Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od dluzszego czasu ubywa mi plynu chlodniczego co tydzien jakis litr musze dolewac bylem u "mechanika" powiedzial mi ze zbiorniczek do wymiany bo z niego ubywa a ze weze niby sa ok a nawet na nie nie spojrzał natomiast dzisiaj bylem u innego otworzylismy maske no i zaczelo dymic na srodku na gorze z silnika oczywiscie nie bardzo tak troszke ledwo widocznie ale jednak lekko dymi powiedzial mi ze wezyk musi byc dziurawy i leje sie na silnik i to paruje i przez to to jest w pon mam isc czy to prawdopodbne ? i jesli tak jakie koszty takiego wezyka i ew wymiany??
Opublikowano

najpierw to zobacz po nocy na śniegu czy masz ślady płynu chłodniczego, możesz pod auto podłożyć karton też. Przy okazji latarka w ręke, maska do góry, i patrzysz po gumowych wężach i wszędzie gdzie się da i gdzieś mokre będzie, moża dziurka w gumie albo waż poluzowany.

Do pierwszego już nie jeździj bo wróżbita niesamowity bez sprawdzania wie że to zbiorniczek :D

szukam
Opublikowano
sprawdź czy nie masz płynu chłodniczego na osłonie plastikowej w pionie pod pompą wody (okolice koła pasowego) możliwe że zaczęła przepuszczać i np. podczas pracy silnika jest już jakiś delikatny luz na wirniku i przepuszcza uszczelnienie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.