnie BMW oznacza wersję z pompą CR.

Widocznie gościu co dawał ogłoszenie chciał żeby lepiej wyglądało i od siebie dodał T.S :mrgreen:

Pozdrawiam.

Opublikowano
Dokładnie chodzi o ten waz ktory ( jak mi sie wydaje ) wchodzi do bloku silnika i nie mam pojecia na czym jest zamocowany ale tam gdzie laczy sie z "blokiem" saczy sie woda .
Opublikowano
Tylko waz jest caly a to do czego sie mocuje waz jest peknieto to nie bedzie zadnym problemem ..... Czy talem troche i ktos gdzies napisal ze mozliwe jest pekniecie glowicy ...:( ja jestem laikiem w motoryzacji dlatego radze sie doswiadczonych kolegow ..:)
Opublikowano
Pamiętaj. Jeśli element da się nawet i wymienić to nie wiadomo ile taki samochód jeździł/pracował silnik na tym uszkodzonym elemencie. Nie chce Cię straszyć, ale możesz wymienić ten wąż a okaże się, że są problemy z uszczelką albo samą głowicą. Bo auto coś mi się wydaje tanie jak na ten rok i ten silnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.