Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak to jest z tym poziomem plynu e chlodnicy mam e-34 z 89r silnik ten 12v jeszcze i tam jest przy chlodnicy zbiorniczek wyrownawczy, zmienilem plyn i teraz nie wiem dokad ma byc zalany jest tam na srodku kreska z napisem COLD co to oznacza ? "zimny" ? czy ten plyn jak juz sie zaleje to on ma nie zmieniac swojego poziomu ? chodzi mi o to ze jak sie nagrzal to troche pociagnol jeszcze plynu i dolalem a teraz jest za duzo chyba
Opublikowano

Witam

Po napelnieniu i odpowietrzeniu ukladu ,na zimnym silniku ma byc wlasnie poziom na tej kresce ,lub troche powyzej jest dopuszczalne.

pozdrawiam

Opublikowano
Sluchajcie wlasnie mam ten sam problem w E-39 2.0 97r wymienialem obudowe termostatu i teraz raz poziom jest taki raz taki raz spuszczam raz dolewam!! nie wiem jak ma byc!!! a jak na zimnym zrobilem do kreski kalt to pozniej bylo za duzo!!!!! :mad2:
BMW a to dobre jest!!!!!
Opublikowano
... Kingfox - i tak ma być - uzupełnij na zimnym do kreski COLD - nad nią jest luz dla pracy cieczy , płyn pracuje i jak ma luz nad tą kreską to jest OK ....
* - w zależności od typu i wyposażenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.